Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
servlet
Регистриран на: 17 Мар 2009 Мнения: 50
|
Пуснато на: Съб Юни 25, 2016 17:57 Заглавие: Масов печат на документи. Евентуален масов експорт |
|
|
Привет
Реших да направя масов печат на документи. Селектирах около 50 документа от прозорец ДОКУМЕНТИ. Очаквах, че ще започне печат или поне ще излезе прозорц, от който да избера кой принтер да използвам, но не. Започна да зарежда документите един по един след което трябваше един по един да задавам принтер за печат или евентуален експорт към ПДФ.
Има ли вероятност да се подобри тази функция евентуално при селектиране на документи да излезе прозорец с който да зададеш принтер за печат след което да започне принтирането а не да зарежда фактура по фактура или евентуално да експортираш документите наведнъж към ПДФ. Евентуално да има опция за ПДФ, която да не изкарва всяка фактура на отделен файл, а да прави един документ от много страници. _________________ Онлайн магазин за фототапети |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21441
|
Пуснато на: Съб Юни 25, 2016 20:18 Заглавие: |
|
|
Каква е целта на това занятие?
Колко често се използва?
Дайте пример за какво ще използвате тази функция и ние ще ви предложим решение. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
servlet
Регистриран на: 17 Мар 2009 Мнения: 50
|
Пуснато на: Съб Юни 25, 2016 20:42 Заглавие: |
|
|
Всеки месец по 3 пъти на всеки 10 дена.
В момента всичко се прави ръчно фактура по фактура. Експорт към ПДФ поединично всяка фактура. След това чрез Адоб акробат се обединяват всички фактури в един документ.
Цели
1) изпращане към външно счетоводство дигитално.
2) изпращане към други изискващи лица дигитално.
3) Съхранение за дигитален архив.
4) Съхранение за физически архив - по-лесен печат не едно по едно чакане на зареждане на всяка фактура а след това поединично манупулиране за печат.
Към момента архивирам фирми с цел дигитален архив. Но не е достатъчно. _________________ Онлайн магазин за фототапети |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21441
|
Пуснато на: Нед Юни 26, 2016 10:20 Заглавие: |
|
|
Отново се потвърждава тезата, че трябва да се обясни задачата. Това, което сте измислили не е най-оптималното. Ето малко аргументи по Вашите точки:
1. Защо да се печатят документи, за да се изпращат дигитално? Нали след това някой трябва да ги чете и да ги въвежда? Значително по-добре е да се изпраща електронен файл със съдържанието на документите за да се осчетоводява чрез импорт на файл. По тази точка няма особена логика да се прави промяна в нашия продукт по отношение на групов печат на документи;
2. Важно е да се знае какви са тези "други" лица. Ако това са самите клиенти, то има технология за електронно изпращане на документите. Ако са от Вашата организация, много по-просто и ефективно е да се даде достъп до сървъра, на който вие работите и те сами да си получават необходимите документи, без вие да ги пращате. По тази точка няма особена логика да се прави промяна в нашия продукт по отношение на групов печат на документи;
3. Какво общо има "дигиталния архив" с групов печат на документи? Архивирайте фирмата, съхранете базата от данни и я качете на облачен сървър. Така всички данни ще са съхранени. В новите версии на Microinvest ще се появи функция за архивиране в облака, това решава на 100% вашата задача. По тази точка няма особена логика да се прави промяна в нашия продукт по отношение на групов печат на документи;
4. При наличие на т.3, защо е необходим физически архив? Например ние отдавна не печатим копия на документите към нашата фирма. Ако на някой му трябва това - изпращаме го електронно.
Дотук няма аргументи, има странна схема на работа.
PS: Дори да направим групов печат на документите, те отново ще са в отделни PDF файлове, остава задачата да се обединяват. Генерирането на общ PDF не е логично, все пак различни клиенти не трябва да гледат документите на чужди фирми. А ако само обслужваме собствените нужди в точно определена ситуация, това не развива нашия продукт. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
servlet
Регистриран на: 17 Мар 2009 Мнения: 50
|
Пуснато на: Нед Юни 26, 2016 11:12 Заглавие: |
|
|
Г-н Павлов
Щом да ги пиша тези неща значи са нужни на моите клиенти, които използват вашите продукти. Това че вие не виждате приложение за вашата фирма или не виждате логика си е Ваша гледна точка - в случая вие срещу 4 мои клиента.
Ако вие разработвате всичкия ваш софтуер от гледна точка на вашата камбанария то това не говори добре за Микроинвест.
Вероятно не осъзнавате, че през последните години съм довел на Микроинвест поне 20 клиента от които 3 са едни от големите фирми в България и ползват повечето от платените Ви продукти. От тук нататък ще преосмисля в някои случаи даването на препоръка за Вас. Общо взето използването на Инвойс про е за фирми с малък документо оборот.
Сега се сещам разискван въпрос от преди 3-4 години който вие отказахте да изпълните по инвойс про, клиента смени софтуера за издаване на фактури и съответно пести по около 250-350 лева месечно от това че печата фактурите на 1/2 страница. Вие и тогава не намерихте логика и ми давахте съвети какви били плюсовете от голяма страница...
В момента мога да че същия този клиент пести допълнително и от големината на шрифта и организацията на табличното подреждане при изписването на стоки във фактурата. Ако Вашите фактури са с по 3-4 реда, има фирми които издават фактури от по 10-15 страници.
+ това експорта Ви към ЕКСЕЛ е такава недомислица с вкараните тънки редове между всеки артикул за да го направите по-красив и обединяването на някои клетки в една, че не позволява каквито и да е математически операции и манипулации на таблицата след този псевдо експорт. _________________ Онлайн магазин за фототапети |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21441
|
Пуснато на: Нед Юни 26, 2016 16:34 Заглавие: |
|
|
Всъщност всяка промяна е въпрос на цена. Указаните от вас промени ще изконсумират около 1.5 месеца на 2 програмиста. При средна заплата от около 3500 лева на програмист, включвайте разходите за държавата, готови ли сте да заплатите 12000 лева без ДДС за тези промени?
Ще ги започнем в момента, в който преведете сумата.
PS 1: В новите версии на Windows няма понятието 1/2 А4 страница.
PS 2: Засега 2016 година е най-силната в нашата история. Следва, че политиката ни е правилна.
PS 3: Елиминирайки функциите, които не са масови ще има време да се разработват нови технологии и продукти. А там е бъдещето. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mn
Регистриран на: 23 Фев 2004 Мнения: 689 Местожителство: Русе
|
Пуснато на: Сря Дек 07, 2016 22:03 Заглавие: |
|
|
За експорта в ексел съм съгласен - незнам защо са тези празни редове ?. Различава се от останалите продукти.
За формата - това си е право на създателите. На мене съще не ми хареса, но както каза г-н Павлов - пратихме си едни пари и сега има програма за фактуриране, която печата оригинал и копие на една страница. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
servlet
Регистриран на: 17 Мар 2009 Мнения: 50
|
Пуснато на: Съб Окт 07, 2017 14:27 Заглавие: |
|
|
Толкова ли са Ви зле програмистите че ще го работят 2 месеца това. Тепърва ще се учат ли?
При положение че имаш база данни извеждането на нужната информация за генериране на документи е елементарно.
Разбирам че се опитвате да хвърлите прах в очите, но имайте в предвид че пред вас не винаги стои захлупен потребител.
Наличието на празните редове описани в предходните ми изказвания говори за безмозъчно програмиране и невъзможността на микроинвест да направи добра визия без вмъкване на празни редове. От тук следва че не бих посъветвал клиентът ми да ви плаща за персонално програмиране и за най-малките му нужди. Ще го посъветвам сменяй производителя.
ПП 1: Вие вероятно не сте чували за формат А5 което е равно на 1/2 от А4. Няма начин това да изчезне от печатната индустрия като понятие, още по-малко свфтуер който печата на форматна хартия да не е съобразен с това.
ПП 2: Няма как да оспоря поради липса на данни, но при положение че няколко големи фирми в България се отказаха от продуктите на микроинвест за мен е показателно, че самите продукти са малко функционални и са използваеми само за стартиращ или елементарен бизнес.
ПП 3: Елиминирайки функции, оставяш потребителя с вързани ръце и той търси друг производител на софтуер.
Стратегията ви за развитие е като кон с капаци и тапи в ушите. _________________ Онлайн магазин за фототапети |
|
Върнете се в началото |
|
 |
slavib
Регистриран на: 16 Ное 2010 Мнения: 1608
|
Пуснато на: Съб Окт 07, 2017 16:30 Заглавие: |
|
|
То и аз тази година се отказах от Мишелините ама ще видим.
Единственото за което се сещам за печат на масови документи е когато се издава само оригинал на клиента и след това накрая на месеца се печатат копията на веднъж от номер до номер. Това би било полезно. _________________ Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mn
Регистриран на: 23 Фев 2004 Мнения: 689 Местожителство: Русе
|
Пуснато на: Пон Окт 23, 2017 20:47 Заглавие: |
|
|
За масовия печат и аз съм трърдо ЗА ! Дори преди няколко седмици повдигнах същия въпрос и за invoicePRO.bg защото ми трябва, пък и по-вечето аналогични продукти го подържат.
За какво се ползва ?! - поне при мене получавам архив от клиент и искам да си принтна издадените от него фактури.
При един сравнително малък месечен оборот от 20 документа на месец, операцията от продукт на микроинвест ми отнема 15-20 минути а от други програмки - около минута. Това, като се умножи по бр. клиенти води до логичното ми питане за въвеждане на опцията.
По едно време преди около месец, в invoicepro.bg се появиха едни чек боксове пред документите. Тъкмо мислех да се радвам, че се работи по въпроса и взехте, че ги махнахте :( |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21441
|
Пуснато на: Пон Ное 20, 2017 15:38 Заглавие: |
|
|
Какъв точно въпрос решавате с такива печати? Дайте пример, свързан с реалността и ежедневния бизнес.
PS: Разгледахте ли новата ни Web система www.Micro.bg? Интересна е, има и мобилна част под Android: Axis Cloud _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mn
Регистриран на: 23 Фев 2004 Мнения: 689 Местожителство: Русе
|
Пуснато на: Пон Ное 20, 2017 16:56 Заглавие: |
|
|
Реалната ситуация от практиката - клиент си издава фактури и ния трябва да си ги осчетоводяваме.
Налага се да ги разпечатвам, за да ги дам на колежката :)
При друга фирма, която е ежемесечно на проверка, трябва да представям в НАП приходните документи. Там също разпечатвам.
За съжаление, поне от моя гледна точка имам проблеми, при импорт на данни от склад и инвойс, та за част от клиентите ги обработваме наръка. Описвал съм многократно проблемине и не смятам да се задълбавам.
Въпросната функция е реализирана в други аналогични онлайн пладформи и усещам удобството при разпечатка на масив от няколко - до десетки документи. Направете си пробата да разпечатате двадесет документа и ми върнете резултата за загубеното време. Докато пиша, засякох времето, за което колежката го направи. Заедно с печата отне минута и 10 секунди и 10 листа хартия /принтер НР2015 dn/ :) |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21441
|
Пуснато на: Пон Ное 20, 2017 17:43 Заглавие: |
|
|
Предложението е отчетено и ще помислим за вариант. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
petpetep
Регистриран на: 09 Окт 2006 Мнения: 4
|
Пуснато на: Съб Яну 30, 2021 14:56 Заглавие: |
|
|
Стигнахте ли до решение? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|