Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21324
|
Пуснато на: Пет Окт 26, 2018 13:30 Заглавие: |
|
|
Свържете се със специалист, вероятно има друга причина. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Пет Окт 26, 2018 13:32 Заглавие: |
|
|
velbor написа: | Виктор Павлов написа: | Дали този Windows XP е бил актуализиран с всички изменения преди инсталацията на Microinvest Invoice Pro? Защото без тези актуализации SQL сървърът не иска да се инсталира. |
Преди малко инсталирах някаква актуализация, деинсталирах и инсталирах наново, но проблемът не се реши. Знае ли се какво точно се изисква и откъде може да се набави? |
За да премине успешно инсталацията е нужно да имате инсталирани последните актуализации на операционната система или по-добрият вариант е да преминете към съвременна операционна система. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
tor
Регистриран на: 15 Окт 2018 Мнения: 15
|
Пуснато на: Съб Окт 27, 2018 09:24 Заглавие: |
|
|
Мъкааа, мъкааа |
|
Върнете се в началото |
|
 |
velbor
Регистриран на: 25 Май 2017 Мнения: 14
|
Пуснато на: Пон Окт 29, 2018 10:01 Заглавие: |
|
|
tor написа: | Мъкааа, мъкааа |
Не знам какво имате предвид, но пробвах и на друг компютър с Windows 7 и там инсталацията също заби. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Пон Окт 29, 2018 10:04 Заглавие: |
|
|
velbor написа: | tor написа: | Мъкааа, мъкааа |
Не знам какво имате предвид, но пробвах и на друг компютър с Windows 7 и там инсталацията също заби. |
Свържете се с нашите специалисти за отстраняване на проблемите с инсталацията. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21324
|
Пуснато на: Пон Окт 29, 2018 14:05 Заглавие: |
|
|
Не са били спазени изискванията за софтуера - права за достъп, UAC, потребители, папки.
При нас това работи, софтуерът работи на всеки компютър до който сме се свързали. Това означава, че самият софтуер работи, но не всеки знае как се правят настройките. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
distres
Регистриран на: 30 Окт 2018 Мнения: 1
|
Пуснато на: Вто Окт 30, 2018 00:37 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
След преминаване от Microinvest Invoice към Microinvest Invoice Pro, фактурите издадени от Microinvest Invoicе при редакция излизат по следния начин:
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 396
|
Пуснато на: Вто Окт 30, 2018 09:15 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
моля свържете се с нас на 056 82 41 73. Ще е нужна и старата база. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
velbor
Регистриран на: 25 Май 2017 Мнения: 14
|
Пуснато на: Пон Ное 05, 2018 01:50 Заглавие: |
|
|
Здравейте отново,
На трети компютър с Windows 7 инсталацията приключи успешно, програмата изглежда заработи, но имам следния проблем:
Какво трябва да направя? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Пон Ное 05, 2018 10:29 Заглавие: |
|
|
velbor написа: | Здравейте отново,
На трети компютър с Windows 7 инсталацията приключи успешно, програмата изглежда заработи, но имам следния проблем:
Какво трябва да направя? |
Да конфигурирате операционната си система. На www.microinvest.net в раздел "Поддръжка" можете да намерите приложението MWinFix, което може да направи това вместо Вас. Ако след това проблема не изчезне ще се наложи да се свържете с нашите специалисти. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
velbor
Регистриран на: 25 Май 2017 Мнения: 14
|
Пуснато на: Пон Ное 05, 2018 12:15 Заглавие: |
|
|
Добрин Митев написа: |
Да конфигурирате операционната си система. На www.microinvest.net в раздел "Поддръжка" можете да намерите приложението MWinFix, което може да направи това вместо Вас. Ако след това проблема не изчезне ще се наложи да се свържете с нашите специалисти. |
Инсталирах въпросната програмка, ефект няма. Част от екрана на програмата (редове) е на кирилица, друга част (редове) са на неразбираеми "ченгели".
Започвам да си мисля, че програмата нарочно е направена така, че човек да изгуби време и нерви и накрая да си купи такава, а не да използва безплатната версия. Ако е така, не разбирам тогава защо въобще съществува безплатна версия... |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Пон Ное 05, 2018 13:15 Заглавие: |
|
|
Програмата е напълно безплатна и единственно при Вас се срещат такива странни проблеми породени от неправилна инсталация/конфигурация на компютрите Ви. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21324
|
Пуснато на: Пон Ное 05, 2018 14:57 Заглавие: |
|
|
Причината е в този, който ви е инсталирал Windows. Не използвайте неговите услуги в бъдеще. По време на инсталацията не е бил избран правилен енкодинг на системата. Ако вие сте този потребител, който ми е написал на e-mail, то аз съм отговорил точно. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
velbor
Регистриран на: 25 Май 2017 Мнения: 14
|
Пуснато на: Пон Ное 05, 2018 15:25 Заглавие: |
|
|
Добрин Митев написа: | Програмата е напълно безплатна и единственно при Вас се срещат такива странни проблеми породени от неправилна инсталация/конфигурация на компютрите Ви. |
Благодаря за помощта и компетентната намеса на г-н Добрин Митев, сега програмата работи коректно.
Доколкото разбрах единствената причина е била, че не е била избрана съответната кодировка. Прилагам снимка с това, което трябва да се избере (като стъпки), ако някой има подобен проблем.
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|