Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
hariti
Регистриран на: 01 Яну 2004 Мнения: 233 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Чет Апр 14, 2016 20:44 Заглавие: |
|
|
Ще помисля и ще ви отговоря. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21312
|
Пуснато на: Пет Май 20, 2016 10:23 Заглавие: |
|
|
Имате ли предложение и/или решение по този въпрос? _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21312
|
Пуснато на: Нед Юни 05, 2016 19:01 Заглавие: |
|
|
Все още чакаме предложенията...
PS: Забелязал съм, че ако трябва ние нещо да направим, веднага започва непрекъснато писане как не си вършим работа и всичко забавяме. Ако обаче някой клиент нещо трябва да направи, то 2-3 месеца до години се точат нещата. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ВУМ
Регистриран на: 29 Юли 2015 Мнения: 160
|
Пуснато на: Вто Юни 28, 2016 07:40 Заглавие: |
|
|
Мария Рашева написа: | Здравейте,
Обърнете внимание, че добавяне и на 0.5 см. колона към справката ще наруши нейната компактност. Справките са форматирани с максимален обем информация, но със запазване на размерите на листа до стандарт А4.
Бихме могли да добавим допълнителни колони, но само при експорт на справката в MS Excel, например. |
Здравейте Г-жо Рашева,
Планувано ли е добавянето на колони с наименование на сметките при експорт в ексел за тази година. Както съм Ви писал на електронна поща искам да сменя Бизнес навигатор с Вашите продукти. Много съм доволен от Делта и ТРЗ Про. Единствено ме възпира липсата на наименование на сметки в аналитичен и хронологичен регистър. И ако не Ви е приоритет, мога ли да поискам такава доработка срещу заплащане.
Поздрави! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
nadis
Регистриран на: 01 Дек 2012 Мнения: 22
|
Пуснато на: Пет Юли 08, 2016 15:55 Заглавие: За кредитните известия и "минусите" |
|
|
Здравейте,
може ли знакът "минус" да се вижда пред сумите в кредитните известия при отпечатване на документа? При осчетоводяване на КИ в програмата се изписва сумата със знак минус, но в отпечатания документ минусът не се вижда пред сумата и това малко обърква, според мен. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
deyo123
Регистриран на: 30 Яну 2014 Мнения: 159
|
Пуснато на: Съб Юли 09, 2016 09:51 Заглавие: |
|
|
Една идея за менюто "Разплащания"
- Да има възможност да се сменява широчината с курсор на панелите /партньори, документи за задължения и вземания и контировки
- Да се сложи при документите колона с основание и забележка
Много по лесно ще се работи с модула според мен  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21312
|
Пуснато на: Съб Юли 09, 2016 10:35 Заглавие: |
|
|
@nadis:
Цитат: | може ли знакът "минус" да се вижда пред сумите в кредитните известия при отпечатване на документа? При осчетоводяване на КИ в програмата се изписва сумата със знак минус, но в отпечатания документ минусът не се вижда пред сумата и това малко обърква, според мен. |
Въпросът е много спорен с този "минус". Практически в законодателството няма понятието отрицателна сума, самия вид на документа е за намаляване на стойността и се третира като такъв.
Въвеждането на отрицателна стойност се изисква от типа на контиране, съответните дебити и кредити, както и от формата на файловете изисквани от НАП.
Аз лично съм говорил с много счетоводители и сме дискутирали въпроса, болшинството са за това цифрите да са положителни, смисъла на документа е "Кредитно известие" и вписаните суми намаляват стойност.
@deyo123:
Ще помислим доколко е възможно това, плаващите панели са достатъчно обемна работа по интерфейса.
За основание и забележка ще помислим, къде точно си представяте тази информация, направете снимка на екрана и разположете тази информация където смятате че е правилно. Изпратете ми информация на victor@microinvest.net _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
nadis
Регистриран на: 01 Дек 2012 Мнения: 22
|
Пуснато на: Пон Юли 11, 2016 11:57 Заглавие: |
|
|
Виктор Павлов написа: |
Въпросът е много спорен с този "минус". Практически в законодателството няма понятието отрицателна сума, самия вид на документа е за намаляване на стойността и се третира като такъв.
Въвеждането на отрицателна стойност се изисква от типа на контиране, съответните дебити и кредити, както и от формата на файловете изисквани от НАП.
Аз лично съм говорил с много счетоводители и сме дискутирали въпроса, болшинството са за това цифрите да са положителни, смисъла на документа е "Кредитно известие" и вписаните суми намаляват стойност.
|
Аз знам, че типа на документа КИ предполага намаляване на стойност и знакът "минус" става излишен, но от чисто практична гледна точка смятам, че ще е по-удобно ако го има.
В такъв случай се надявам някой ден поне да наравите опция с такава настойка в програмата (според предпочитанията на потребителя за визуалното възпроизвеждане при отпечатване).
Благодаря за отделеното време и приятен ден! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Мария Андреева Microinvest

Регистриран на: 01 Апр 2005 Мнения: 1404
|
Пуснато на: Вто Юли 12, 2016 08:33 Заглавие: |
|
|
Здравейте nadis,
Във връзка с отправено предложение от Ваша страна:
Цитат: | А сега искам да дам едно конкретно предложение:
Когато се стартира програмата, възможно ли е да се появява едно прозорче/съобщение, което само да информира потребителя коя е фирмата, с която се работи в момента |
Информация за базата от данни, в която се намирате в момента след стартиране на програмата може да откриете в системната лента на програмата, непосредствено преди месец и година, за които следва да бъдат изчислявани заплати. Ще отнеме секунда поглед за да направите справка.  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ВУМ
Регистриран на: 29 Юли 2015 Мнения: 160
|
Пуснато на: Сря Сеп 07, 2016 22:07 Заглавие: |
|
|
Здравейте, изпращам няколко предложения за Делта Про.
1. Предложение за "Мениджър на потребителските справки" към справките хронологичен регистър или аналитичен регистър подобно на ТРЗ и ЛС Про. Да има възможност потребителя да избере какви колони да има в справките като примерно техният брой да е ограничен до броя на стандартните Ви справки: Материален хронологичен регистър до 15 колони; Хронологичен регистър във валута също до 15 колони; Хронологичен регистър стандартен - до 13 колони или по-малко според Вашите усмотрения.
За мен лично колоните „Потребител“ и „Месец за експорт“ не са толкова важни, колкото наименование на сметките.
2. Mеню автоматични операции / приключване на разходни и приходни сметки.
Автоматизиране на избора на сметки в дясната част.
Приключвам сметка 614 (Административни разходи) и сметка 611 към сметки 701 и 703.
Да се даде възможност подсметките от гр. 70 на най- ниско аналитично ниво да бъдат избрани наведнъж. В момента в полето в дясно ако изпиша примерно сметка 703, понеже към нея има подсметки ми се отваря сметкоплана. Има ли възможност след като се отвори сметкоплана, ако маркирам 10 от подсметките към сметка 703, те да се заредят в прозореца в дясно и да не се налагам да ги зареждам ръчно всичките една по една на отделни редове.
Или друг вариант: програмата прави автоматичното разпределение на 61 гр. към 70 гр. на база кредитни обороти на приходните сметки.
Ако избера в десния прозорец сметка 703 програмата да пита: желаете ли да се заредят всички подсметки от посочената сметка, които имат кредитни обороти за периода.
3. При осчетоводяване на фактура за продажба в Делта Про, да има опция за визуализация и печат на фактурата с необходимите реквизити съгласно чл. 6 ал. 1 от Закона за счетоводството и чл. 114 от ЗДДС. Т.е. самото издаване на фактурата към клиента да става от Делта Про. При позициониране на конкретен ред в кредит сметка да има опция примерно в ляво в бързи команди да се впише (наименование) на стоката или услугата, която се продава без да се ангажирате с колони за мярка, количество и единична цена. Тези параметри потребителя може да си ги впише в наименование на стоката/услугата.
4. Предложение за модулите бързо контиране и шаблони: Двата модула са уникални и според мен нямат аналог с друга програма. Моето предложение е да не се правят никакви корекции в тези два модула.
5. В модул Редакция на контиране да се виждат номерата на сметки в дебит и кредит.
6. В материална оборотна ведомост след име на сметката да има мерна единица. Да е подобно на валутна оборотна ведомост. Там след име на сметката има вид валута.
7. В invoicepro.bg в настройки да има отметка за избор на счетоводна сметка за всеки ред продаден артикул във връзка с последващ експорт към Делта Про. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
slavib
Регистриран на: 16 Ное 2010 Мнения: 1608
|
Пуснато на: Чет Сеп 08, 2016 16:09 Заглавие: |
|
|
Аз имам още две предложения
При импорт от текстов файл идеално се разнасят контировките за стоки и услуги.
Само че основанието е само едно и се налага когато има доста смесени фактури от (стоки или услуги) или (стоки и услуги) да се влиза отново в котировката за да се поправя основанието.
Предложението ми се следното:
Да има две полета за основание - Кръстени например "Основание стоки" и "Основание услуги"
При съответната операция да се взима съответното поле.
Когато имаме операция със стока и услуга да се изпише текста и от двете полета разделен със запетая.
Второто предложение е при импорт да има чек бокс който да укаже дали да се свържат операциите по касата със съответната контировка.
Сега се налага да се влиза в модул Разплащания и да се свързват. _________________ Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ВУМ
Регистриран на: 29 Юли 2015 Мнения: 160
|
Пуснато на: Съб Окт 01, 2016 22:19 Заглавие: |
|
|
Здравейте, имам няколко предложения за Делта Про.
1. При избор на справка валутна оборотна ведомост с избрани сметки, които поддържат работа с партньори да има опция справката да се генерира и по партньори.
2. В справка Хронологичен регистър да има възможност при за избор на „сметка“ да се генерират операциите по дебита и кредита подобно на справката Аналитичен регистър. В момента това се получава при изписване на номера на сметката в горната част в полето „филтър“ като в полето „филтър по“ трябва да е избрана опция „всички“. Но при така избрани критерии ще се генерират и записи, при които има съвпадение в номера на сметката със символи от други полета като „номер на контиране“, „сума“ и „номер на документ“. Тази опция я има в справка Аналитичен регистър, но лично аз я използвам по-рядко поради липсата на поле с дата на документа.
3. В справка „Задължения/вземания по партньори при избор на опорна сметка, да се изписва освен шифъра на сметката и нейното наименование подобно на Оборотна ведомост и Аналитичен регистър.
4. Протокол по ЗДДС може ли да се разпечатва в последствие или само при запис на операцията?
5. Поздравления за новия модул: Разсрочване на приходи/разходи.
Както сте написали: функцията се активира при избор на сметка с категория Финансови приходи/разходи за бъдещи периоди и Нефинансови приходи/разходи за бъдещи периоди в прозорец Контиране.
Но искам да добавя, че функцията може да се използва и в последствие. Много е подходяща, когато имаме финансиране за дълготрайни активи и трябва да се признават приходи от финансиране за ДА с размера на начислената амортизация по процента на финансиране.
Добре би било за в бъдеще да се помисли върху възможността да може да се коригира общата стойност на разсрочването и месечните отчисления, както е при амортизациите. При покупка на финансов лизинг винаги по погасителен план лихвата намалява със всеки следващ месец. За това е желателно месечните отчисления да могат да се коригират от потребителя съгласно погасителния план. А при промяна на Euribor или Софибор на даден по-късен етап от подписване на договора се променя и размера на лихвата като цяло по погасителен план. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ая
Регистриран на: 26 Авг 2016 Мнения: 9
|
Пуснато на: Вто Окт 11, 2016 14:22 Заглавие: Предложение |
|
|
Здравейте, имам предложения:
1. В операции - разплащания - да се виждат след всяко разплащане салдата по 503 и 501. Така ще се хване бързо каса на червено, вместо да се правят справки по дати да се види от кога става червена касата.
2. Дневниците за покупка и продажба да има възможност да се премахват колони с нулеви стойности. Да има възможност да се увеличават колоните.
Поздрави! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21312
|
Пуснато на: Вто Окт 11, 2016 16:26 Заглавие: |
|
|
1. Това го има. При всяка операция и позициониране върху сметката се изобразява нейното салдо. Погледнете долу, в десния ъгъл на таблицата;
2. Печатните форми са загубили своята стойност, трябва да анализираме доколко усилия в печатните форми са полезни. Ще го обсъдим в екипа ни. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ВУМ
Регистриран на: 29 Юли 2015 Мнения: 160
|
Пуснато на: Нед Дек 10, 2017 08:39 Заглавие: |
|
|
Здравейте, в справка "Аналитичен регистър" в колони "Основание" и "Забележка" се визуализира целият вписан от потребителя текст.
В справка "Хронологичен регистър" това не е така. В колона "основание" се вижда целият вписан текст, но в колона "Забележка" съдържанието е до три реда. Дори, когато в колона "основание" текста е на много редове, за забележка е заложено ограничение да се вижда текст само на три реда и останалата информация не се визуализира. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|