 |
Microinvest Форум Microinvest Форум
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Иво Мирчев
Регистриран на: 13 Авг 2007 Мнения: 231
|
Пуснато на: Пет Яну 24, 2014 15:40 Заглавие: Важна информация относно актуализация на продуктите |
|
|
Уважаеми клиенти,
Поради изменения в законодателството за 2014г. и многократно променени документи от НАП е публикувана актуализация на продуктите Microinvest ТРЗ и ЛС и Microinvest ТРЗ и ЛС Pro. Грешките в държавните администрации и съкратените срокове водят до голямо натоварване при нас. За да не забавяме процеса по актуализация и регистрация, облекчихме процедурата. Можете да получите своя код за регистрация на продукти от серията Pro на sos@microinvest.net /от 9.00-17.30 /понеделник – петък/, като посочите фирма и продукт за актуализация. Можете да се обърнете и към офисите ни в Бургас /056 824-173/ и Варна /052 69-56-78/ от 9.00 -17.30 /понеделник – петък/. Екипът на Microinvest прави максималното, процесът по актуализация да се осъществи възможно най-бързо. _________________ Клиентите на Microinvest в България: http://show.microinvest.net |
|
Върнете се в началото |
|
 |
aktia
Регистриран на: 17 Сеп 2012 Мнения: 170
|
Пуснато на: Сря Фев 05, 2014 11:52 Заглавие: |
|
|
За съжаление този начин не работи. От 03,02,14 се опитвам безуспешно да си актуализирам програмите. Изпратила съм имейл на посочения адрес, от вчера звъня по цял ден на телефоните в София, Бургас и Варна и нищо. Така не може да се работи. Моля, дайте още начини за актуализиране, не може да губите времето на хората така. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
DaniAn
Регистриран на: 17 Сеп 2011 Мнения: 113
|
Пуснато на: Сря Фев 05, 2014 13:08 Заглавие: |
|
|
По имейла става - на мен веднага ми изпратиха кодове. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Иво Мирчев
Регистриран на: 13 Авг 2007 Мнения: 231
|
Пуснато на: Сря Фев 05, 2014 13:11 Заглавие: |
|
|
Здравейте!
Начинът е този - електронно на sos@microinvest.net . В последните дни имаме затруднения с обработването на всички актуализации. Причината - последните промени на НАП, които наложиха и промени в нашите срокове. В резултат на това за много кратък период трябва да се реализират голям брой актуализации. Съжаляваме, че в определени периоди са възможни забавяния в обслужването.
От около 3 години Microinvest предлага електронни актуализации, без участието на оператор.
Ключът се получава при плащане, може да се използва 24 часа в денонощието, без ограничение във времето. Ако поръчате електронен ключ за актуализация връзката с нас отпада като част от процеса на актуализация. _________________ Клиентите на Microinvest в България: http://show.microinvest.net |
|
Върнете се в началото |
|
 |
aktia
Регистриран на: 17 Сеп 2012 Мнения: 170
|
Пуснато на: Сря Фев 05, 2014 13:30 Заглавие: |
|
|
Изпратих два имейла първият от които на 03,02,14г и отговор няма и до сега. Междувременно се свързах с дистрибутор на продуктите, който ми обясни, че когато съм закупила кодовете предварително, какъвто е случая, може да се дадат само от офиса от който са купени. Вариант който е крайно неудачен при положение че от два дни звъня на въпросния офис и линията е винаги заета. Недопустимо е да не мога да ползвам нещо което вече съм платила и да се налага да си връщам клиентите. И да знам, че има време до края на сроковете, но има и клиенти, които работят по определен график от години.
Та, можете ли да предложите работещ вариант за актуализиране или да продължа с безплодните опити да се свържа с офиса в Бургас? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
aksel6
Регистриран на: 19 Сеп 2012 Мнения: 23
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 13:58 Заглавие: |
|
|
Моля за адекватен отговор КОГА ще актуализирате Делта Про и ТРЗ Про - изпратила съм първия си имейл миналия понеделник. Това е пълно безобразие - няма отговор нито на имейла ни нито някой благоволява да вдига телефоните Ви. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Недялко Неделчев
Регистриран на: 05 Фев 2007 Мнения: 914
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 14:12 Заглавие: |
|
|
aksel6 написа: | Моля за адекватен отговор КОГА ще актуализирате Делта Про и ТРЗ Про - изпратила съм първия си имейл миналия понеделник. Това е пълно безобразие - няма отговор нито на имейла ни нито някой благоволява да вдига телефоните Ви. |
Имате ли платени кодове?
Ако желаете спешно съдействие, може да ви позвъните.  _________________ Нова ера в междуборсовия арбитраж с криптовалути!
https://l7.trade/?r=107513020 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Иво Мирчев
Регистриран на: 13 Авг 2007 Мнения: 231
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 14:13 Заглавие: |
|
|
Здравейте!
В момента е изключително натоварено. Щом сте изпратили мейла ще получите отговор до края на деня. Съжаляваме, но времето за актуализация е малко и десетки хиляди клиенти предпочитат да позвънят по телефона, вместо да актуализират електронно. Това е причината да имаме затруднения в обслужването. За повече информация относно електронното актуализиране, моля вижте тази тема: http://forum.microinvest.net/viewtopic.php?t=9763 _________________ Клиентите на Microinvest в България: http://show.microinvest.net |
|
Върнете се в началото |
|
 |
aksel6
Регистриран на: 19 Сеп 2012 Мнения: 23
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 14:18 Заглавие: |
|
|
С удоволствие бих актуализирала електронно ако при закупуването на 3те кода миналата година ми е предоставен 25 цифрен код за актуализация - след като не е предоставен такъв няма как да се възползваме от наистина удобната Ви услуга. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ivan_fsg
Регистриран на: 27 Дек 2010 Мнения: 29
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 16:54 Заглавие: |
|
|
Здравейте, не че искам да вдигам скандали или нещо такова, но щом имате толкова работа НАЕМЕТЕ ХОРА, не може да чакаме толкова за актуализация, не може да звъня по 150 пъти на ден и да ми дава заето или свободно и никой да не вдига, а когато се свържа да ми казват няма свободен колега и не можете да поемете ангажимент да ми се обадите, защото било много натоварено. Като си платих 210 лева за 3 актуализации не бяхте заети. Платил съм преди 5 дни и още не мога да си взема актуализацията. Клиентите си плащат за дадена услуга, която вие извършвате, ние също имаме работа на 14 трябва да пускам и ДДС, а как ще стане след като не можем да си актуализираме програмите.
До този момент бях много доволен, като изключим трудната връзка, но вече съм много разочарован!!! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ivan_fsg
Регистриран на: 27 Дек 2010 Мнения: 29
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 17:06 Заглавие: |
|
|
Супер получих отговор от SOS мейлът:
Цитат: | Здравейте,
Поради грипна епидемия обработката на sos@microinvest.net е с понижен статус на проверка.
Моля обръщайте се към:
1. Офис София - 029555515 или 0881344304
2. Офис Бургас - 056824173 или 0885300595
3. Офис Варна - 052695678 или 0885504407
Извиняваме се за причиненото неудобство.
Екипът на Microinvest |
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
azrod
Регистриран на: 17 Май 2008 Мнения: 1754 Местожителство: Пловдив
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
ivan_fsg
Регистриран на: 27 Дек 2010 Мнения: 29
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 17:35 Заглавие: |
|
|
Никой не ме информира за сроковете когато ми издавахте проформата, дори не разбрах, че има проблеми. Честно казано ми омръзна и ще се обърна към КЗП, защото според мен нарушавате ЗЗП чл.4 т.1 и т.4. Когато продавате нещото (услуга) трябва да имате ресурса да го(я) доставите. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21308
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 20:01 Заглавие: |
|
|
Интересно е защо изливате върху една компания жлъч, при положение, че в бяла държава такива промени се публикуват поне 6 месеца преди въвеждането им, а не на 23 януари да се променят параметрите за ТРЗ продуктите валидни от 1 февруари?
И още веднъж, какво попречи да следвате тази статия: http://blog.microinvest.net/електронна-актуализация-microinvest/ която е написана още през 2012 година?
Там точно е написано какво се прави, кога, как, за кои продукти важи. Все ние сме виновни, но според Вашите твърдения аз в КЗП мога да пратя всеки, все пак той не може да ми достави услугата, ако аз измисля най-извратените правила, нали така?
И тук ще добавя, Internet сървърът има ресурс за 1000 регистрации и актуализации в секунда, опитайте се да изчерпате този ресурс. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ivan_fsg
Регистриран на: 27 Дек 2010 Мнения: 29
|
Пуснато на: Пон Фев 10, 2014 20:29 Заглавие: |
|
|
Виктор Павлов написа: |
И още веднъж, какво попречи да следвате тази статия: http://blog.microinvest.net/електронна-актуализация-microinvest/ която е написана още през 2012 година?
Там точно е написано какво се прави, кога, как, за кои продукти важи. Все ние сме виновни, но според Вашите твърдения аз в КЗП мога да пратя всеки, все пак той не може да ми достави услугата, ако аз измисля най-извратените правила, нали така?
И тук ще добавя, Internet сървърът има ресурс за 1000 регистрации и актуализации в секунда, опитайте се да изчерпате този ресурс. |
Здравейте, прочитам сатията и следвам стъпките:
1. Супер платил съм, даже получих фактура
2. Код? Не съм получил код, само проформа, след като платих получих и фактура, но код не съм
3. Стартирах свалянето, пускам инсталацията и ми излиза моя сериен код и да въведа код за инсталация (нямам го)
4. Супер, но стъпка 2 ме спря.
Ние в офиса ползваме различни счетоводни програми, зависи от клиентите на какви са били преди това и от счетоводителите. Имаме Ажур - няма проблем с нея, Стил на msoft - няма проблеми, оса - няма проблеми, делта - не може да се актуализира.
+това когато клиента е коректен и си плати, поне може да му запишете телефона и да се обадите да помогнете, или пък да му изпратите кодовете по мейла, а не колежката да казва аз не мога да записвам на всички телефоните, опитайте пак. Пиша на човека който ми издаде проформата нямал достъп до платформата за ключове. Пиша на SOS мейла, където 100% щял съм да получа ключ, пращат ми автоматичен отговор да се обадя пак на момичето което ми казва, че няма свободни колеги.
Според вас коректно ли е? Ако трябва удължете за определен период работното време или наемете още хора, но не се подигравайте с клиентите си.
И на Вас Ви е трудно, но явно трябва да промените нещо пишете ги тези кодове във фактурата или нещо от сорта, но недейте така. Прочетох сума мнения и колко ресурс и програмисти трябвало. Имате ресурс да издавате проформите, но нямате ресурс после за 50 секунди да ми продиктувате 12-16 цифри.
Поздрави |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|