Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем при стартиране на Invoce Pro
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Камен Николов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 27 Фев 2007
Мнения: 129

МнениеПуснато на: Сря Апр 06, 2011 08:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Отивате в старт менюто -> контролен панел. В лявата част долу на прозореца имате "Пропускане на програма през защитната стена на Windows" -> Избирате бутона "Добавяне на порт" -> В полето има пишете SQL Server, в полето порт пишете 1433 и за протокол избирате TCP.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1750
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Апр 06, 2011 08:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Извинявам се за намесата, но само да споделя, че има доставчици, които филтрират сайтовете за проверка от рода на ping.eu, canyouseme.org и др.
Най-сигурно е със сканираща програма от друг комп да се провери - примерно SuperScan за windows, nmap за Linux и т.н.
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
freestyler



Регистриран на: 05 Апр 2011
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Апр 06, 2011 09:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Камен Николов написа:
Отивате в старт менюто -> контролен панел. В лявата част долу на прозореца имате "Пропускане на програма през защитната стена на Windows" -> Избирате бутона "Добавяне на порт" -> В полето има пишете SQL Server, в полето порт пишете 1433 и за протокол избирате TCP.


Благодаря за бързия отговор, добавих пората, но проблема си остана. Изключих фаерлоула, пак няма връзка със сървъра.

Мисля че проблема е че сървъра е изключен.


Но не мога да го включа.
Да уточня, че преди това не съм пипал нищо по този сървър. Последния път (преди седмица) затворих програмата абсолютно работеща, а сега нещо и стана.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Камен Николов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 27 Фев 2007
Мнения: 129

МнениеПуснато на: Чет Апр 07, 2011 12:55    Заглавие: Отговорете с цитат

Да очевидно има някакъв проблем, който пречи на сървъра да се стартира. Възможните причини за това обаче са много и надали ще успеем да решим проблема през форума. Обадете се на телефоните за поддръжка за да могат колегите да направят дистанционен сервиз и да видят каква е причината SQL Server-а да не може да се стартира.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov