Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Чет Юли 25, 2019 12:06 Заглавие: |
|
|
aktia написа: | Може ли да обясните по-подробно как да се реши проблемът, имаме 4 компютъра, всичките са с последната версия на Инвойс Про от 11,06,2019 и на всичките непрекъснато иска регистрация, не намира данните на контрагентие по ЕИК и ни задръсти пощата с мейли за активация. Много неприятна ситуация. |
Свържете се с колегите на 0700 44 700 и обяснете, че имате проблем с активацията. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Чолакова
Регистриран на: 04 Дек 2013 Мнения: 18
|
Пуснато на: Чет Юли 25, 2019 14:54 Заглавие: |
|
|
Аз също очаквам някакво конкретно решение, защото не може на всяко действие да ми иска регистрация. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21437
|
Пуснато на: Чет Юли 25, 2019 20:46 Заглавие: |
|
|
Всъщност няма проблем с активацията. Има проблеми с локален Internet, където са въведени ограничения за отдалечени ресурси и има много превъзбудени антивирусни програми, които спират всичко. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|