Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Fisco
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21184

МнениеПуснато на: Сря Май 08, 2019 14:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Не е предвидена такава възможност, защото копието на фактурата се съхранява в КЛЕН на КА.

Приемаме аргументирани предложения за развитие на програмата.
Днес ще бъде публикувана следващата версия, с отчети и нови устройства.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 32

МнениеПуснато на: Сря Май 08, 2019 22:00    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Не е предвидена такава възможност, защото копието на фактурата се съхранява в КЛЕН на КА.

Приемаме аргументирани предложения за развитие на програмата.
Днес ще бъде публикувана следващата версия, с отчети и нови устройства.


Мисля, че открих решение на проблема, а именно: докато на дисплея на касовия апарат все още стоеше сумата на фактурата, която бях отпечатала, преминах в режим Регистрация и въведох от клавиатурата на ФУ 99 и total. Тази команда поначало е за печат на копия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 32

МнениеПуснато на: Чет Май 09, 2019 10:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Възникна нов проблем с Fisco. Става дума за номерата на фактурите. Вчера издадох фактура с номер 789, днес, въпреки че му зададох 790, отново отпечата 789, при това на друг клиент Shocked . Това е много неприятен проблем. Пуснах сторно операция, след това отново зададох 790 номер и - о ужас, отпечата ми фактурата с номер 791.

И едно предложение - често се правят отстъпки и в тази връзка е добре да могат да се задават отрицателни стойности в полето за цена.

ФУ Daisy Compact S
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21184

МнениеПуснато на: Чет Май 09, 2019 12:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Въвеждайте цената след отстъпката. Това с отрицателната цена не е ОК към текущия момент.

Днес има Fisco, Версия 3. Актуализирайте, а ние ще проверим номерацията, досега не сме видели да има проблем.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 32

МнениеПуснато на: Чет Май 09, 2019 15:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Прилагам снимки, за да Ви ориентирам по-добре за проблема.



Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21184

МнениеПуснато на: Чет Май 09, 2019 15:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Тестване много сериозно, не можем да възпроизведем проблема, всичко работи нормално. Възможно ли е да сте имали 2 копия на програмата, при което настройвате от едното копие, а после печатите и от другото?
Това става, ако отворите програмата 2 пъти.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 32

МнениеПуснато на: Чет Май 09, 2019 16:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Свалях актуализация, но не помня вера, или онзи ден. Така или иначе, днес, когато отпечата втори документ с номер 789, веднага след това изпусна 790 и мина 791, както е видно от снимките. Свалих последната версия и се надявам този проблем да отпадне, защото ми се налага пак да издам фактура и направо ме е страх да опитам.

Редактирам се, защото направих тест и опасението ми се оказа напълно основателно



от снимката се вижда, че съм задала 792



ето какво отпечата - отново 791
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gavasoff



Регистриран на: 09 Май 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Чет Май 09, 2019 17:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Въвеждайте цената след отстъпката. Това с отрицателната цена не е ОК към текущия момент.

Днес има Fisco, Версия 3. Актуализирайте, а ние ще проверим номерацията, досега не сме видели да има проблем.


Здравейте, днес инсталирах Fisco. Първоначалната инсталация мина добре, стартирах програмата, успях да я свържа с касовия атарат на Датекс DP-150, дори пуснах първата си фактура. Сблъсках се с два проблема:
1. Въпреки, че зададох първоначален номер на документ, в моя случай 1000001105, първата фактура от касовия апарат излезе с номер 0000000001. Сторнирах я, изготвих нова, която вече беше взела следващия номер - 100000106 и този път се изпечати правилно. Не знам на какво се дължеше това, но мисля че е редно да го знаете, ако е някакъв бъг.
2. След затваряне на програмата и повторното ѝ стартиране след няколко минути, прогремният прозорец така и не излезе на екрана. Вместо това програмата стои минимизирана в taskbar и не може да се максимизира по никакъв начин. Не може и да се затвори по друг начин освен "силово" през task manager/end program. Опитах да я деинсталирам и да я инсталирам отново - без успех. Дори изтеглих отново Exe - файла от сайта, но отново не се получи. Направи ми впечатление, че версията, която бях инсталирал първоначално беше 2, а новата която дръпна - 3.
Моля за помощ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21184

МнениеПуснато на: Чет Май 09, 2019 18:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Деинсталирайте напълно програмата.
Изчистете папката.
Свалете и инсталирайте програмата.
Направете настройка и по ваше желание рестартирайте отново.
Вече всичко ще работи нормално.

Указаният от вас проблем е когато се смесват версии и се печати документ преди да са направени настройките. Вероятно и от това е остатъчния процес в операционната система.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 32

МнениеПуснато на: Чет Май 09, 2019 18:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Деинсталирайте напълно програмата.
Изчистете папката.
Свалете и инсталирайте програмата.
Направете настройка и по ваше желание рестартирайте отново.
Вече всичко ще работи нормално.

Указаният от вас проблем е когато се смесват версии и се печати документ преди да са направени настройките. Вероятно и от това е остатъчния процес в операционната система.


Извинете, но не разбрах тези указания за кого се отнасят?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21184

МнениеПуснато на: Чет Май 09, 2019 19:11    Заглавие: Отговорете с цитат

И двата предходни въпроса са с един произход.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 32

МнениеПуснато на: Пет Май 10, 2019 10:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Следвах стъпките Ви по деинсталация, премахване на папки и повторна инсталация. До тук добре, обаче проблема с номерацията съществува - както по-горе бе споменато от друг потребител, въпреки ръчно въведения номер на фактура се отпечата отново с 0000000001. Сторниране за стотен път и след повторно въвеждане на необходимите атрибути, програмата автоматично си избира следващият номер (в моя случай 793). Какво се случва при ситуация, в която следващите n номера са издадени за плащания по банка и аз отново въведа ръчно например 800? Почти съм убедена, че вместо него, ще напечата 794.

Като цяло не разбирам, защо в програмата изначално е позволено да избира автоматично номера на документа, а не всеки път да се въвежда ръчно, както останалата част от документацията. Очевидно някъде на компютъра съхранява регистри за поредността.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gavasoff



Регистриран на: 09 Май 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пет Май 10, 2019 12:55    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Деинсталирайте напълно програмата.
Изчистете папката.
Свалете и инсталирайте програмата.
Направете настройка и по ваше желание рестартирайте отново.
Вече всичко ще работи нормално.

Указаният от вас проблем е когато се смесват версии и се печати документ преди да са направени настройките. Вероятно и от това е остатъчния процес в операционната система.


Всичко, което ме съветвате, го направих преди да пиша тук. Деинсталирах програмата, ръчно изтрих папка Fisco от Microinvest, дори след няколко такива неуспешни опита с Regedit изтрих всички редове от регистрите, съдържащи fisco. Между инсталацията и деисталацията дори рестартирам компютъра. При обратния вариант също. Не се получава. При стартиране програмата тръгва минимизирана и по никакъв начин не иска да се отвори в прозорец. При опит да стъпя върху нея с десен бутон / close дава Not Responding и може да се спре само от task manager
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21184

МнениеПуснато на: Пет Май 10, 2019 13:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Позвънете ми на 0888 344 304 когато сте пред компютъра.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
P0ZiTR0N



Регистриран на: 29 Авг 2016
Мнения: 206

МнениеПуснато на: Пет Май 10, 2019 20:57    Заглавие: Отговорете с цитат

gavasoff написа:
При стартиране програмата тръгва минимизирана и по никакъв начин не иска да се отвори в прозорец. При опит да стъпя върху нея с десен бутон / close дава Not Responding и може да се спре само от task manager

Това ще е оправено. Намерихме откъде идва проблем
_________________
Специалист поддръжка за руски/арабски/кенийски/малтийски/казахски/молдовски/ и т.н. пазари
Всеки трябва да се научи, че като иска ще трябва първо да пита КОЛКО ще струва, а не струва ли нещо... (с) azrod
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Следваща
Страница 2 от 16

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov