Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Invoice PRO версия 3.00.101
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
shperthca



Регистриран на: 02 Мар 2011
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет Юни 12, 2020 15:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Mistletoe написа:
Появи ми се съобщение за ъпдейт и реших да актуализирам.
Сега, когато тръгна да пускам някакъв документ, ми дава дублирано УНП?



При мен след ъпдейт на Invoce Pro , същият проблем ! 0887 28 00 43 Иван Иванов. Благодаря !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 380

МнениеПуснато на: Пон Юни 15, 2020 07:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
опитвам се да се свържа с Вас, но неуспешно. Моля, потърсете ме на 0885 30 05 95 или 0885 30 05 91.

П.С. В петък пуснахме фикс версия на Invoice Pro, в която този проблем е отстранен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mistletoe



Регистриран на: 11 Фев 2019
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Сря Юли 01, 2020 08:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Invoice Pro само фирми, регистрирани по ДДС ли намира автоматично?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 380

МнениеПуснато на: Сря Юли 01, 2020 09:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
не. Фирми регистрирани и нерегистрирани по ЗДДС.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mistletoe



Регистриран на: 11 Фев 2019
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Сря Юли 01, 2020 09:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Димитър Грудев написа:
Здравейте,
не. Фирми регистрирани и нерегистрирани по ЗДДС.

Здравейте,

И аз бях останал с такова впечатление, но днес ми дава невалиден ЕИК номер на контрагент, който намирам в търговския регистър.

Изпращам го на ЛС, евентуално ако има някакъв бъг.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mariankk



Регистриран на: 01 Юли 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Юли 01, 2020 10:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, имам проблем с вашия софтуер, Microinvest invoice pro_x64bit.
След инсталация, не мога да стартирам програмата (изнивкна грешка и програмата трябва да бъде затворена). Има ли как да пробвам с по-долна версия и ако да откъде бих могъл да я намеря ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mariankk



Регистриран на: 01 Юли 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Юли 01, 2020 10:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, за проблема от горнита ми публикация: след преинсталация със смяна на директорията се оправи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mistletoe



Регистриран на: 11 Фев 2019
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Чет Юли 23, 2020 08:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Как се процедираше, когато програмата изпише, че работиш с нерегистрирано копие?



За втори път ми се появява този проблем, не мога да търся по ЕИК, програмата блокира (Not responding) ..., ама забравих предния път как действах.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 380

МнениеПуснато на: Чет Юли 23, 2020 09:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
проблема ще бъде отстранен съвсем скоро. Моля, не правете повторна регистрация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21127

МнениеПуснато на: Чет Юли 23, 2020 11:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Планираме актуализиране и преместване на цялата сървърна инфраструктура, което ще доведе до промяна на версиите и временни затруднения (за незабележимо кратки периоди, основно през нощта).

От някакъв момент натам, всички стари версии на продуктите ще спрат да предоставят тези услуги. Ще са засегнати само доста стари версии.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Mistletoe



Регистриран на: 11 Фев 2019
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Сря Авг 26, 2020 11:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Пак има технически проблем и изписва нерегистрирано копие.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21127

МнениеПуснато на: Сря Авг 26, 2020 11:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, има технически проблеми. Скоро всичко ще се реши глобално, преместваме сървърите на друго място и ще трябва да актуализирате всички продукти, с всички версии.

Натоварването върху нашата инфраструктура е огромно, планово разширяваме възможностите на сървърите.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rdstudio



Регистриран на: 20 Яну 2020
Мнения: 12
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Сеп 01, 2020 17:05    Заглавие: Проблем с УНП след ъпдейт Отговорете с цитат

Здравейте, след ъпдейт на 28.08 на Invoice Pro се получи огромна каша с УНП номерата. Преди ъпдейта програмата генерираше УНП с детайли NoФУ-0001-текущ номер без разлика от оператора. След ъпдейта софтуера се опитва да генерира NoФУ-номер оператор-текущ номер. В следствие на което УНП на оператор 1 е с текущ номер като на оператор 2 с единствената разлика във втора група /номер на оператор/, което автоматично започва да дублира номерата на Оператор 1! Моля за решение на проблема, в момена е невъзможно да издаваме документи!
Вторият проблем е със запис на документа, излиза "Възникнала е неочаквана грешка с касовия апарат." и документа не се записва. ФУ е Тремол ZM-KL, настроен с драйвер ZS-V2 по Вашите съвети!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Страница 8 от 8

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov