Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21437
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 20:37 Заглавие: |
|
|
Кога платихте? През Декември 2013 година, когато нямаше никакво забавяне? Или в началото на февруари, когато всички се юрнаха?
От посочените продукти само Ажур е реален конкурент, но за поредна година имаме много преминали техни клиенти към нас, другите два са далече от конкуренцията, вие отлично го знаете това...
Така или иначе ми изпратете на ЛС данни за вашата фирма и плащане, ще се постараем приоритетна обработка в максимално кратък срок. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ivan_fsg
Регистриран на: 27 Дек 2010 Мнения: 29
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 20:37 Заглавие: |
|
|
И разберете ние се занимаваме със счетоводство, когато не работят програмите ние губим време и пари, защото после трябва да плащаме за извънреден труд а при по-лошо стечение и актове/глоби. Създава се напрежение. Това е същото като на Вас да Ви изгасне тока и да искат да си вършите работата. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ivan_fsg
Регистриран на: 27 Дек 2010 Мнения: 29
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 20:46 Заглавие: |
|
|
Виктор Павлов написа: | Кога платихте? През Декември 2013 година, когато нямаше никакво забавяне? Или в началото на февруари, когато всички се юрнаха?
От посочените продукти само Ажур е реален конкурент, но за поредна година имаме много преминали техни клиенти към нас, другите два са далече от конкуренцията, вие отлично го знаете това...
Така или иначе ми изпратете на ЛС данни за вашата фирма и плащане, ще се постараем приоритетна обработка в максимално кратък срок. |
През февруари платих, но така както казвате все едно аз съм виновен, аз ли трябва да предвиждам, че вие ще имате проблеми и затруднения в обслужването. Аз си мисля, че когато си платя, получавате плащането и веднага имам ключ.
Иначе наистина Оса-та беше много зле, но сега имат нова платформа (сайта не им е обновяван от години).
Стила са добри според мен.
Ажур имат един много голям недостатък и това е цената.
Ще Ви изпратя ЛС, но постарайте се да обслужвате клиентите, защото не съм само аз с проблем. Благодаря Ви! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21437
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 21:00 Заглавие: |
|
|
Изпратете ми на ЛС Ваш e-mail за да Ви изпратя малко информация по продукта с единствен проблем "Цена". Ще Ви е интересно, а после чакам коментарите ... _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
aksel6
Регистриран на: 19 Сеп 2012 Мнения: 23
|
Пуснато на: Вто Фев 11, 2014 12:49 Заглавие: |
|
|
Извинете, но аз съм платила още миналата година /м.03/ и вече втора седмица чакам актуализация. Безумно е, съгласна съм с мнението на колегата.
Искам отговор КОГА ще получа въпросния актуализационен код.
И защо не са ми дали такъв при закупуването на 3-те кода, за да се възползвам от он-лайн актуализация?!? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Мария Рашева
Регистриран на: 18 Мар 2009 Мнения: 3753
|
Пуснато на: Вто Фев 11, 2014 13:05 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
При закупуване на актуализация, за Pro продуктите, е по-добре да заявите, че желаете да получите кодовете на имейл адрес.
Пишете ни на sos@microinvest.net данни за име, еик на фирмата, на която са закупени програмите и за кои точно продукти желаете актуализационни кодове. _________________ Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари |
|
Върнете се в началото |
|
 |
aksel6
Регистриран на: 19 Сеп 2012 Мнения: 23
|
Пуснато на: Вто Фев 11, 2014 13:13 Заглавие: |
|
|
Писала съм Ви вече няколко имейла, на които нямам отговор. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Мария Рашева
Регистриран на: 18 Мар 2009 Мнения: 3753
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
|