Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Съобщение за грешка
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 674

МнениеПуснато на: Пет Яну 30, 2015 12:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Мария Рашева написа:
Инсталирайте сервизната ни програма MWinFix, възможно е някои от настройките в Region and Language да са се разместили.

Без резултат Crying or Very sad
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
seventimes



Регистриран на: 05 Окт 2011
Мнения: 154

МнениеПуснато на: Пет Яну 30, 2015 14:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Инсталирах програмата, но проблема си остава.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Пет Яну 30, 2015 14:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Във всички бази ли се явява проблема?

Изпратете ми архив на mariya@microinvest.net.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 674

МнениеПуснато на: Пет Яну 30, 2015 15:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Мария Рашева написа:
Във всички бази ли се явява проблема?

Изпратете ми архив на mariya@microinvest.net.

При мен проблемът е с всички бази.
Още сутринта Ви пратих база, но съм пропуснал едно "у" от името на мейла Ви и го пращам отново сега.
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
seventimes



Регистриран на: 05 Окт 2011
Мнения: 154

МнениеПуснато на: Пет Яну 30, 2015 15:50    Заглавие: Отговорете с цитат

И при мен се появява във всички бази
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
georgi.minkov



Регистриран на: 04 Фев 2014
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Нед Фев 01, 2015 15:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, аз пък имам друг проблем, който до сега ми се е проявил единствено в едно от назначенията. Въвеждам НКПД 2015, след като му дам запис ми изкарва съобщение: Грешка 1.Въведената дата е преди датата на постъпване/започване на осигуряването/на лицето! и отказва да запише данните. Дата на скл.д. 30.09 дата на постъпване 01.10. Не виждам от коя въведена дата идва проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
georgi.minkov



Регистриран на: 04 Фев 2014
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Нед Фев 01, 2015 16:16    Заглавие: Отговорете с цитат

georgi.minkov написа:
Здравейте, аз пък имам друг проблем, който до сега ми се е проявил единствено в едно от назначенията. Въвеждам НКПД 2015, след като му дам запис ми изкарва съобщение: Грешка 1.Въведената дата е преди датата на постъпване/започване на осигуряването/на лицето! и отказва да запише данните. Дата на скл.д. 30.09 дата на постъпване 01.10. Не виждам от коя въведена дата идва проблема.

Инсталирах последната версия от 26 и проблема се оправи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
seventimes



Регистриран на: 05 Окт 2011
Мнения: 154

МнениеПуснато на: Вто Фев 03, 2015 09:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте!
Подновявам отново темата за проблема с "Мениджър на потребителските справки" говорих и с други колеги, които са се сблъскали със същото нещо и не знаем как да го решим.

Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
sveig



Регистриран на: 09 Апр 2008
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Вто Фев 03, 2015 10:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, след актуализация и при мен не се генерират справките от "Мениджър на потребителските справки"! Постоянно дава грешка, какъв може да е проблема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Вто Фев 03, 2015 10:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Анализираме проблема. Ще напишем решението тук.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
keranovp



Регистриран на: 12 Фев 2015
Мнения: 16
Местожителство: Ямбол

МнениеПуснато на: Пон Фев 16, 2015 10:49    Заглавие: Отговорете с цитат

На мен ми излиза същата грешка при стартиране на програмата. Инсталирана е от специалист. Обнавена преди седмица. Използвам Windows XP и Microsoft SQL Server 2008
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 674

МнениеПуснато на: Пон Фев 16, 2015 11:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Колеги, ясно е, че проблемът е в самата програма. Но Микроинвест така и не желаят да го признаят. Сякаш ще дойде краят на света ...
Решението е просто и ми беше казано от г-жа Рашева - 12 евро на час ! Аз лично към момента се въздържам от плащане в стил "извиване на ръце" с надеждата да се осъзнаят и да направят необходимото така, че ние, потребителите, да можем да ползваме това, за което сме платили.
Странното е, че голяма част от колегите или не четат форума, или не ползват разширените възможности на програмата.
Поздрави
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Пон Фев 16, 2015 15:07    Заглавие: Отговорете с цитат

... Или просто настройките настройките в системата им са точни!

Интересно защо изопачавате думите ми, като сте написали само едно изречение от целия ми отговор.

Грешката, която се генерира касае некоректна настройка на SQL сървъра. За да се изолира проблемът, екипът ни подготвя промяна в програмата, за да може справката все пак да бъде извеждана. Тази промяна ще бъде налична скоро на сайта ни.

Ако желаете корекцията да бъде направена при Вас, в рамките на няколко часа, решението е това, което сте описали - дистанционен сервиз.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov