Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
dani_markov
Регистриран на: 22 Окт 2012 Мнения: 58
|
Пуснато на: Съб Фев 23, 2019 10:48 Заглавие: Проблем с болничен - банкова сметка |
|
|
Здравейте,
Имам следният проблем при тест на файл за болничен -
Файлът може да бъде записан
Документът е валиден спрямо XSD схема
9187 - Не е попълнен IBAN./ Некоректен по дължина и структура IBAN./ Несъответствие между IBAN и BIC. [IBAN]
9434 - Невалиден IBAN. [IBAN]
9308 - Посочената банка няма договор с НОИ за изплащане на обезщетения. [BIC]
9189 - Не е попълнено наименование на банката [BankName]
Опитах с друга банкова сметка и резултатът е същия, какво да направя?
Поздрави |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Даниел Петков
Регистриран на: 12 Апр 2011 Мнения: 2380 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
vinaros
Регистриран на: 25 Апр 2014 Мнения: 9
|
Пуснато на: Съб Фев 23, 2019 16:03 Заглавие: |
|
|
Здравейте, как да оформя личен картон на съдружник в ООД избрал да се осигурява за всички осигурени социални рискове, но в същото време е осигурен в друго дружество по трудов договор-8ч. върху максимален осигурителен доход. Когато формирам декларация обр.1 изписва дни в осигуряване в т.16.1, а те трябва да са отразени в т.16.4-дни без осигурителни вноски зачетени за осигурителен стаж. Може би пропускам да отбележа нещо. Извинявам се, че нахълтвам така в друга тема но само тук има раздвижване днес  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Даниела27
Регистриран на: 03 Авг 2012 Мнения: 141
|
Пуснато на: Съб Фев 23, 2019 16:48 Заглавие: |
|
|
Отиде на редакция на личен картон , данни за заплата и там от падащото меню изберете променлива "осиг. доход от правоотношения при други работодатели" . Задайте размера му. Това е. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21518
|
Пуснато на: Съб Фев 23, 2019 18:21 Заглавие: |
|
|
След като сте променили данните в болничния трябва да го отворите, да направите опресняване, да го експортирате отново и тогава да опитате да го подадете. Дори и да сте въвели правилните данни в личния картон, без опресняване на болничния няма как да се сменят данните в експортния файл. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
dani_markov
Регистриран на: 22 Окт 2012 Мнения: 58
|
Пуснато на: Чет Фев 28, 2019 20:16 Заглавие: |
|
|
Здравейте, с версия 2.00.031 съм, не би трябвало да има проблем с нея? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
dani_markov
Регистриран на: 22 Окт 2012 Мнения: 58
|
Пуснато на: Чет Фев 28, 2019 20:28 Заглавие: |
|
|
Опитах опресняване, длъжностните лица си бяха въведени преди това, но отново дава същите грешки при тест на файла през сайта/приложението на НОИ онлайн |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Мария Андреева Microinvest

Регистриран на: 01 Апр 2005 Мнения: 1480
|
Пуснато на: Пет Мар 01, 2019 09:31 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
А какво съобщение се извежда при натискане на бутон Проверка в НОИ при генериране на експортния файл чрез меню Операции->Експорт на данни за болнични? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
dani_markov
Регистриран на: 22 Окт 2012 Мнения: 58
|
Пуснато на: Пет Мар 01, 2019 16:44 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Съобщението е същото както и през приложението на НОИ:
9187 - Не е попълнен IBAN./ Некоректен по дължина и структура IBAN./ Несъответствие между IBAN и BIC. [IBAN]
9434 - Невалиден IBAN. [IBAN]
9308 - Посочената банка няма договор с НОИ за изплащане на обезщетения. [BIC]
9189 - Не е попълнено наименование на банката [BankName] |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Даниел Петков
Регистриран на: 12 Апр 2011 Мнения: 2380 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Мар 01, 2019 17:07 Заглавие: |
|
|
dani_markov написа: | Здравейте,
Съобщението е същото както и през приложението на НОИ:
9187 - Не е попълнен IBAN./ Некоректен по дължина и структура IBAN./ Несъответствие между IBAN и BIC. [IBAN]
9434 - Невалиден IBAN. [IBAN]
9308 - Посочената банка няма договор с НОИ за изплащане на обезщетения. [BIC]
9189 - Не е попълнено наименование на банката [BankName] |
Проверете дали вярно са попълнени банковите сметки в Меню Моята Фирма. _________________ Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
Бърз чат отговор
W: https://www.danistudio.net/ |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Мария Андреева Microinvest

Регистриран на: 01 Апр 2005 Мнения: 1480
|
Пуснато на: Вто Мар 05, 2019 09:49 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Изведените съобщения при проверка сочат за подаване на или промяна в банковата сметка за изплащане на паричните обезщетения от НОИ.
Вие какви данни подавате? Как сте изготвили Приложение 9? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
PMakedonska
Регистриран на: 13 Окт 2020 Мнения: 7
|
Пуснато на: Вто Окт 13, 2020 12:20 Заглавие: |
|
|
Здравейте!
Имам следният проблем при подаване на болничен лист на служител:
Код на грешката: 9308
Грешка: Посочената банка няма договор с НОИ за изплащане на обезщетения. [BIC]
Каква може да е причината? От НОИ са казали, че банковата сметка е сгрешена, но по същата му се превежда заплатата. Проверих я няколко пъти.
Благодаря! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Мария Андреева Microinvest

Регистриран на: 01 Апр 2005 Мнения: 1480
|
Пуснато на: Вто Окт 13, 2020 15:35 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Ако банковата сметка на работника\служителя е била грешно въведена и подадена в НОИ, след корекцията и в секция Банкови сметки в личния картон е необходимо да се натисне бутон Опресняване в Приложение N-9, след което да бъде отново изготвен файла.
Ако Вашият казус не е точно такъв опишете подробно извършените от Вас стъпки или се свържете с мен на 02 955 55 15. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
anatoliya
Регистриран на: 05 Май 2014 Мнения: 11 Местожителство: СОФИЯ
|
Пуснато на: Съб Дек 19, 2020 20:03 Заглавие: |
|
|
И аз имам такъв проблем!
Къде е този бутон "опресняване"? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
anatoliya
Регистриран на: 05 Май 2014 Мнения: 11 Местожителство: СОФИЯ
|
Пуснато на: Съб Дек 19, 2020 20:07 Заглавие: |
|
|
Видях го - всичко е наред!  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|