Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
shperthca
Регистриран на: 02 Мар 2011 Мнения: 3
|
Пуснато на: Пет Юни 12, 2020 15:35 Заглавие: |
|
|
Mistletoe написа: | Появи ми се съобщение за ъпдейт и реших да актуализирам.
Сега, когато тръгна да пускам някакъв документ, ми дава дублирано УНП?
 |
При мен след ъпдейт на Invoce Pro , същият проблем ! 0887 28 00 43 Иван Иванов. Благодаря ! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 396
|
Пуснато на: Пон Юни 15, 2020 07:52 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
опитвам се да се свържа с Вас, но неуспешно. Моля, потърсете ме на 0885 30 05 95 или 0885 30 05 91.
П.С. В петък пуснахме фикс версия на Invoice Pro, в която този проблем е отстранен. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Mistletoe
Регистриран на: 11 Фев 2019 Мнения: 27
|
Пуснато на: Сря Юли 01, 2020 08:40 Заглавие: |
|
|
Invoice Pro само фирми, регистрирани по ДДС ли намира автоматично? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 396
|
Пуснато на: Сря Юли 01, 2020 09:26 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
не. Фирми регистрирани и нерегистрирани по ЗДДС. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Mistletoe
Регистриран на: 11 Фев 2019 Мнения: 27
|
Пуснато на: Сря Юли 01, 2020 09:54 Заглавие: |
|
|
Димитър Грудев написа: | Здравейте,
не. Фирми регистрирани и нерегистрирани по ЗДДС. |
Здравейте,
И аз бях останал с такова впечатление, но днес ми дава невалиден ЕИК номер на контрагент, който намирам в търговския регистър.
Изпращам го на ЛС, евентуално ако има някакъв бъг. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mariankk
Регистриран на: 01 Юли 2020 Мнения: 2
|
Пуснато на: Сря Юли 01, 2020 10:33 Заглавие: |
|
|
Здравейте, имам проблем с вашия софтуер, Microinvest invoice pro_x64bit.
След инсталация, не мога да стартирам програмата (изнивкна грешка и програмата трябва да бъде затворена). Има ли как да пробвам с по-долна версия и ако да откъде бих могъл да я намеря ? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mariankk
Регистриран на: 01 Юли 2020 Мнения: 2
|
Пуснато на: Сря Юли 01, 2020 10:50 Заглавие: |
|
|
Здравейте, за проблема от горнита ми публикация: след преинсталация със смяна на директорията се оправи. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Mistletoe
Регистриран на: 11 Фев 2019 Мнения: 27
|
Пуснато на: Чет Юли 23, 2020 08:25 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Как се процедираше, когато програмата изпише, че работиш с нерегистрирано копие?
За втори път ми се появява този проблем, не мога да търся по ЕИК, програмата блокира (Not responding) ..., ама забравих предния път как действах. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 396
|
Пуснато на: Чет Юли 23, 2020 09:05 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
проблема ще бъде отстранен съвсем скоро. Моля, не правете повторна регистрация. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21324
|
Пуснато на: Чет Юли 23, 2020 11:51 Заглавие: |
|
|
Планираме актуализиране и преместване на цялата сървърна инфраструктура, което ще доведе до промяна на версиите и временни затруднения (за незабележимо кратки периоди, основно през нощта).
От някакъв момент натам, всички стари версии на продуктите ще спрат да предоставят тези услуги. Ще са засегнати само доста стари версии. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Mistletoe
Регистриран на: 11 Фев 2019 Мнения: 27
|
Пуснато на: Сря Авг 26, 2020 11:21 Заглавие: |
|
|
Пак има технически проблем и изписва нерегистрирано копие. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21324
|
Пуснато на: Сря Авг 26, 2020 11:48 Заглавие: |
|
|
Да, има технически проблеми. Скоро всичко ще се реши глобално, преместваме сървърите на друго място и ще трябва да актуализирате всички продукти, с всички версии.
Натоварването върху нашата инфраструктура е огромно, планово разширяваме възможностите на сървърите. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
rdstudio
Регистриран на: 20 Яну 2020 Мнения: 15 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Вто Сеп 01, 2020 17:05 Заглавие: Проблем с УНП след ъпдейт |
|
|
Здравейте, след ъпдейт на 28.08 на Invoice Pro се получи огромна каша с УНП номерата. Преди ъпдейта програмата генерираше УНП с детайли NoФУ-0001-текущ номер без разлика от оператора. След ъпдейта софтуера се опитва да генерира NoФУ-номер оператор-текущ номер. В следствие на което УНП на оператор 1 е с текущ номер като на оператор 2 с единствената разлика във втора група /номер на оператор/, което автоматично започва да дублира номерата на Оператор 1! Моля за решение на проблема, в момена е невъзможно да издаваме документи!
Вторият проблем е със запис на документа, излиза "Възникнала е неочаквана грешка с касовия апарат." и документа не се записва. ФУ е Тремол ZM-KL, настроен с драйвер ZS-V2 по Вашите съвети! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Mistletoe
Регистриран на: 11 Фев 2019 Мнения: 27
|
Пуснато на: Пет Дек 11, 2020 15:31 Заглавие: |
|
|
От много време се каня да пиша за един проблем, който имам с "Инвойс про".
При издаване на фактура въвеждам стока на първи ред с включени к-во и цена. САМО ЕДИН РЕД!
Ако след това променя фактурата на проформа фактура, артикулът се променя по подразбиране на първия ми въведен артикул в графа "стоки".
Ако съм въвел 2 реда нямам такъв проблем.
Иначе поздравление за новите екстри, които добавихте. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 396
|
Пуснато на: Пет Дек 18, 2020 10:07 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
не успяваме да симулираме проблема при нас, удобно ли е да ми изпратите архив на dimitar.grudev@microinvest.net. Оставете и телефон за връзка ако възникнат въпроси. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|