Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с касовата бележка - нулева бележка винаги

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
indri72



Регистриран на: 22 Яну 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Яну 22, 2020 09:13    Заглавие: Проблем с касовата бележка - нулева бележка винаги Отговорете с цитат

Здравейте, успях да си свържа апарата , който е Датекс DP-150. Тестовата касова бележка е коректна, но пусна ли фактура, на касовата винаги имам ресто равностойно на тотала и по този начин бележката излиза нулева.
В програмата плащането е в брой.
Моля някой , ако е имал сходен проблем да помогне.
Прилагам и снимка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21147

МнениеПуснато на: Сря Яну 22, 2020 10:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Неправилна настройка на локализацията на Windows.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
indri72



Регистриран на: 22 Яну 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Яну 22, 2020 11:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Неправилна настройка на локализацията на Windows.

Благодаря за отговора.
Часовата зона ми е София, часовника е верен не разбирам къде е проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21147

МнениеПуснато на: Сря Яну 22, 2020 12:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Локализация на Non-Unicode програмите.
Другото предположение е разлика във версиите на DLL, ако има други продукти на Microinvest.

Трябва да се провери комуникацията по протокол с касовия апарат.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
msbog



Регистриран на: 29 Яну 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Яну 29, 2020 10:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, аз имам същия проблем. Касовия апарат е Тремол s-21.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
msbog



Регистриран на: 29 Яну 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Яну 29, 2020 13:33    Заглавие: Отговорете с цитат



Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 381

МнениеПуснато на: Сря Яну 29, 2020 13:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
може ли кординати за връзка. Нужен ми е дистанционен достъп, може да ми изпратите кординатите на лично съобщение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21147

МнениеПуснато на: Сря Яну 29, 2020 17:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Прочетете Технически Бюлетин 015 от СУПТО секцията на сайта.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
artontech



Регистриран на: 01 Фев 2020
Мнения: 2
Местожителство: Varna

МнениеПуснато на: Съб Фев 01, 2020 11:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Имам същия проблем с касовия апарат (DP150) - а именно печата нулев бон, като в първия пост (и тестовия и по реална продажба).

Някой може ли да сподели решение?
Това, което препоръчват колегите от Микроинвеста не помага - там всичко изглежда ок.

Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21147

МнениеПуснато на: Съб Фев 01, 2020 12:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с мен на 0888 344 304 когато сте пред компютъра и касовия апарат.

Каква е версията на програмата?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
artontech



Регистриран на: 01 Фев 2020
Мнения: 2
Местожителство: Varna

МнениеПуснато на: Съб Фев 01, 2020 14:08    Заглавие: Invoice Pro СУПТО - DP150 ... проблемът е решен Отговорете с цитат

Благодаря за светкавичната реакция!
Оказа се съвсем елементарен проблем... за други колеги, които се интересуват:

1. В регионалните настройки трябва да е избрана България!;
2. в език за неюникод програми също се избира България;

при мен конфигурацията е Invoice Pro SUPTO ver. 3.00.101, WIN10 Pro x64, а касовиа апарат -Datecs DP150.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov