Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Gabi777
Регистриран на: 08 Юли 2019 Мнения: 1
|
Пуснато на: Пон Юли 08, 2019 14:13 Заглавие: Нерегистрирано копие |
|
|
Здравейте, от две седмици работя с Invoice Pro. Регистрирала съм я. Днес при въвеждането на нов партньор ми излезе съобщение, че работя с нерегистрирано копие на програмата и трябва да се регистрирам с мейл адрес. Вписвам мейл адрес, но на ел.поща не получавам нищо за рестрация и не мога да работя. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21511
|
Пуснато на: Пон Юли 08, 2019 14:45 Заглавие: |
|
|
Регистрацията чрез e-mail не пречи на работата. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21511
|
Пуснато на: Пон Юли 08, 2019 14:50 Заглавие: |
|
|
Посочете e-mail и ще го активираме ръчно. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
malasuerte
Регистриран на: 03 Юли 2011 Мнения: 7
|
Пуснато на: Вто Юли 09, 2019 08:36 Заглавие: |
|
|
И при мен се получава същото нещо, въпреки че програмата е регистрирана в началото на м.май, когато я инсталирах. Тогава ми изпрати линк за активация на мейла, но сега не изпраща нищо. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
rosen71
Регистриран на: 08 Сеп 2011 Мнения: 126
|
Пуснато на: Вто Юли 09, 2019 08:40 Заглавие: |
|
|
Същото и днес при мен. Досега не е имало проблем. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 409
|
Пуснато на: Вто Юли 09, 2019 13:31 Заглавие: |
|
|
Свържете се с мен в офис Бургас. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21511
|
Пуснато на: Вто Юли 09, 2019 14:35 Заглавие: |
|
|
Продължавате ли да имате проблеми? _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
rosen71
Регистриран на: 08 Сеп 2011 Мнения: 126
|
Пуснато на: Пет Юли 12, 2019 08:12 Заглавие: |
|
|
Виктор Павлов написа: | Продължавате ли да имате проблеми? |
Оттогава не се е появявал. Ако има ще пиша. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Чолакова
Регистриран на: 04 Дек 2013 Мнения: 18
|
Пуснато на: Чет Юли 18, 2019 10:43 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
и при мен с всяко отваряне на програмата ми иска регистрация! Получавам писмо в ел.кутия,че активацията ми е налична. Но след всяко следващо се получава същото. Постоянно ми иска регистрация! Какво да правя ?
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21511
|
Пуснато на: Чет Юли 18, 2019 10:46 Заглавие: |
|
|
Нека да видим какво съобщение има в журнала на приложението? Вероятно ще има съобщение, че приложението не може да се свърже с определен централен сървър. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Чолакова
Регистриран на: 04 Дек 2013 Мнения: 18
|
Пуснато на: Чет Юли 18, 2019 12:10 Заглавие: |
|
|
Изписва ми активацията е успешна! Прикачвам ви от 10.07.19 и от днес.
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21511
|
Пуснато на: Чет Юли 18, 2019 12:57 Заглавие: |
|
|
Цитат: | Нека да видим какво съобщение има в журнала на приложението? Вероятно ще има съобщение, че приложението не може да се свърже с определен централен сървър. |
Журнал или Дневник на приложението е в програмата. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Чолакова
Регистриран на: 04 Дек 2013 Мнения: 18
|
Пуснато на: Чет Юли 18, 2019 14:09 Заглавие: |
|
|
Виктор Павлов написа: | Цитат: | Нека да видим какво съобщение има в журнала на приложението? Вероятно ще има съобщение, че приложението не може да се свърже с определен централен сървър. |
Журнал или Дневник на приложението е в програмата. |
Отворих дневник на приложението! От долу има опция Копиране и Отказ. Да натисна "копиране" ли? Отново се появи надписа за нерегистрирано копие.
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21511
|
Пуснато на: Пет Юли 19, 2019 09:55 Заглавие: |
|
|
Както се вижда, няма връзка до нашия db4.microinvest.net
Проверете си ограниченията в Internet-а.
Това, което е по-важно е, че версията е стара и датата на грешката е от преди 10 дни. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
aktia
Регистриран на: 17 Сеп 2012 Мнения: 173
|
Пуснато на: Чет Юли 25, 2019 09:57 Заглавие: |
|
|
Може ли да обясните по-подробно как да се реши проблемът, имаме 4 компютъра, всичките са с последната версия на Инвойс Про от 11,06,2019 и на всичките непрекъснато иска регистрация, не намира данните на контрагентие по ЕИК и ни задръсти пощата с мейли за активация. Много неприятна ситуация. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|