Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

печат на справки от ТРЗ

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mn



Регистриран на: 23 Фев 2004
Мнения: 675
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Пон Авг 27, 2012 15:00    Заглавие: печат на справки от ТРЗ Отговорете с цитат

Здравейте,
забелязах един странен поне за мен проблем при печат на справките от ТРЗ, с който искам да се справя.
Пре пречат на кратката ведомост за заплати,ведомостта си излиза по дължината на листа - както трябва. Проблема се явява след това, когато се опитвам да разпечатам справката за обобщени вноски по параграфи , която принципно трябва да излиза като портрет /така се събира наедна страница/. Та след печат на ведомостта, останалите справки продължават да се разпечатват хоризонтално разположени и това продължава докато на притера не пусна лист от друга програма.
Струвами се, че при справките ТРЗ печата така, както е излизал предишния лист?

До сега не сме ползвали тази ведомост и може би за това не съм обръщал внимание на проблема, но тя ми дава икономия на хартия и за това искаме да преминем към нея.
Как мога да направя така, че всяка справка да си излиза разположена както трябва.
Работим с НР2100,win ХР про.

Благодаря предварително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21232

МнениеПуснато на: Пон Авг 27, 2012 15:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблемът е ясен и се дължи на неконтролирано взаимодействие между програмата и драйвера на принтера. Няма лесно решение, евентуална актуализация на драйвера може да подобри нещата. Или след всеки такъв печат трябва да се рестартира продукта или да се промени настройката в драйвера на принтера.

... или още по-доброто решение - Microinvest ТРЗ и ЛС Pro ...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
mn



Регистриран на: 23 Фев 2004
Мнения: 675
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Пон Авг 27, 2012 15:51    Заглавие: проблем при печат Отговорете с цитат

До колкото знам, програмата управлява принтера, така че би трябвало да намерим решение.
Препоръчайте ми дрейвер ако е необходимо.

ЗА ПРО още не сте готови. Програмата я имам, но ми е неприложима до момента, докато не мога да си трия и управлявам базите данни.
Възможността прем SQL не е решение и трудно се обяснява на счетоводител.
За момента трябва да решим проблема със старата програма.

Допълнителен въпрос - има ли вече възможност за конвертиране на данни от ТРЗ към ПРО, както при делта. Това също е важно условие.

Очаквам нянакви предложения за решение
Поздрави и успешен ден
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21232

МнениеПуснато на: Пон Авг 27, 2012 16:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Няма лесно решение. След като справката се завърти е необходимо да отворите драйвера на принтера и да го преместите от Portrait на Landscape да запишете настройката, след това от Landscape на Portrait и отново запис. Драйверът стои на Portrait, но всъщност вътрешно е на Landscape. И тук ще отбележа, че това е проблем на драйвера, който се провокира от нашата програма, но ние не знаем как. Поведението на самия драйвер е неадекватно.

За Microinvest ТРЗ и ЛС Pro не съм съгласен, програмата е готова, не е работа на счетоводители да управляват SQL сървъри, това става чрез Microinvest Архи Pro. Изтриването на база е достатъчно рядко събитие за да е необходимо да се автоматизира допълнително, да не говорим, че почти всички конкурентни продукти въобще не позволяват управление на базата...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov