 |
Microinvest Форум Microinvest Форум
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
FSTeam
Регистриран на: 15 Юли 2007 Мнения: 241 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Пон Май 11, 2015 15:46 Заглавие: Склад Про и M3 Smart | Склад Про + Device Manager |
|
|
Здравейте колеги,
имам няколко въпроса - относно два проблема, на които се натъкнахме през последния месец:
Въпрос №1. Имаме клиент, който работи с програмен продукт Склад Про и Compia M3 SMART PDA устройство(и двете закупени от Микроинвест), на което има Microinvest Склад Pro Mobile.
-Проблем №1: се изразява в това, че M3 SMART PDA устройството блокира - когато има по-голяма натовареност, а понякога при не толкова голяма - също, като не може да бъде изключено от копчето и се налага махане на батерията. Базата на клиентите не е голяма, няма много артикули (не повече от 2000/3000 артикула), но често се случва на един касов бон (пускан чрез Datecs FMP-10KL) да има 20-25 различни артикула, като в натоварен период 50% от техните 100/200 дневни продажби, са съпроводени от именно такива касови бонове.
Когато правят по 5-10 продажби дневно, не се наблюдава такъв проблем - или по точно се случва сравнително рядко.
-Проблем №2 : Затруднена синхронизация между Compia M3 SMART и Склад Про - като се започне от това, че с едно от M3 SMART PDA устройствата, дори стигането до етапа на свързването на самото устройство към компютъра, е изпълнено с трудности, същите за които писахме миналата година. А другото M3 SMART PDA устройство, което всеки път се свързва към компютъра - по време на самата синхронизация, понякога по средата на синхронизирането, то просто прекъсва без да "вади" никакви грешки.
Какво може да бъде направено според Вас?
======================================
Въпрос №2. Имаме клиент (друг), който работи с програмен продукт Склад Про, но желае да печата касови бележки от Склада, когато издава фактура - т.е. по този метод Продажби от бек офиса
НО
-Проблем №1: Се изразява в това, че връзка между Microinvest Device Manager и касовият апарат Tremol ZM-KL - има, печата, печата абсолютно всяка опция от Microinvest Device Manager, направени са всички настройки за работа м/у Склад Про и Microinvest Device Manager, но никога не излиза бележка, при продажба от Склада, всички тикове, които трябва да бъдат отбелязани са отбелязани, всичко което ни посъветваха колегите от Офис Велико Търново (плюс тяхното влизане в клиентският компютър и пробване на най-различни настройки и т.н.) - не печата бележка, сякаш комуникацията между Склада и Microinvest Device Manager просто липсва. Претърсих форума, като намерих тема със същият проблем и видях, че Мирослав Койчев е помогнал за решаване на проблема, той също даде няколко идеи, които пробвах и никакъв резултат.
-Проблем №2: От друга страна, когато се зададе печат през Лайта - няма никакъв проблем, фактури, касови бележки и отчети, абсолютно всичко се печата без проблем, като дори дадохме на клиента да пробва Лайт-а, да пробва как работи и съответно печата, нямаше никакви проблеми, но клиента ТВЪРДО НЕ ЖЕЛАЕ да работи със Склад Про Лайт, поради което: варианта - работа със Склад Про Лайт се изключва, въпреки че е на 100% работещ.
Какво може да бъде направено според Вас?
Всякакво решение е добре дошло, тъй като е важно клиента да остане доволен.
Благодарим предварително!
Поздрави. _________________ www.fiskal-systems.com
+359877845400 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
AnTo Microinvest

Регистриран на: 25 Ное 2011 Мнения: 49
|
Пуснато на: Пон Май 11, 2015 21:01 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Мога да Ви отговоря само по първия въпрос.
Вярвам, че проблема с у-вото се дължи на софтуерен проблем. Пробвайте да направите hard reset (възстановяване на фабричните настройки) на у-вото.
Относно затруднената връзка с компютъра - най-вероятно трябва да преинсталирате Windows-a на компютъра. Другия вариант е да правите синхронизацията по Wireless, ако не искате да преинсталирате Windows-a на компютъра. _________________ Антон Полименов
разработчик мобилен софтуер
Microinvest
Тел.: + 359 2 9 555 515
Факс: + 359 2 9 554 046
Моб.: + 359 881 344 304
България, София 1618,
бул. "Цар Борис III" 215, ет.12
anton@microinvest.net
www.microinvest.net |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Даниел Петков
Регистриран на: 12 Апр 2011 Мнения: 2380 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Май 11, 2015 21:42 Заглавие: |
|
|
Аз бих допълнил колегата по вторият въпос:
Инсталирайте Лайта без да го лицензирате, махнете иконките му от работния плот. В Склад Про в меню Други ще се добави Device Manager, който се ползва и в Лайта. Правите настройките, които направихте в Лайта и клиента е доволен. _________________ Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
Бърз чат отговор
W: https://www.danistudio.net/ |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21419
|
Пуснато на: Вто Май 12, 2015 07:52 Заглавие: |
|
|
По отношение на втория въпрос вероятно има различни версии на DLL-а, които са дошли от това, че Microinvest Device Manager е с различна дата от самата дата на Microinvest Склад Pro. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
FSTeam
Регистриран на: 15 Юли 2007 Мнения: 241 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Вто Май 12, 2015 14:14 Заглавие: |
|
|
Даниел Петков написа: | Аз бих допълнил колегата по вторият въпос:
Инсталирайте Лайта без да го лицензирате, махнете иконките му от работния плот. В Склад Про в меню Други ще се добави Device Manager, който се ползва и в Лайта. Правите настройките, които направихте в Лайта и клиента е доволен. |
Здравейте,
това беше едно първите неща, които направени и съответно пробвани, но не дадоха никакъв резултат. Мога да изброя, какво точно беше пробвано:
- Направени стандартни настройки
- Направени настройките според "База Знания"
- Това, което Вие описахте
- Пробване на всичко описано, на чисто нова база
- Преинсталация на Склад Про
- Преинсталация на Склад Про Лайт, като винаги използваме Дивайс Мениджъра, който идва с Лайт-а
- Стари и/или различни версии на Склад Про
- Стари и/или различни версии на Склад Про Лайт
- Различни Microinvest Device Manager-и, като беше и пробвана версията от Дистрибуторското DVD
- Смяна на паролата на оператора
- Като всички параметри, които трябва да бъдат настроени на самото ФУ, са направени и проблеми с него - няма - печата през Microinvest Device Manager, както и си работи нормално, когато бива управлявано през Склад Про Лайт
- Писане на № на ФУ (касов апарат Tremol ZM-KL) в Microinvest Device Manager
-Всичко пробвано на Наш служебен компютър, където проблемът е идентичен, прави абсолютно същото, като в Офиса пробвахме и различни ФУ, на различните производители (версия на склада: 3.7.41, версия на Device Manager : 1.11.0.0 , версия на DLL-a: 1.02.023) + изпробвано всичко, което съм описал по-горе.
- И като цяло проблеми със самият Microinvest Device Manager няма, всичко си работи коректно, но сякаш комуникацията м/у Microinvest Device Manager и Склад Про - не може да бъде осъществена
Виктор Павлов написа: | По отношение на втория въпрос вероятно има различни версии на DLL-а, които са дошли от това, че Microinvest Device Manager е с различна дата от самата дата на Microinvest Склад Pro. |
Здравейте,
това е може би най-вероятният сценарий. Дали можете да ни предоставите различна версия на DLL файла, за да бъде пробвано и това.
В момента се използват както следва - Версия на Device Manager : 1.11.0.0 и версия на DLL-a: 1.02.023 [/i] _________________ www.fiskal-systems.com
+359877845400 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|