Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Касова бележка по стара фактура

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> СУПТО
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
NataliaA



Регистриран на: 03 Юли 2012
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Съб Яну 25, 2020 11:14    Заглавие: Касова бележка по стара фактура Отговорете с цитат

Здравейте,

Използваме Склад про, версия 3.07.100 от 10.01.2020 г., СУПТО, 5 компютъра в мрежа с общ касов апарат, връзката е осъществена от Ваш дистрибутор. Разплащанията си водим от край време в Склад про.

В практиката имаме случаи фактура, която първоначално е издадена по банков път да бъде платена на по-късна дата в брой. Досега пускахме ръчна касова бележка и отразявахме плащането от меню "Редакция на разплащанията" като отбелязвахме ръчно Тип плащане: "плащане в брой" и сумата - на съответната дата от кас. бележка. Възможно е клиент да плати част от фактурата по банка и при следващо идване да го подсетим, че дължи остатъка и той да го плати в брой, като процедирахме по същия начин.

Question Как сега да издаваме касова бележка без фактура? Пробвах различни варианти: без проблем издавам касова бележка само от "Продажба", т.е. по складова разписка, но случаят не е такъв.

Не е редно да се прави от "служебно въвеждане", защото трябва да се издаде редовен фискален бон, който да се даде на клиента. Също така, съгласно наредбата, нямаме право да издаваме ръчни касови бележки при въведен СУПТО.

Възможно ли е да направите така, че при редакция на разплащания и въвеждане на сума в брой програмата да прави връзка с касовия апарат? Моля това да е опционно, защото има шанс да разплатим по грешка фактура платена по банков път като платена в брой и ще се генерира к. бел. т.е. един подсещащ въпрос от програмата би бил достатъчен да спести главоболия и време.

В меню "Отчети" имате "чавка" за "Запис в касовата книга", според мен би било удачно да има такъв тик и при разплащанията, но с връзка с касовия апарат. Така и би могло да се "връзва" плащането с правилната фактура.

Ако клиентът има да доплати под 10 лв. не му се банкира, а и кому е нужно. Моля за лесно и практично решение.

Question Още един въпрос досега издавахме фактури с наложен платеж. Касовият ни апарат бе настроен на Департамент 4 да излиза текст "наложен платеж". Сега при автоматичната връзка с КА бележката излиза "в брой".

Question Как стои въпросът с бележките, които досега издавахме при плащане с карта на ПОС терминал. На тях пишеше "POS".

Извинете, че е дълго, но предпочетох да не спамя с няколко теми.

Благодаря Ви предварително. Smile
_________________
Когато някой иска да направи нещо, винаги ще намери начин. Когато не иска - винаги ще намери причина.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dansaver



Регистриран на: 19 Мар 2008
Мнения: 29

МнениеПуснато на: Нед Яну 26, 2020 12:52    Заглавие: Отговорете с цитат

При фактуриране пускате стоковите - неплатени, при плащане по банка разплащате платената част, след това не е проблем останалата да се разплати по всякакъв начин с Ctrl + F11 - ако е в брой ще ви се разпечата касова бележка.
Ако сте разплатили цялата фактура по банка а примерно е платено само половината и другата половина е в брой, - тогава правите редакция на разплащане и намаляте плащането по банка, останалата половина я оставете неплатено, от този бутон-"редакция" касови бележки не се печатат!
И пак Ctrl + F11 плащане в брой / с бутон плащане или груп. плащане/ - оттук ще ви излезе касовата бележка.
Аз лично и фактурите в брой ще ги пускам неплатени и веднага след това ще ги разплащам , за де не разпечатва цялата стокова на касовия апарат, а да разпечата само "плащане по фактура ...."

Относно вида на плащане, като изключим "превод по сметка" при всички останали печата касова бележка, но какво ще пише на нея зависи от програмираното в касовия апарат тип плащане /не департамент/
_________________
Always look on the bright side of life!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
NataliaA



Регистриран на: 03 Юли 2012
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Нед Яну 26, 2020 14:12    Заглавие: Касова бележка по стара фактура Отговорете с цитат

Благодаря Ви за подробното обяснение. Ще опитам веднага утре. Smile
А относно надписа при наложен платеж и POS, ще се обърна към обслужващите КА.
Приятен ден Very Happy
_________________
Когато някой иска да направи нещо, винаги ще намери начин. Когато не иска - винаги ще намери причина.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
NataliaA



Регистриран на: 03 Юли 2012
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 10:19    Заглавие: Отговорете с цитат

dansaver написа:
П
И пак Ctrl + F11 плащане в брой / с бутон плащане или груп. плащане/ - оттук ще ви излезе касовата бележка.


Здравейте отново. Опитах по посочения начин, но на екрана излезе съобщение: DATECS DP_25X Lan (това е моделът на нашия КА)
-112201 и потвърдих с ОК
После се появиха последователно съобщения, които потвърдих:
111020 Няма продажба
-111050
-111020
-111050
След което излезе бон с надпис
=АНУЛИРАН=
НЕ СЕ ДЪЛЖИ ПЛАЩАНЕ

Сумата се разплати, т.е. задължението по фактурата се нулира, отрази се в увеличение в касата, но когато разпечатах Z отчет сумата ми се разминаваше точно със стойността на бона, т.е. не се отрази в касовия апарат.

Възможно ли е причината да е в някакви настройки на програмата или на КА?
_________________
Когато някой иска да направи нещо, винаги ще намери начин. Когато не иска - винаги ще намери причина.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21182

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 15:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Вероятно е зададен нестандартен тип плащане. Свържете се с мен на 0888 344 304 за да анализираме проблема. Ще ни трябва повече информация. Ако е проблем с потребителска настройка ще ви искаме плащане на дистанционен сервиз.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21182

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 16:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Задали ли сте оператори с код в програмата?
Версия на програмата?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Гост






МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 23:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за отговора. Версията посочих в началото: 3.07.100 от 10.01.2020 г., СУПТО, 5 компютъра в мрежа с общ касов апарат. Връзката е осъществена на място от Ваш дистрибутор - Стеди сервиз. Доколкото помня при инсталацията ни казаха, че ще има номер например 0117 с името на потребителя. Предполагам, че в този случай отговорът е "да". Утре ще погледна и ще пиша за по-сигурно.
Върнете се в началото
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21182

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 22:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Позвънете ми на 0888 344 304 като сте пред компютъра и имате 15 минути за да проследим ситуацията.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Гост






МнениеПуснато на: Вто Фев 11, 2020 11:13    Заглавие: дистанционен сервиз Отговорете с цитат

Здравейте!

Имаме още проблеми:
1. Програмата ме изхвърля при опит за плащане чрез бутон "Плащане" дори и да опитам да разплащам по банков път.
2. Не мога да извършвам продажби от моя компютър - в момента, в който задам бройка, програмата ме изхвърля. Колегите работят без проблем.
3. Излизат бележки "в брой" при плащане с карта. Говорих с фирмата поддържаща касовия ни апарат и твърдят, че софтуерът управлява апарата, а КА е един вид принтер.
Според тях Склад про задава код 0, което е в брой, а код 1 е нужен за безналично плащане. Опитах от редакция на типове плащания, но излиза съобщение, че избраният тип не може да бъде редактиран или изтриван. Можем ли ние да си оправим сами тази настройка?

Как можем да осъществим дистанционен сервиз? Опитвам да се свържа по телефона от няколко дена с офис София, но без успех.
Върнете се в началото
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21182

МнениеПуснато на: Вто Фев 11, 2020 11:55    Заглавие: Отговорете с цитат

Позвънете ми на 0888 344 304 когато сте пред компютъра.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
NataliaA



Регистриран на: 03 Юли 2012
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Сря Фев 12, 2020 10:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за съдействието и дистанционния сервиз!
Всичко добро! Smile
_________________
Когато някой иска да направи нещо, винаги ще намери начин. Когато не иска - винаги ще намери причина.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> СУПТО All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov