Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Преместване на Invoice Pro - невъзможно

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
bestbg



Регистриран на: 30 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет Яну 30, 2020 11:19    Заглавие: Преместване на Invoice Pro - невъзможно Отговорете с цитат

Здравейте,

На един компютър има качен инвойс про който се явява като главен компютър, който не е ползвам от много години. Време му е за бракуване, но без този компютър програмата не иска да работи на друг компютър (допълнително раб място)

От другият компютър се опитвам да направя архив , но ми дава "файлът който сте избрали не може да бъде намерен"

Като седна на старият компютър и пусна програмата дава: Текущата версия на Инвойс е несъвместима с избраната фирма. Моля изтеглете последната или изберете друга фирма"

Тук идва претиснението. Изтеглих най новата, но сега ако я кача да не се прецака нещо програмата и да замине информацията?

Идеята е да се архивира цялата фирма и тези 2 компютъра да се разкарат и да се качи на нов компютър програмата. Как мога да направя това нещо?

Старите компютри са с WIn7 , а новият е с Win10


Последната промяна е направена от bestbg на Чет Яну 30, 2020 11:22; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 408

МнениеПуснато на: Чет Яну 30, 2020 11:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
винаги последна версия! Инсталирайте я и пробвайте отново да направите архив от компютъра сървър.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bestbg



Регистриран на: 30 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет Яну 30, 2020 11:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Директно я качвам ли? Притесняваше ме да не се изтрие нещо от фирмата. Иначе свалих най новата версия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 408

МнениеПуснато на: Чет Яну 30, 2020 11:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
няма да се изтрие нищо. Базата данни е на съвсем различно място. Деинсталирате по-старата версия, а след това инсталирате новата. Друго решение е автоматизирано от меню Помощ>Нови версии. Избирате бутон актуализация и програата автоматично ще деинсталира и инсталира последна версия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bestbg



Регистриран на: 30 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет Яну 30, 2020 12:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Архивирах. Сега ще започна свалянето и на най новият компютър и дано всичко мине без проблеми.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21423

МнениеПуснато на: Пет Яну 31, 2020 14:29    Заглавие: Отговорете с цитат

На стария компютър активирате меню Файл/Архивиране и създавате архив. Полученият архив го копирате върху USB Flash устройство. Повтаряте това за всяка отделна фирма (база от данни).
На новия компютър активирате меню Файл/Възстановяване и посочвате предварително създадените архиви от USB Flash устройството. С това програмата ще възстанови данните.

Обърнете внимание на следните много важни точки:
1. Задължително е архивиращата програма и възстановяващата да са една и съща версия. Затова препоръчваме преди архивирането да се направи, след това да се актуализира версията на програмата и да се направи още един архив. Ако архивираните данни се различават като версия от възстановяващата програма, то вероятно няма да може да се възстанови нищо;
2. Същото важи за SQL сървъра. Тъй като той е компонент на Microsoft, ние препоръчваме Windows да се обнови изцяло преди архивирането и преди възстановяването;
3. Понякога Windows не може да възстанови данни от USB Flash, затова копирайте всички архиви в папка на компютъра и възстановете от там. Тази папка не трябва да е на Desktop, защото там също има ограничения за файловете. Най-добре е да копирате данните в нова папка, създадена на диск C:\
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
bestbg



Регистриран на: 30 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Фев 03, 2020 12:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Всичко мина без проблем. Архив на старите версии неможех да направя докато не ъпдейтна(не бяха активни бутоните).

Качих последната версия и след това архивирах. Качих на новият комп новата версия и разархивирах от флашката и всичко беше идеално Мерси Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov