Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Ivakis_Solo
Регистриран на: 29 Мар 2018 Мнения: 4 Местожителство: Видин
|
Пуснато на: Чет Мар 29, 2018 12:56 Заглавие: [СкладПро]Сериен номер и срок на годност при издаване на ГК |
|
|
Здравейте, защо попълването на сериен номер и гаранционен срок(срок на годност) при издаване на Гаранционна карта не става автоматично в СкладПро, тези данни вече са налични ако са въведени при доставката на съответния артикул. Ако се добави като възможност в програмата това много ще подобри работата с клиенти.
Дори мисля, че може да се стигне още по-далеч. Например: още при продажбата на съответния артикул, ако той има въведен срок на годност, автоматично да излиза предложение за печат на гаранционна карта, както излиза за стокова разписка и фактура. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21312
|
Пуснато на: Чет Мар 29, 2018 19:09 Заглавие: |
|
|
Програмата работи точно.
След Продажба изпълнявате "Трансформация на документ" и гаранционната карта има попълнени съответните полета. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Ivakis_Solo
Регистриран на: 29 Мар 2018 Мнения: 4 Местожителство: Видин
|
Пуснато на: Пет Мар 30, 2018 08:21 Заглавие: |
|
|
Малко трудно за намиране, но въпреки това работи идеално.
Много благодаря за отговора! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21312
|
Пуснато на: Пет Мар 30, 2018 10:39 Заглавие: |
|
|
На мен лично ми е интересно кое е трудно за намиране? Менюто се намира на 1-во ниво, в списъка на операциите, като по-напред не съществува елемент от менюто. При това се запомня състоянието на трансформацията и следващия път въобще става с 1 клик.
Ще ни напишете ли какво ви затрудни? _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Ivakis_Solo
Регистриран на: 29 Мар 2018 Мнения: 4 Местожителство: Видин
|
Пуснато на: Пон Апр 02, 2018 07:54 Заглавие: |
|
|
Самата операция е трудна за намиране. Искам да направя гаранционна карта, съответно отивам в меню "Гаранционни карти", както би било логично. За издаване на такъв документ не бих се сетил да отида в меню "Трансформация на документи". Не казвам, че е грешно, просто е трудно да се сетиш сам ако не си го правил никога. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21312
|
Пуснато на: Пон Апр 02, 2018 08:40 Заглавие: |
|
|
Аз винаги предлагам на клиентите да направят една тестова база и да активират всяко меню по веднъж. Това дава най-добрия поглед върху функциите на всяка една програма и отнема 10-15 минути. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Ivakis_Solo
Регистриран на: 29 Мар 2018 Мнения: 4 Местожителство: Видин
|
Пуснато на: Пон Апр 02, 2018 08:46 Заглавие: |
|
|
Доста полезен съвет, уж бях прегледал каквото ме интересува, но явно има и неща които съм пропуснал.
Отново благодаря за съдействието и приятен и успешен ден! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|