Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Архивиране, Прехвърляне и Възстановяване.

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
tkrastev



Регистриран на: 26 Фев 2013
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Фев 26, 2013 17:32    Заглавие: Архивиране, Прехвърляне и Възстановяване. Отговорете с цитат

Microinvest Invoice Pro


Архивиране, Прехвърляне и Възстановяване.
(за централна работна станция)

1.Преди да се прави каквото и да е първо трябва да се провери Invoice Pro-то коя версия е.
Това става като се отвори програмата, последния прозорец в дясно (помощ) и се избира За Microinvest Invoice Pro.
2.Прави се архив: Избира се фирмата на която ще се прави архив от прозореца избор на фирма( намира се от ляво на дясно третия прозорец).Ако има повече от една фирми се прави индивидуално за всяка една.След като се избере фирма се кликва на file арихивиране на фирма и се задава пътя къде ще бъде архивирана и името на фирмата(задава се същото име каквото е било).
МНОГО ВАЖНО ,НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ АРХИВА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ФИРМА ,МОЖЕ ДА ГО ИЗГУБИТЕ. ПРАВЕТЕ КОПИЕ ВИНАГИ!!!!!!
3.Обновяване на база данни на Invoice pro.
a.)Обновява се до най-нова версия. Като това става ,ако е по стара от .018 се сваля най-новата версия от сайта на Microinvest и се инсталира върху старата. След това трябва да се изберат всички фирми една по една за да се обновят версиите им.
б.)Отива се на http://transform.microinvest.net/ и се избира архивния file който искате да бъде обновен,обновява се, след това си го сваляте от сайта и го възстановявате в програмата.(за предпочитане е този начин)
4.Инсталира се най-новата версия на Invoice Pro от сайта http://microinvest.net/%D0%A1%D1%87%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BD-%D1%81%D0%BE%D1%84%D1%82%D1%83%D0%B5%D1%80.Като се инсталира трябва да се избере като Сървър(централно работно място) ако няма да се използва базата данни от друг компютър.
5.Възстановяване на всички фирми.
За да се възстановят всички фирми трябва да се създадат на ново(със същите имена), като за всяка отделна фирма, от избор на фирма и върху нея от file\възстановяване на фирма се задава вече обновения file за съответната фирма
ВАЖНО, ВНИМАВАЙТЕ СЪС АРХИВИРАНЕ НА ФИРМА \ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ФИРМА ОТ МЕНЮТО НА Microinvest Invoice Pro!!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 03, 2013 11:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Методът далеч не е правилен. Ако изпълните т.4 преди т.2, нямате нужда от т.3. Обновете програмата до последна версия преди архивиране и така архивът, който ще направите след това няма да има нужда от сложни трансформации, а направо ще може да е възстанови на друг компютър с последна версия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
tkrastev



Регистриран на: 26 Фев 2013
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Мар 04, 2013 09:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Така е ,но според мен винаги трябва да се подсигуриш. Затова предпочитам да имам архив и от старата и от новата версия че не се знае дали няма да се обърка нещо.
А вие можете ли да гарантирате на 100% че при инсталирането на нова версия върху стара няма да се повреди нещо или нещо да стане по време на инсталация и да се скапе база данните.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21501

МнениеПуснато на: Пон Мар 04, 2013 13:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако правилно следвате процедурите нищо не се скапва, това е доказано през годините. Проблеми идват само когато не ги следвате...

В нашата База знания на сайта ни има описание как се прави актуализация на продуктите. И процедурата винаги работи!
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
tkrastev



Регистриран на: 26 Фев 2013
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Мар 04, 2013 15:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Скапвал ми се invoice pro при инсталация , проблема беше друг не на самата програма.След това се опитах да го преинсталирам и не стана и трябваше да преинсталирам Windows . За това предпочитам да имам архив и на старата версия защото с него ще мога да си възстановя цялата информация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Мар 05, 2013 13:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Данните няма как да се "скапят" при обновяване към нова версия. Обновяването на базата данни се изпълнява в т.нар. "транзакция". Ако по време на обновяването възникне проблем, сървърът връща данните в състоянието им преди започването на актуализацията. Тази процедура работи в 100% от случаите, освен, разбира се, ако нямате някакъв проблем в хардуера.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov