Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

НОВИЯ СКЛАД
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Чет Май 14, 2015 20:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Според мен дискусия във форум трудно се прави особено при толкова сериозна тема. Имаме прекалено много въпроси и ще е интересно да се направи среща и да се обсъдят тези въпроси.

Другия вариант е пишем и вие решавате, но ни пускате пробна версия да видим за какво става въпрос и да се направи среща преди излизане на официалната версия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Сря Май 20, 2015 13:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Ето един казус, който все се чудя как да го реша.

Клиент ми оставя стока на консигнация и аз няма как да а заведа коректно ако използвам модул Доставки.
Това се случва редовно и по принцип не искам да ми бърка реалните доставки.
Моля за решение. Винаги съм мислел, че както има модул Консигнация Даване, Връщане, Отчитане, така трябва да има Консигнация получаване и тн.
С МОДУЛ ДОСТАВКИ това не е редно да се прави, ако ще да го приемем като доставка по сметка или тн.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
alfman



Регистриран на: 10 Юли 2014
Мнения: 122

МнениеПуснато на: Чет Юни 18, 2015 01:26    Заглавие: Отговорете с цитат

В последната версия има проблем, когато се работи в режим на средно претеглена цена цените на повечето артикули си остават последна доставна цена, която е въведена при доставка и не се осредняват, а и така оборотките отиват на май...... си, на по старите версии от 2013 тези проблеми ги нямаше. И аз съм съгласен че ценовите правила са за "ремонт" но това няма как да стане с една версия а в течение на времето
Ето например последният път исках да добавя група артикули които ако присъстват в поръчката в повече от един брой да ми добавя подарък стока на нулева стойност - става ама само ако на един ред от поръчката количеството е 2 за един артикул от групата иначе в комбинация един артикул от групата + друг артикул от групата = абсурд и нищо не става

Една суперновост и удобство ще е ако може да се синхронизират две различни бази ползващи едни и същи или различни номенклатери сега това става с експорт и импорт, но ще е много по лесно като се зададе път до двете бази и да се посочи например дали искаш да трансферираш нещо от едната към другата като количество на номенклатура или документи(продажби, доставки, заявки и пр.) или да направиш синхронизация на количествата по обектите ако работят офлайн, или да направят синхрон на новите стоки или партньори създадени от двете бази като да може да се отбелязва с отметка двупосочен ли ще е обмена(мужду двете бази) или еднопосочен (от едната към другата)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Чет Юни 18, 2015 07:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Нека да разгледаме всички точки по отделно:
1. Не е отчетен проблем при следните цени. Нека да разгледаме конкретната база от данни и конкретните стоки;
2. За ценовите правила е много важно да може да се зададе правилен критерий, който е "разбираем" за програмата. Понякога критериите "принадлежност" и "количество" се пресичат, но не могат да работят заедно. Например може количеството да е 10 броя, но разпределено в 3 групи...

Синхронизирането между базите е интересно, проблемът е по какъв критерий се определя дали номенклатурата е същата.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
alfman



Регистриран на: 10 Юли 2014
Мнения: 122

МнениеПуснато на: Чет Юни 18, 2015 23:07    Заглавие: Отговорете с цитат

.......Синхронизирането между базите е интересно, проблемът е по какъв критерий се определя дали номенклатурата е същата......

може да се направи ако базата е от SQL server номенклатурата може да има регистърно име и от там да се определи нейната структура, всъщност ако базите са в SQL server и сега може да се синхронизират и обединяват въпроса е това да става през програмата или допълнителна като архи про
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Пет Юни 19, 2015 07:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Въпросът е друг. Как точно ще синхронизирате следните две номенклатури (код - име, примерите са от реални бази):

1268 - Натурален сок Queens Портокал
и
553 - СОК ПОРТ НАТ 1Л

По какъв критерий ще разберете, че това е един и същи артикул, въведен от двама различни управители на магазини?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
alfman



Регистриран на: 10 Юли 2014
Мнения: 122

МнениеПуснато на: Пет Юни 19, 2015 16:03    Заглавие: Отговорете с цитат

един артикул може да има много идентификации като код на стока, сериен номер. баркод и пр. В даденият от теб пример може да се търси съвпадение по БАРКОД и от там да се тръгне в коя база как ще се синхронизира код на артикула или наименованието зависи от интерфейса как ще се модулира може и да останат като отделни единици и потребителя да ползва опция съвпадения след синхронизация и от там да се реши кой от двата артикула ще ползва БАРКОДА, т.е има океан от идеи и решения но това изисква много време и труд за това по-горе казах. че би станало с няколко обновления или с нова програма добавка като Архи Про, която да се развива във времето. Но ако се има желание да се постигне тази цел трябва да се се започне от някъде нали?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1756
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Юни 19, 2015 16:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Или по-скоро индивидуална поръчка и добавка като Utility Center.
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Съб Юни 20, 2015 14:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Добре, но ние нали направихме автоматичното построяване на номенклатурите чрез общ сайт?
Защо не се използва тази технология, която принципно работи?
Защо трябва да се прави нов модул, ако това вече е реализирано?

Какво от съществуващите функции не е достатъчно?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
alfman



Регистриран на: 10 Юли 2014
Мнения: 122

МнениеПуснато на: Нед Юни 21, 2015 10:16    Заглавие: Отговорете с цитат

"направихме автоматичното построяване на номенклатурите чрез общ сайт"

Това съм го пропуснал дайте линк моля, пък колко работи ще разберем и доколко е реализирано. Явно рекламата му е слаба и не се набляга толкова колкото на другите продукти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Spearfish



Регистриран на: 03 Фев 2015
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Пон Юни 29, 2015 10:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз имам две предложения:

1
Неограничена възможност за създаване на потребителски куерита.

Първи пример: В момента за да направя един прост ценоразпис ми се налага да комбинирам две справки в трети файл.

Втори пример:
Когато ми звъннат с въпрос. "имаш ли наличност от това?", правя едно куери. От страна на клиента в 99% от случаите следва въпрос - а колко струва? Не мога да кажа, защото куерито с наличностите ми дава само доставната цена. Трябва да направя второ куери за продажните цени.

Не, че не се получава. Но е наистина неудобно.
Ако бъде освободено правенето на потребителски куерита, които да можем да си записваме като любими, този проблем ще отпадне. Нещо повече, така на практика ще можем много по-лесно да интегрираме обмена между различни интернет комерс платформи.


2.
Работата със авансови плащания и фактурирането им също е затруднено. Не виждам смисъл въвеждането на стоки "авансови плащания" и сложна процедура с издаването на фактури.

Това с авансовите плащания е само един пример за проблем. След инсталирането на програмата се оказа, че работещите с нея трябва да помним някакви малки "рецептички" за заобикаляне на ограниченията в софтуера. Рецептичките не са една и две и наистина не е удобно, а и се налага да ги помним.

Поздрави на екипа,

Иван
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1756
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон Юни 29, 2015 20:47    Заглавие: Отговорете с цитат

По първа точка - много добре, ама само вие и може би още 5 човека ще можете свободно да си пишете куерита, и да не кажа още колко ще се мъчат да пишат ГРЕШНИ куерита. Всяка база си има особеност, нали не очаквате производителят на софтуера да седне и да ви ги разкаже всичките особености? Ако смятате, че е така пробвайте с 1С. Супер уникална среда за създаване на каквито и да е справки, цени и така нататък. Ама трябва да наемете точния програмист иначе стават само мацаници с неясен край... Ако прекалено добре се справяте с писането на справки можете да си правите потребителски такива, лично аз ще ви изпратя един xml само че времето, което трябва да отделите за да го разучите и как да вградите справката вярвайте ми ще ви струва мнооооого повече от 30-те евта дето ще ви поискаме за справката.

По 2. дайте пример какви рецептички помните за да заобиколите ограниченията. Сигурен съм, че ще намерим по-елегантен начин да решим проблема ви.
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
alfman



Регистриран на: 10 Юли 2014
Мнения: 122

МнениеПуснато на: Пет Юли 03, 2015 14:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще е хубаво и в новия склад да има следното подобрение:

При отваряне на прозорец с редакция на документ много често потребителят търси не по номер на документа, а на партньора, но един път влезнал ли си и ако се окаже, че не това е желаният документ, за да не излизаш ползваш стрелкичките от долу за преминаване към следващият документ, само че преминаваш на следващият номер документ, а не на следващият документ на партньора. Та в този контекст ще е хубаво да има една опция с филтър за чекване - преминаване към следващ документ #партньор #номер

Друго за, което се сещам е, че програмата има даване на консигнация и отчитане на консигнация. Няма само че опция за получаване на стока на консигнация, т.е. да получиш стока от друг партньор тя да бъде заприходена на момента но без промени в касата, а след приключване и след отчета да се види какво се връща и какво е останало заприходено и какво се плаща и променя в касата на обекта. Много ще е удобна за търговци работещи с вестници. Аз сега съм си направил един екселски вариант и при приключване на подобен случай отчитам и после импортвам в микрото, но ще ми е много по удобно да ползвам само микроинвеста Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Съб Юли 18, 2015 08:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Друго дребно но важно нещо което може да се оправи според мен е да се сложи ред дата в прозореца за разплащания.
С постоянно закъснелите плащания се случва да ни питат от еди коя си дата до еди коя си дължим пари. Това може и с периода да се направи, но ако има дата като дам партньор и маркирам датите ще е по бързо и лесно. Има и други причини има партньори със много забавени плащания и така ще е по прегледно като ги сортираме и т.н.

Друго важно вече питане.
Как мога да слея две бази от два периода аксеска или sql. Какво имам предвид. Имам база от 1-15-то число и от 16-31 число и и искам да ги обединя. Това само с прехвърляне на операции ли става или има начин да ги съединя в пълен размер. Ако сега не е решено може ли да се помисли в бъдеще защото като трием периоди и пазим бази после търсене на нещо в дълъг период назад е много трудоемко.

Който може да сподели нещо по въпроса.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1756
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Съб Юли 18, 2015 23:32    Заглавие: Отговорете с цитат

В редакция - разплащания - разплащания има филтър по дата най-горе в периода. Но пък и да нямаш дата пак може да се видят всички неплатени като пишеш името на партньора и сложиш отметка долу на Филтър.
За обединяването е най-лесно с обмен на операции, но след изтриването на периода трябва да се сложат коректни номера на документите. Няма значение от каква в каква база данни ще експортираш/импортираш. Смисъл триеш днес период и след като няма номера за документите се взимат документи пак с начална номерация от 1 ...
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Страница 2 от 4

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov