Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Invoice PRO версия 3.00.101
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
krassy_atzinov



Регистриран на: 02 Яну 2020
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пон Яну 06, 2020 16:22    Заглавие: Сторниране Отговорете с цитат

Здравейте, не успявам да открия възможност за сторниране на касовите бележки издавани чрез "Тест" бутончето... регистрират ли се някаде и възможно ли е сторнирането им през програмата или трябва да се извърши ръчно, директно от касовото апаратче?..
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 386

МнениеПуснато на: Пон Яну 06, 2020 17:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Нужно е ръчно да ги сторнирате. Възможно е през програмата от документ Сторно. В следващи версии ще бъде добавена опция за автоматично сторно веднага след издаването на тестов бон.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mistletoe



Регистриран на: 11 Фев 2019
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Сря Яну 08, 2020 15:01    Заглавие: Отговорете с цитат

В процеса на работа с Invoice pro изникнаха някои въпроси.

1) Възможно ли е колоната КОД да се премахне от фактурите, защото не я използваме, което съответно ще увеличи мястото на полето с наименование.

2) Възможно ли е тип плащане по подразбиране да остане празно и да се избира всеки път преди финализиране продажба, за да не стане някой неволен гаф и да се издаде фактура в брой, която трябва да се плати по сметка.

3) Възможно ли е полето "място на сделката" да остане празно, а да не се трие всеки път. Доколкото разбирам това не е задължителен атрибут на една фактура.

Искам да ви поздравя за чудесния продукт. Много интуитивен и лесен за употреба софтуер!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21195

МнениеПуснато на: Сря Яну 08, 2020 15:29    Заглавие: Отговорете с цитат

1. Чрез платена доработка;
2. Не. Трябва да е попълнено;
3. Ще помислим за оптимизация, за първи път възниква такъв въпрос.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
user2020



Регистриран на: 09 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет Яну 09, 2020 09:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
първо да благодаря за активната работа и предлагани продукти!

Възникна следният проблем при работа с Microinvest Invoice Pro СУПТО под Windows 10 64x и касов апарат TREMOL ZM-KL / доработен /.

Към текущият момент връзка от програмта към апарата има, когато се изиска тест - апарата печата бележка за 0.9ст. / която е добре да може да се сторнира, поради факта, че когато се сторнира се изисква номер на документ /. При операции за отчети апарата също реагира или при издаване на стокова разписка / фактура - печата.

Проблем е това, че липства както на документа така и на касовата бележка уникалният номер / УНП /. Остава неясно, какво следва да се направи за да се появи ? Има ли допълнителни настройки или друго което би следвало да се направи от наша страна?
Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21195

МнениеПуснато на: Чет Яну 09, 2020 09:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Как сте настроили апарата в програмата? Вероятно сте избрали Tremol ZM-KL, а той вече не е такъв. Изберете Tremol ZS v2.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
user2020



Регистриран на: 09 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет Яну 09, 2020 10:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Отговорът Ви имаше ефект, когато се промени на Tremol ZS v2 се появи серийният номер на апарата в разширени, но при тест даваше грешка и връзка нямаше. Апарата даваше грешка и след няколко рестартирания нямаше ефект.
Това което проработи е да се върне на ZM-KL / старите настройки / и в полето сериен номер - се наложи да се въведе ръчно.
При този вариант, при печат на тест бележка работи и изписва УНП номер.

Благодаря за помощта! Сега ще тестваме...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21195

МнениеПуснато на: Чет Яну 09, 2020 10:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблемът е друг. Отново настройката ви не е правилна. Върнете на това, което аз съм ви написал като настройка и изпълнете точка 6 от Приложение 26 на Наредба Н-18.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
user2020



Регистриран на: 09 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет Яну 09, 2020 16:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Приложение 26 за за извършване на сервизно обслужване/ремонт не видях т.6 ? Не е ли достатъчно след привеждане в работа / след тест / на системата в 7 дневен срок да се информират органите, спрямо „Приложение № 32 към чл. 52з, ал. ?
Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21195

МнениеПуснато на: Чет Яну 09, 2020 16:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Извинявайте, приложението е Приложение 29.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
user2020



Регистриран на: 09 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пет Яну 10, 2020 11:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, да там вече всичко се изясни.
Не успрях само да се ориентирам къде трябва да изпълня следното:
"5. Софтуерът използва по възможност надежден източник на точно астрономическо време и задължително осигурява синхронизиране на времето между всяко работно място и използваното от него за печат ФУ."

т.е от къде се прави синхронизирането или е ръчно?

Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21195

МнениеПуснато на: Съб Яну 11, 2020 22:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Синхронизацията на времето е автоматична. Нашата програма разчита, че компютърът е с точен часовник (това е функция на операционната система), след това проверява часовника на ФУ, ако има разлика над определена граница се прави сверяване. Всичко това е автоматично, като ако часовникът на ФУ е изостанал, тогава дори не забелязвате проблема, ако е избързал, програмата нищо не може да направи, ако вече има издаден фискален документ.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Mistletoe



Регистриран на: 11 Фев 2019
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Вто Яну 14, 2020 09:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Преди няколко дни получихме фактура от invoicepro, в която забелязахме грешка във фирмените ни данни (не знам с коя версия работят).

Това ме наведе на въпроса, има ли инвойс про супто функционалност да коригира автоматично данните на контрагента при промяна в регистъра, или като добавиш веднъж партньор, трябва сам да добавяш настъпили промени в регистрацията?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21195

МнениеПуснато на: Вто Яну 14, 2020 09:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Данните ги получаваме от сървърите на EU и на НАП.
Ние нямаме контрол върху тяхното съдържание.
Всеки клиент може сам да въведе, редактира, добави и промени всички данни в своята система.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Mistletoe



Регистриран на: 11 Фев 2019
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Вто Яну 14, 2020 09:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Данните ги получаваме от сървърите на EU и на НАП.


Да, това ми е ясно. Въпросът ми е следният:

Днес добавям като партньор фирма "А" с ЕИК 111111111 и адрес ул. "Първа"

След месец обаче въпросната фирма си сменя адрес на ул. "Втора".

Започваме да издаваме фактура и избираме партньор "А". Ще си смени ли автоматично адреса или тази корекция трябва предварително да я въведем ръчно в меню "партньори"?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Страница 4 от 8

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov