Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

НОВИЯ СКЛАД
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Spearfish



Регистриран на: 03 Фев 2015
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Нед Авг 16, 2015 14:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Защо в тази тема се включват основно дистрибуторите на продукта, които нямат реално отношение към разработката?

Продуктът не е юзър френдли и това е ясно на всички, които го ползваме. Съжалявам, че е право куме в очи, но е така и е редно да чуете потребителите си, които сега се сблъскват с продукта. Ние не сме Микроинвест гурута, и всеки продукт, който има нужда да си гуру, очевидно куца.

Кажете ми Azrod и ако е възможно без снизходителния тон от предходния ви коментар, макар да съм прост юзър. Как мога да създам и експортирам справка (куери) в която да са налични полета: код, група, цена на дребно, Ценова група 1, 2, 3 и т.н.?

Това е толкова проста и масова справка, че няма накъде! Как изобщо мога да създам прост дилърски ценоразпис без да се налага да експортирам две различни справки, които после да комбинирам на ръка? И така за всяка група стоки.

Най-простият начин е да тегля една майна и директно да копирам колони от екраните на Микроинвест в Ексел. Да ама не, защото кирилицата излиза на маймуни в тези случаи. И да, имам инсталирани всички Хебър шрифтове. И да, Unicode настройките ми са ок. Може би пък шрифтове са различни от Хебър? Знам ли? Ще наема програмист, или може би направо ще наема срещу не помня колко евро на час човек от Микроинвест?

Нямам и идея какво съдържа справката Ценоразпис, защото от началото на годината се боря с Опън офис и Ексел и в която и да било от програмите не мога да преодолея досадния шиит Грешка в настройките, каквито и указания да следвам. Разбрах от обясненията в дистрибуторските форуми, че е виновен Майкрософт (разбира се, че е Майкрософт). Ами Опън офис? Разбрах също така, че трябва да инсталирам Офис и после да принсталирам Микроинвест, но това не означава, че има "рецепти", които да следваме, че програмата да заработи.

Моята система дойде закупена и инсталирана от Микроинвест. И пак не работи. Три пъти я връщах. И пак не работи.

Изключително съм доволен от таблицата за обработка на внос... Но ми трябва програмист да ми обясни като разреша макросите какво означават всички полета #MACRO? Предполагам Опън Офис Калк също се чуди щом слага въпросителни.

Опитайте се колега Azrod да продадете нещо авансово, ще се наложи да позвъните за да ви обяснят, че трябва да въведете стоки авансово плащане и програмата не може автоматично да работи с авансови плащания и не може да обвъзваа автоматично авансови плащания с окончателно фактуриране. Ще ви дадат чудесна "рецепта", кято да прилагате като работите с авансови плащания.

А ако не дай си боже трябва да издадете фактура на партньор от чужбина трябва да минете през Инвойс Про, да импортирате операции от Склад про, да минете отново през цялата процедура за фактуриране и...
Кому е нужно това?

А ако не дай си боже импортирате наличности и програмата ви крашне по средата на операцията без да ви даде обяснение... Какво правите тогава? Оказвате се с един куп продукти, които не могат да бъдат изтрити защото "участват в операция". Като потърсите помощ ви казват да направите "лошите" продукти невидими. А като се усъмните, че така ще имате изкривяване в наличностите ви отговарят: Е, помнете, че е така и като приключвате годината оправете нещата на ръка. Съветът е да направим проблема невидим и да се правим, че не съществува. Или как беше: да покрием ...то с вестник?

Ето за такива неща говоря. Искате ли още примери?
И не, не съм програмист, а и не би трябвало да бъда. В момента пристъпвам към всичко свърззано със складовата си прогама с известна доза страх.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Нед Авг 16, 2015 15:05    Заглавие: Отговорете с цитат

90% от написаното не е вярно.
Заповядайте в нашия офис за консултация.

Например експорт на всички стоки с всички цени става много лесно - Справки/Номенклатури/Стоки. Има всички указани от Вас колони.

Аз Ви препоръчвам вместо да пишете във форума да отделите време и да разгледате продукта. Също така да посетите обучение в нашата фирма.

PS: Open Office е много зле. Там работят 1/3 от необходимите макроси, а технология за данни в реално време въобще не е започвана да се прави...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1756
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон Авг 17, 2015 09:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Тъй като повече от един път съм споменат ще си позволя да отговоря на всеки ред:
Spearfish написа:
Защо в тази тема се включват основно дистрибуторите на продукта, които нямат реално отношение към разработката?

Дистрибуторите се включваме с идеи, ясно е, че не мога да ровя по сорсовете на програмата, но за повечето въпроси има подготвени решения.

Spearfish написа:

Продуктът не е юзър френдли и това е ясно на всички, които го ползваме. Съжалявам, че е право куме в очи, но е така и е редно да чуете потребителите си, които сега се сблъскват с продукта. Ние не сме Микроинвест гурута, и всеки продукт, който има нужда да си гуру, очевидно куца.

Кое не е юзър френдли ? По-скоро използвате продукт чиято идеология и начин на работа не са ви били обяснени никога. Колко часа обучение сте взели от Микроинвест или дистрибуторската мрежа?
А гуру-тата по-скоро инсталират и настройват продукта, обясняват как и кои справки да ползвате. Това изобщо не е юзърска работа, явно това ви е засегнало в предишния ми коментар.
Spearfish написа:

Кажете ми Azrod и ако е възможно без снизходителния тон от предходния ви коментар, макар да съм прост юзър. Как мога да създам и експортирам справка (куери) в която да са налични полета: код, група, цена на дребно, Ценова група 1, 2, 3 и т.н.?

За точно тази справка Виктор ти е дал решението. Ако толкова много мислиш, че е елементарно да създаваш справки и си на ТИ с базите данни предлагам да преминеш лиценза на програмата да ползва MS SQL Server и там можеш да твориш безброй куерита. Само че знаеш ли какво ще се получи - ще изпълниш някакво куери, което няма да е сигурно дали ще съдържа верни данни.
Spearfish написа:

Това е толкова проста и масова справка, че няма накъде! Как изобщо мога да създам прост дилърски ценоразпис без да се налага да експортирам две различни справки, които после да комбинирам на ръка? И така за всяка група стоки.

Най-простият начин е да тегля една майна и директно да копирам колони от екраните на Микроинвест в Ексел. Да ама не, защото кирилицата излиза на маймуни в тези случаи. И да, имам инсталирани всички Хебър шрифтове. И да, Unicode настройките ми са ок. Може би пък шрифтове са различни от Хебър? Знам ли? Ще наема програмист, или може би направо ще наема срещу не помня колко евро на час човек от Микроинвест?

По-добре наемете човек да ви обучи и после търсете програмисти да ви дооправят справките.
Spearfish написа:

Нямам и идея какво съдържа справката Ценоразпис, защото от началото на годината се боря с Опън офис и Ексел и в която и да било от програмите не мога да преодолея досадния шиит Грешка в настройките, каквито и указания да следвам. Разбрах от обясненията в дистрибуторските форуми, че е виновен Майкрософт (разбира се, че е Майкрософт). Ами Опън офис? Разбрах също така, че трябва да инсталирам Офис и после да принсталирам Микроинвест, но това не означава, че има "рецепти", които да следваме, че програмата да заработи.

Моята система дойде закупена и инсталирана от Микроинвест. И пак не работи. Три пъти я връщах. И пак не работи.

Изключително съм доволен от таблицата за обработка на внос... Но ми трябва програмист да ми обясни като разреша макросите какво означават всички полета #MACRO? Предполагам Опън Офис Калк също се чуди щом слага въпросителни.

Стандартните екселски документи са правени да работят с макросите на M$ Excel. Open, Libre или друг аналог на офис не работи по същия начин с тях. След като не се получава преинсталирайте си офис пакета, после пуснете инсталатора на склада да ви инсталира и една добавка към офиса. Едва тогава преминете към настройките на макросите, който трябва да са свалени на минимум.

Spearfish написа:

Опитайте се колега Azrod да продадете нещо авансово, ще се наложи да позвъните за да ви обяснят, че трябва да въведете стоки авансово плащане и програмата не може автоматично да работи с авансови плащания и не може да обвъзваа автоматично авансови плащания с окончателно фактуриране. Ще ви дадат чудесна "рецепта", кято да прилагате като работите с авансови плащания.

Въвеждате от редакция - разплащания - авансови плащания сумата, която партньорът предплаща. Така като издавате крайната фактура в прозореца за разплащане на продажбата ще ви излезе и тази авансова сума. Забележете, че има отметка пред авансово - чрез нея можете да изберете дали да приспаднете този аванс от окончателната стойност или да си остане една авансова сума платена напред. Ако не го разбирате можете прочетете хелпа (с натискане на F1 в някой от прозорците)

Spearfish написа:

А ако не дай си боже трябва да издадете фактура на партньор от чужбина трябва да минете през Инвойс Про, да импортирате операции от Склад про, да минете отново през цялата процедура за фактуриране и...
Кому е нужно това?

Тук има два варианта. Правил съм ги и двата.
1. Скицирате как искате да изглежда въпросния инвойс и го пращате да ви изработим такъв документ.
2. Опционално може да се настрои ODBC връзка между базата на склада и Инвойс Про. Фактурата се пуска в Склад Про, разпечатва се копието, което по закон вие трябва да приложите към счетоводството на български език. Отивате в Инвойс Про, има меню за Бърз импорт от Склад Про, което зарежда директно последната фактура и може да се издаде Инвойс фактура на нейна база с опция за латинизиране и пресмятане на валута по обявен от вас курс.

Spearfish написа:

А ако не дай си боже импортирате наличности и програмата ви крашне по средата на операцията без да ви даде обяснение... Какво правите тогава? Оказвате се с един куп продукти, които не могат да бъдат изтрити защото "участват в операция". Като потърсите помощ ви казват да направите "лошите" продукти невидими. А като се усъмните, че така ще имате изкривяване в наличностите ви отговарят: Е, помнете, че е така и като приключвате годината оправете нещата на ръка. Съветът е да направим проблема невидим и да се правим, че не съществува. Или как беше: да покрием ...то с вестник?

Тези продукти може да изтрие само някой, който познава структурата на базата данни. Правил съм го, но идва въпросът какво сте направили за да крашне програмата? Без да я закача човек може да импортира хиляди артикули, изглежда малко като зависнала, но ако не я закачате ще си приключи работата стига да проявите търпение...
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
VASIL_ATANASOV



Регистриран на: 17 Ное 2015
Мнения: 65

МнениеПуснато на: Чет Ное 19, 2015 15:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз искам да си запиша час да дойда на обучение . Да мога да си изгладя моя начин на разбиране/на работа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Чет Ное 19, 2015 20:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Васил важно е кой ще ви обучава, но така наистина е по добре, защото програмата има доста възможности, но те често са трудно откриваеми.

Интересува ме при доставка, кой модул ползвате?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2380
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Ное 19, 2015 22:43    Заглавие: Отговорете с цитат

rumbata написа:


Интересува ме при доставка, кой модул ползвате?


Здравейте,
Използва се модул "Доставка".
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
Бърз чат отговор
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Пет Ное 20, 2015 09:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако е възможно и колегата също да ми каже.
Аз лично знам какво да ползвам, но искам да разбера той кой модул ползва.
Благодаря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Пет Ное 20, 2015 09:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Г-н Петков
Има и друг модул, защо не го описвате и него?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Съб Ное 21, 2015 15:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Тъй като няма отговор от г-н Петков ще напиша на Vasil_Atanasov какво имах предвид с този въпрос.
Ако ви обучава г-н Петков ще ви каже ползвайте модул Доставки, но ако съм аз ще ви кажа да ползвате модул Разширена Доставка, защото е мнооооого по удобен, но ви оставям на вас да го намерите къде е в програмата ако вече не сте го намерил.

Сега относно новия склад.
Моля да има поддръжка на снимки към стоките. Справка Генсофт имат го и то в какви ли не варианти.
Моля ценовите правила да се преосмислят да се работи по удобно с тях.
В този ред на мисли тъй като е голям проблем това че не може удобно да се набират няколко стоки със специални цени към клиент и все търся дали не сте измислили нещо и видях, че има Добавяне на стоки като промоция при които може да се добавят много стоки Е толкова ли е трудно по същия начин в първия прозорец освен Група Стоки, Стока, да не може да се добави и прозорец Стоки, който като се отвори да излиза такава табличка и да могат да се добавят повече от една стока. Този за промоциите не върши работа защото сте му задали определени рестрикции.

В Генсофт видях нещо много удобно. При доставка на стока има графи допълнителни разходи към доставката примерно. Да речем куриер. При доставка на стока се включва към изчисляване на себестойността, после си отива в касата, а фактурата си отива като доставка. Тук с митническия внос има нещо такова, а има ли и друг вариант.

Благодаря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Съб Ное 21, 2015 15:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Като имам предвид по удобни ценови правила.
Ако имам 20 групи стоки с различни отстъпки, нужно ли е да правя 20 правила за 1 клиент че да му вкарам всички отстъпки.
Може да се направи да се избират много групи и съответно да се пускат отстъпките към всяка една.
Това имам предвид под по удобна работа с правилата.
А това къде съм го видял сами ще се досетите.
За справка тъй като не е удобно в програмата съм направил екселска таблица с всички групи и клиенти за съответните отстъпки и всеки път отваряме да гледаме кой колко ползва. Дайте ми по удачен вариант със сегашните правила без да се налага да правя за 100 клиента при 20 групи 2000 правила, а само 100 правила. И номера с една твърда отстъпка за всички продукти също не става, защо няма нужда да обяснявам.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Съб Ное 21, 2015 17:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Защо ни давате пример с Генсофт?
Могат да имат много функции, но ще е добре те да направят тези функции и да работят правилно. Прочетете мъничко из техния форум за да разберете за качеството на този продукт. Особено внимание обърнете на неточните количества на стоките, редакция на документи, поведението на програмата при голяма база и работата в мрежа. После ще продължим.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Съб Ное 21, 2015 18:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Дали е Генсофт или друга програма има ли значение.
Имам много колеги, които работят с програмата и не се оплакват.
Микроинвест също има подобни проблеми, но ние си ги преглъщаме.
По важния въпрос е да се възползваме от тези функционалности пък който ги направи по добре.
ОК какво ще отговорите на това което написах в предишния пост. Възможно ли е да се направят тези промени или не, защото съм убеден, че модул ценови правила почти не се ползва от клиентите ви.
Също така:
1. При промяна на ценИ при доставка и работа с повече ценови групи, няма пряк достъп до тези групи и промяната става един тежък процес, когато е нужно да се променят цени във всички групи - Не може ли да се достъпва ценовата схема от смяна на цени директно при доставка???
2. Често доставчика е и клиент, но не пазарува в същата ценова група и тогава се налага да се прави отделно правило в коя група ще пазарува - Може ли при създаване на Партньор да има графа Ценова група при доставка и съответно при продажба.
3. Продажбата има нужда и от опция записване с издаване на фактура, а не само вариант Директна фактура или F7- В обект където има 300 продажби и от тях 100 са с фактура, кой е удобния вариант.
С F7 е бавене на клиента особено не дай боже сортирането да е на всички документи и трябва да се чака да излязат. Това ще е добро допълнение.
4. Възможно ли е когато стоката е под минимално количество да светне при продажба. Когато се продава особено през баркод или с избиране през падащото меню не знаеш накъде си с наличността и примерно ако стоката светне в цвят ще ни ориентира че е време за доставка.
Има и доста повече, но това е базово за подобряване бързината и удобство на работа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
VASIL_ATANASOV



Регистриран на: 17 Ное 2015
Мнения: 65

МнениеПуснато на: Пон Ное 23, 2015 14:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Две години ползвах операция ДОСТАВКА но от 10 дни вече РАЗШИРЕНА ДОСТАВКА. Лично мен за сега повече ми харесва тя
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Пон Ное 23, 2015 15:56    Заглавие: Отговорете с цитат

По удобна е във всяка едно отношение.
А защо толкова отскоро я ползвате, тя е от 2 години някъде?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
VASIL_ATANASOV



Регистриран на: 17 Ное 2015
Мнения: 65

МнениеПуснато на: Вто Ное 24, 2015 14:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Просто човек като си свикне на РАКИЯ рядко минава на УИСКИ Rolling Eyes Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Страница 3 от 4

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov