Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Групи потребители - неактивно меню

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
andrewa



Регистриран на: 01 Юли 2008
Мнения: 433
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Фев 05, 2020 16:27    Заглавие: Групи потребители - неактивно меню Отговорете с цитат

Питанки за версия 102:
1. Като че ли е предвидено работа с групи потребители, но в това прозорче има само Администратор и менюто за създаване/редакция/изтриване на група не е активно. Това за бъдещо разширение ли е оставено или нещо бъркам?

2. Не видях възможност да се делегират права на различните потребители, вероятно няма такава функционалност. Така ли е?

3. За работа с преработени бланки на документи записах редактиран .rpt файл в папка ../Reports/ и се получи. Това ОК ли е?

4. С коя версия на Crystalreports са създавани бланките на 102? Моята е много стара и плаче че може да няма съвместимост.

5. Предвидено ли е маркиране на издадени вече фактури "по сметка" като разплатени след като се получи плащане по тях? Полезно би било да има такова поле и да може фактурите да се сортират и по това поле.
_________________
Технически консултации.
Експертът не мисли, той знае!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 372

МнениеПуснато на: Чет Фев 06, 2020 10:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
1. Да, предвижда се за бъдещи версии. При избиране на потребителски групи бутоните за създаване са активни.
2.За момента е заложено само на програмно ниво, но в бъдещи версии ще има и тази възможност.
3.Да
4. 13.0.1.220 е инсталирам при мен и работи перфектно.
5. Ще го взема под внимание за бъдещото развитие на програмата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
andrewa



Регистриран на: 01 Юли 2008
Мнения: 433
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Фев 09, 2020 08:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Коледа отмина, но пожелания могат да се правят по всяко време.

Ако в документите има поле "плащане" и операторът записва там (с редакция на документа) разплатената по документа сума при нейното получаване в банковата сметка, може в прозореца за издаване на фактури да се добавят 2 - 3 полета с много полезни данни:
1. Неразплатена сума: сумата по неразплатените фактури издадени към избрания клиент за някакъв период от време, примерно 1 година. Включително и сумите за които има уговорено разсрочено плащане (дата на падеж) и не са просрочени.
2. Просрочена сума: сумата по неразплатените фактури издадени към избрания клиент за същия период от време като в т.1, за които уговорения срок на разсрочено плащане (дата на падеж) е изтекъл.
3. Кредитен лимит: Ако в картона на клиента се добави ново поле "кредитен лимит", зададената в това поле стойност може да се показва при фактуриране за справка на оператора. И ако този лимит е надвишен (1.Неразплатена сума > 3.Кредитен лимит), нека 1.Неразплатена сума е в червено



Тези добавки (или част от тях) могат веднага да се реализират в СкладПро където има система за разплащания.

Своевременната информация към оператора за кредитното състояние на партньора, на когото се издава документ на нова сделка, е изключително важен детайл. Така операторът може да изпълни своето задължение да прецени какво да прави, евентуално да препрати клиента към "кредитен инспектор" вместо да го обслужи на момента.
Подобни справки правихме със заявка за експорт на данни от базата, но когато тази информация не е интегрирана във фактурата на екрана и не се показва на оператора веднага след избор на партньор, той действа по памет и при всяко съмнение губи време да рови в някакъв черен списък за да провери кредитното досие на клиента. Често прескача тази задача, за което не може да му се търси отговорност.

Мястото на този пост е по-скоро в ПРЕДЛОЖЕНИЯ, но тук тръгна мухабетът . . .
_________________
Технически консултации.
Експертът не мисли, той знае!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Вто Фев 11, 2020 09:03    Заглавие: Отговорете с цитат

За съжаление добавяне на едно поле не е решение на въпроса. Ще има подобрение в отбелязване на плащанията, но минимално. За да се направи пълен механизъм за следене на плащанията трябва да се въведе цялата система с отложено плащане от Microinvest Склад Pro, което включва документи, справки, редакция и т.н.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov