Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Invoice Pro SQL Server install error
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
AydanAr



Регистриран на: 21 Юли 2019
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Нед Юли 21, 2019 00:40    Заглавие: Invoice Pro SQL Server install error Отговорете с цитат

Получавам следната грешка при инсталацията на инвоисе про и след това датабейс еррор.

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2375
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Юли 21, 2019 23:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Като за начало, пуснете ръчна инсталация на всички налични ъпдейти на Windows-a.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
AydanAr



Регистриран на: 21 Юли 2019
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Юли 22, 2019 15:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Даниел Петков написа:
Здравейте,
Като за начало, пуснете ръчна инсталация на всички налични ъпдейти на Windows-a.


Оправих миналия проблем с инсталация на SQL 2008, чрез инсталация на SQL 2008 SP3. Единствения проблем е че нямам достъп до базата данни.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21185

МнениеПуснато на: Пон Юли 22, 2019 16:12    Заглавие: Отговорете с цитат

SQL сървърът не може да се инсталира. Трябва четене какво не е наред в самия Windows.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
AydanAr



Регистриран на: 21 Юли 2019
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Юли 23, 2019 00:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
SQL сървърът не може да се инсталира. Трябва четене какво не е наред в самия Windows.


Форматирах Windowsa и пак същата работа. Да видите освен чрез Teamviewer?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21185

МнениеПуснато на: Вто Юли 23, 2019 09:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нашата поддръжка. Най-вероятно името на компютъра и на потребителя е еднакво, а това е забранено.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
EmiliNN



Регистриран на: 19 Ное 2018
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря Авг 21, 2019 13:07    Заглавие: Отговорете с цитат

На мен ми дава код на грешката 4294967295 при исталирането на SQL сървъра. Какво означава това?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
herairness



Регистриран на: 18 Сеп 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Сеп 18, 2019 22:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Да се вредя и аз с питанка за Уиндоус 10, пак не иска да инсталира SQL:
[IMG]http://media.snimka.bg/s1/6440/039123871-big.jpg?r=0[/IMG]

Нова инсталация на Уиндоус е, всички ъпдейти са инсталирани до момента, проверих току-що.[/img]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет Сеп 19, 2019 06:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Опитайте с ръчна инсталация на SQL. Ако не можете да се справите се свържете с нашата поддръжка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
herairness



Регистриран на: 18 Сеп 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Чет Сеп 19, 2019 09:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Направих го, сега има друга грешка Sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Костадинов



Регистриран на: 18 Окт 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Окт 18, 2019 14:07    Заглавие: Същия проблем с Win10x64 1903 Отговорете с цитат

Аз имам същия проблем, някой стигнал ли е до решението на проблема или трябва да се свържа със съпорта.

Windows-a e инсталиран скоро и ъпдейтнат до последно, опитах всичко написано, без резултат.

Дава ми, че съм свързан към компютъра, но не и към SQL сървър.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21185

МнениеПуснато на: Пет Окт 18, 2019 14:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Без да ни опишете в подробности няма как да съдействаме. По време на инсталацията имало ли е грешки?
Версия на Windows ?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Димитър Костадинов



Регистриран на: 18 Окт 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Окт 18, 2019 14:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Без да ни опишете в подробности няма как да съдействаме. По време на инсталацията имало ли е грешки?
Версия на Windows ?


Случая е следния:

Имах инсталиран Invoice Pro на лаптопа ми, който беше с версия на Windows 10 x64 Build 1803, версията на софтуера ви беше Setup_InvoicePro_x86 v2.0 свалена към края на 2017 г. и всичко си работеше перфектно, направих си бекъп на базата данни през софтуера след което форматирах лаптопа и инсталирах на ново Windows 10x64 Build 1903. Опитах да инсталирам стария сетъп свален преди 2 години, но ми избиваше някаква грешка още преди да започне инсталацията, въобще не старитраше самата инсталация. След това преди 1 час си свалих последната ви достъпна версия от сайта Setup_InvoicePro_x64, която въпреки името си иска да се инсталира в следната директория "C:\Program Files (x86)\Microinvest\Invoice Pro", което ме навежда на мисълта, че софтуера си е 32 битов, но не знам Smile следстарирането на инсталацията ми каза, че липсва SAP Crystal Reports, Microsoft SQL Server Native Client и Microsoft SQL Server Express 2008 R2, дадох му да продължи с инсталацията и започна да инсталира предварителните реквизити, по време на инсталацията изписа грешка при инсталирането на върпосния SQL server, както при пусналия темата AydanAr. След това прочетох цялата тема видях, че са инсталирали ръчно SQL Server свалих си го инсталирах, след което вече инсталирах и Invoice Pro, тогава не ми изписа, че иска някакви реквизити и си мина инсталацията. След стартиране на програмата зарежда известно време и единственото, кото пише е: НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ОСЪЩЕСТВЕНА ВРЪЗКА С БАЗАТА ДАННИ. Когато натисна ОК, програмата старитра, но нито мога да създам фирма нито да си импортна бекъпа на старата, и в ленатата пише: Има връзка до компютура, но не и до SQL сървъра.


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21185

МнениеПуснато на: Пет Окт 18, 2019 16:07    Заглавие: Отговорете с цитат

SQL сървърът инсталирал ли се е?
Работи ли му сървиса?

Дали не сте затворили ръчно 1 прозорец, където се появява надпис Success?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Димитър Костадинов



Регистриран на: 18 Окт 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Окт 18, 2019 16:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
SQL сървърът инсталирал ли се е?
Работи ли му сървиса?

Дали не сте затворили ръчно 1 прозорец, където се появява надпис Success?


Да точно този прозорец, за който говорите го затворих ръчно.... най-вероятно това е проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov