Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
indianni
Регистриран на: 20 Фев 2014 Мнения: 6
|
Пуснато на: Вто Апр 21, 2020 12:44 Заглавие: Invoice PRO не стартира |
|
|
Invoice Pro не се стартира. Не ползвам Аваст, не се стартира с Администраторски права. Не съм инсталирала последните ъпдейти от миналата година. Мога ли да преинсталирам програмата? Нямам бекъп и се страхувам за издадените през април фактури- нямам копия. Как да изляза от положението? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Daniel Toshev Microinvest

Регистриран на: 20 Ное 2017 Мнения: 74
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21321
|
Пуснато на: Вто Апр 21, 2020 13:44 Заглавие: |
|
|
Какво има в Log файла? _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
dimitrov_m
Регистриран на: 08 Авг 2010 Мнения: 198 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Сря Юни 17, 2020 09:14 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Днес реших да актуализирам в следваща версия и след актуализацията програмата не ми се стартира.
Моля да ми кажете какво да направя нова преинсталация или ... Как трябдаше да се направи преинсталацията търся във форума, но нещо не намирам. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 396
|
Пуснато на: Сря Юни 17, 2020 10:52 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
пробвахте ли еднократно да стартирате програмата като администратор. Подчертавам, че е важно да е ЕДНОКРАТНО стартиране като админисратор. Ако е проблем с права, това ще реши проблема, но ако проблема продължи, моля свържете се с мен в офис Бургас. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
dimitrov_m
Регистриран на: 08 Авг 2010 Мнения: 198 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Сря Юни 17, 2020 11:16 Заглавие: |
|
|
Да, пробвах се и като администратор - мисля, че веднъж
Не става... От Пловдив ми казаха най-лошия вариант е, ако се стигне до там преинсталация на Уиндоус...
Смешно, трагично, заради една актуализация да преинсталирам цял компютър - работещ без проблем, със сумати неща, които съм си настроил за да работя... ако това е решението на всяка актуализация на програма на Микроинвест ... това е несериозно
Чакам колегата ви да ми се обади като може и ще видим.
Благодаря за отговора ви, ако се наложи ще ви потърся за съдействие. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Poly_Soft
Регистриран на: 25 Сеп 2014 Мнения: 7
|
Пуснато на: Сря Юни 17, 2020 12:35 Заглавие: |
|
|
Проверете правата на папка ProgramData\Microinvest - по-рано в друга тема колегата Димитър Грудев е описал какво се прави. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 396
|
Пуснато на: Сря Юни 17, 2020 12:40 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
никой не е говорил за преинсталиране на компютъра. Нека го погледна аз и тогава да констатираме какво точно се случва. Моля преди да сте решил ида преинсталирате да се свържете с мен в офис Бургас. В Пловдив нямаме наш офис съответно това не е от мой колега. Възможно е да сте говорили с наш дистрибутор. Моля, свържете се с мен ако не са ОК нещата. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
dimitrov_m
Регистриран на: 08 Авг 2010 Мнения: 198 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Чет Юни 18, 2020 08:42 Заглавие: |
|
|
Искам да благодаря на г-н Грудев за бързата намеса относно проблема, който имах... Инвойс про стартира вече
Благодаря още веднъж. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|