Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Mistletoe
Регистриран на: 11 Фев 2019 Мнения: 27
|
Пуснато на: Сря Апр 08, 2020 08:28 Заглавие: |
|
|
Решихме да преминем към 64 битова операционна система. Имаме архиви от 32 битовата версия на Инвойс про с F11.
След инсталация на 64 битовата версия на програмата могат ли да се очакват някакви проблеми при възстановяване от архивен файл?
Необходима ли е и някаква друга информация да си запишем, или архивът ще направи всички настройки, както са били до момента? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21308
|
Пуснато на: Сря Апр 08, 2020 08:53 Заглавие: |
|
|
Единствено се уверете, че архивът на стария компютър е направен с последна версия на Microinvest Invoice Pro. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
y.mihaylov
Регистриран на: 28 Май 2020 Мнения: 1 Местожителство: Враца
|
Пуснато на: Чет Май 28, 2020 10:26 Заглавие: промяна на статут на фирма |
|
|
Здравейте,
използвам invoice pro 3.00.101. Бих искал да попитам как се променя статут на фирмата т.е. от ООД на ЕООД. Също така до какви последици води това в базата данни.
Благодаря предварително, |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21308
|
Пуснато на: Чет Май 28, 2020 11:24 Заглавие: |
|
|
Редакция/Администриране/Моята фирма. Прояна, Запис и Рестарт на програмата. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Lambrev
Регистриран на: 05 Юни 2020 Мнения: 3
|
Пуснато на: Пет Юни 05, 2020 09:41 Заглавие: Проблем с програмата след update на Win 10 May 2020 |
|
|
Привет
След последния упдейт на WIN 10 с 2004 may 2020
Invoice pro спря да стартира. Предполагам скоро доста хора ще имат този проблем. Надявам се да реагирате. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21308
|
Пуснато на: Пет Юни 05, 2020 09:53 Заглавие: |
|
|
Не е проблем в ъпдейта.
Проблемът е в това, че Windows не е настроен правилно в частта с правата на достъп. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Lambrev
Регистриран на: 05 Юни 2020 Мнения: 3
|
Пуснато на: Пет Юни 05, 2020 10:03 Заглавие: |
|
|
Привет
До сега не бях имал такъв проблем . Как се оправя това ?
П.п. Справих се.
Десен бутон на прекия път след това Advanced и следва отметката стартирай като администратор. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21308
|
Пуснато на: Пет Юни 05, 2020 11:15 Заглавие: |
|
|
Най-лошия вариант. Така не оправяте проблема, а давате върху софтуера пълни права. И всеки запис, експорт, настройка и т.н. ще прилагат администраторски права върху файловете. Съответно в бъдеще Excel ще трябва да се отваря като администратор (при достъп на такъв файл) и т.н. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Lambrev
Регистриран на: 05 Юни 2020 Мнения: 3
|
Пуснато на: Съб Юни 06, 2020 11:44 Заглавие: |
|
|
Привет
Кой е другия вариант? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21308
|
Пуснато на: Съб Юни 06, 2020 19:53 Заглавие: |
|
|
Другият вариант е на настроите правата на достъп на потребителите по папките. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Mistletoe
Регистриран на: 11 Фев 2019 Мнения: 27
|
Пуснато на: Пет Юни 12, 2020 07:48 Заглавие: |
|
|
Появи ми се съобщение за ъпдейт и реших да актуализирам.
Сега, когато тръгна да пускам някакъв документ, ми дава дублирано УНП?
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21308
|
Пуснато на: Пет Юни 12, 2020 08:12 Заглавие: |
|
|
Посочете телефон за връзка. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ndt
Регистриран на: 12 Юни 2020 Мнения: 1
|
Пуснато на: Пет Юни 12, 2020 12:45 Заглавие: |
|
|
Здравейте, имам идентичен проблем "дублирано УНП" (каквото и да значи това). Колегите Ви ми отговориха по телефона, че се чака нова версия на софтуера днес, но не казаха кога. Блокирани сме и не можем да работим. Има ли възможност да преминем на по-стара версия на софтуера?
https://acmilan-bg.com/images/uploads/5ee317927f80d.jpg |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Detritus
Регистриран на: 12 Юни 2020 Мнения: 1
|
Пуснато на: Пет Юни 12, 2020 13:38 Заглавие: Проблем след обновяване 3.0 |
|
|
Здравейте,
току-що обновихме към новата версия и дава следната грешка.
Не знам дали не е свързано с грешката, която излиза от много време, но досега не ни е пречила да работим.
Благодаря предварително! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21308
|
Пуснато на: Пет Юни 12, 2020 14:12 Заглавие: |
|
|
Свържете се с нашата поддръжка.
Когато сте инсталирали SQL сървъра сте допуснали грешка. В последните 2 години, програмата ви е предупреждавала всеки ден. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|