Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Появяване на грешка след актуализация
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
keranovp



Регистриран на: 12 Фев 2015
Мнения: 16
Местожителство: Ямбол

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 15:18    Заглавие: Появяване на грешка след актуализация Отговорете с цитат

Добър ден на екипа на Микроинвест. След като актуализирахме ТРЗ Про се сблъскахме със следния проблем. В процеса на работа на приложението излиза следното съобщение:

Възникнала е грешка при входно-изходната операция с базата данни. Проверете дневника за грешки.

При опит да отворя дневника на приложението програмата крашва. Моля за съдействие. Компютъра е с Windows Xp, с 2 ГБ рам.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21230

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 15:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Трябва да се свържете с нас, това е доста сериозен проблем.
Нашата програма не управлява данните, тя разчита на SQL сървъра. Принципно това означава проблем в самия SQL сървър, а там трябва да се пипа меко, с кадифени ръкавици.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Ирена Люцканова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 20 Окт 2006
Мнения: 396
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 15:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нас на тел: 056/824173 или 0885300595 - Офис Бургас
_________________
Документация, ръководства и настройки на Microinvest софтуер
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
keranovp



Регистриран на: 12 Фев 2015
Мнения: 16
Местожителство: Ямбол

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 16:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще се обърна към дистрибутора за град Ямбол с когото работим - АдиКом. Надявам се момчетата да изчистят проблема който е възникнал. Благодаря за бързата реакция.

Успешен ден.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21230

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 17:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Направете архив преди това.
Ако колегите не са сигурни дори в 1 стъпка от своите действия нека да се свържат с нас за техническа помощ.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
emditi



Регистриран на: 02 Фев 2016
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 21:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, днес ми актуализираха ТРЗ Про с новата версия , но за една от фирмите - /по ирония моята/ ми и зписва следното:
"Промяната на активната фирма беше неуспешна.Избраната фирма не може да бъде обновена успешно."
Рестартирах, излизах, влизах, за останалите фирми до тук е ОК, но за една - не. Дайте съвет, моля ви!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение AIM Адрес
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21230

МнениеПуснато на: Вто Фев 02, 2016 22:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Трябва да се свържете с нашата поддръжка, проблемът е особен и не може да се реши чрез форум.

Дайте съдържанието на Log файла.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
emditi



Регистриран на: 02 Фев 2016
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Фев 03, 2016 08:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Нямам представа какво е LOG файл, благодаря за отговора, по всяка вероятност ще се обърна към фирмата, която ми актуализира продуктите, защото ме е страх да не объркам нещо сама.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение AIM Адрес
Ирена Люцканова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 20 Окт 2006
Мнения: 396
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря Фев 03, 2016 13:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, писали сте и на нашата Он-лайн консултация. Можете да се свържете с нашият офис, за да направим дистанционна връзка и да анализираме какъв е проблема. Офис Бургас: 056/824173 или 0885300595
_________________
Документация, ръководства и настройки на Microinvest софтуер
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ilina_D



Регистриран на: 28 Яну 2011
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Сря Фев 03, 2016 14:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте! И аз имам същия проблем и при мен излиза съобщение "Промяната на активната фирма беше неуспешна.Избраната фирма не може да бъде обновена успешно." не може да се отвори базата и тя е точно моята фирма. С всички останали нямаше никакъв проблем. Дали има решение на проблема? Опитвах се да се свържа на 0885300594 , но никой не вдига телефона.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ирена Люцканова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 20 Окт 2006
Мнения: 396
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет Фев 04, 2016 10:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, свържете се с нас - Офис Бургас: 056/824173 или 0885300595, за да направим дистанционна връзка.
_________________
Документация, ръководства и настройки на Microinvest софтуер
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Веселин Чолаков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 28 Сеп 2007
Мнения: 702

МнениеПуснато на: Пон Фев 08, 2016 08:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
на сайта има версия от 04.02.2016 г., която ще реши проблема.
За всички, които работят с версия 2.00.015, актуализацията е безплатна.
Начин на инсталация на версията:
1. Изтегляте програмата от сайта - 32 или 64 битовата версия, в зависимост от операционната ситема;
2. Деинсталирате Microinvest ТРЗ и ЛС Pro от контролния панел на windows-a - това няма да засегне въведени данни;
3. Инсталирате изтегления файл от т. 1 - няма да се изискава код за актуализация, за всички с версия 2.00.015.
_________________
Microinvest Счетоводен Портал
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Mobius



Регистриран на: 14 Мар 2014
Мнения: 17

МнениеПуснато на: Чет Фев 11, 2016 10:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
С последната версия съм от 04.02.2016, но пак за една от базите ми излезе съобщението:
"Промяната на активната фирма беше неуспешна.Избраната фирма не може да бъде обновена успешно."
Всички останали се отварят без проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21230

МнениеПуснато на: Чет Фев 11, 2016 13:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Има проблем с тази база. Тъй като базата се управлява от SQL сървър, това обикновено е сигнал за лошо работеща система.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Mobius



Регистриран на: 14 Мар 2014
Мнения: 17

МнениеПуснато на: Чет Фев 11, 2016 14:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря.
Доколкото се ориентирам, проблема се е получил при преминаването към последната версия и актуализирането на данните в базата, а това е грешката, която дава:

Дата: 10.02.2016 12:11:20
Версия: 2.00.015
Операционна система: Microsoft Windows NT 5.1.2600 Service Pack 3
Съдържание: General Error: 100 :
Timestamp: 10.02.2016 10:11:20
Message: HandlingInstanceID: 69c3759d-39b1-4395-b78d-e195001a9252
An exception of type 'System.Data.SqlClient.SqlException' occurred and was caught.
----------------------------------------------------------------------------------
02/10/2016 12:11:19
Type : System.Data.SqlClient.SqlException, System.Data, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089
Message : A transport-level error has occurred when sending the request to the server. (provider: TCP Provider, error: 0 - An existing connection was forcibly closed by the remote host.)
Source : .Net SqlClient Data Provider
Help link :
Errors : System.Data.SqlClient.SqlErrorCollection
Class : 20
LineNumber : 0
Number : 10054
Procedure :
Server : 192.168.0.100
State : 0
ErrorCode : -2146232060
Data : System.Collections.ListDictionaryInternal
TargetSite : Void OnError(System.Data.SqlClient.SqlException, Boolean)
Stack Trace : at System.Data.SqlClient.SqlConnection.OnError(SqlException exception, Boolean breakConnection)
at System.Data.SqlClient.SqlInternalConnection.OnError(SqlException exception, Boolean breakConnection)
at System.Data.SqlClient.TdsParser.ThrowExceptionAndWarning()
at System.Data.SqlClient.TdsParserStateObject.WriteSni()
at System.Data.SqlClient.TdsParserStateObject.WritePacket(Byte flushMode)
at System.Data.SqlClient.TdsParserStateObject.ExecuteFlush()
at System.Data.SqlClient.TdsParser.TdsExecuteRPC(_SqlRPC[] rpcArray, Int32 timeout, Boolean inSchema, SqlNotificationRequest notificationRequest, TdsParserStateObject stateObj, Boolean isCommandProc)
at System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReaderTds(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, Boolean async)
at System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, String method, DbAsyncResult result)
at System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, String method)
at System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteReader(CommandBehavior behavior, String method)
at System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteDbDataReader(CommandBehavior behavior)
at System.Data.Common.DbCommand.ExecuteReader()
at System.Data.Linq.SqlClient.SqlProvider.Execute(Expression query, QueryInfo queryInfo, IObjectReaderFactory factory, Object[] parentArgs, Object[] userArgs, ICompiledSubQuery[] subQueries, Object lastResult)
at System.Data.Linq.SqlClient.SqlProvider.ExecuteAll(Expression query, QueryInfo[] queryInfos, IObjectReaderFactory factory, Object[] userArguments, ICompiledSubQuery[] subQueries)
at System.Data.Linq.SqlClient.SqlProvider.System.Data.Linq.Provider.IProvider.Execute(Expression query)
at System.Data.Linq.DataQuery`1.System.Linq.IQueryProvider.Execute[S](Expression expression)
at System.Linq.Queryable.SingleOrDefault[TSource](IQueryable`1 source)
at Microinvest.Framework.DatabaseServices.Services.ConfigurationDatabaseServiceBase.GetSetting(String key, IUserBase user)
at DynamicModule.ns.Wrapped_IConfigurationDatabaseServiceBase_58a0c9d7bb3945fcaa38c2716f3898c9.<GetSetting_DelegateImplementation>__0(IMethodInvocation inputs, GetNextInterceptionBehaviorDelegate getNext)

Достъпът се осъществява като допълнително работно място и на пръв поглед проблема изглежда мрежови, но особеното е, че са се получавали такива съобщения и при други бази, които обаче след рестарт са се възстановявали.

Има ли как да се поправи базата през SQL SMS или трябва да се търси по-радикално решение?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov