Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с Invoice Pro
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Ludmila



Регистриран на: 12 Авг 2011
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Пет Авг 12, 2011 16:06    Заглавие: Проблем с Invoice Pro Отговорете с цитат

Когато се опитам да стартирам програмата се появява съобщение - Не може да бъде осъществена връзката с базата данни. Моля, задайте необходимите настройки. Когато натисна ок ми отваря друг екран на който пише - Има връзка с компютъра, но не и до SQL сървъра. Аз имам Windows 7. Прочетох всичко по въпроса, но нищо не се получи! Помощ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Емил Кметски
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Апр 2007
Мнения: 289
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет Авг 12, 2011 16:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Не Ви се е инсталирал SQL сървъра.
Премахнете всички програми които започват с Microsoft SQL SERVER от "добавяне и премахване на програми" в контолния панел, повторете инсталацията и изберете тип на инсталацията Сървър.
_________________
Microinvest Виртуален ресторант

Свържете се с нас на посочените телефони:
Microinvest Офис - Бургас
тел.: (056) 824 173
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Ludmila



Регистриран на: 12 Авг 2011
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Пон Авг 15, 2011 09:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Много благодаря! По този начин се получи. И още един въпрос - Трябва ли човек да има Делта Про за да използва програмата за фактуриране?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Мирчев



Регистриран на: 13 Авг 2007
Мнения: 231

МнениеПуснато на: Пон Авг 15, 2011 09:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Не. Microinvest Invoice Pro е безплатен софтуер. Можете да я използвате независимо от платените ни продукти. Не дължите никакви такси или допълнителни плащания.

Последната промяна е направена от Иво Мирчев на Пон Авг 15, 2011 09:47; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Ludmila



Регистриран на: 12 Авг 2011
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Пон Авг 15, 2011 09:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря и приятен ден!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
metalik



Регистриран на: 25 Яну 2007
Мнения: 68

МнениеПуснато на: Сря Окт 19, 2011 08:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Имам подобен проблем. Инсталирах Инвойс Про. При стартиране ми извежда, че няма врузка с база данни и да направя настройки. След "ок" всички бутони горе са неактивни. Сървърът е инсталиран.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
metalik



Регистриран на: 25 Яну 2007
Мнения: 68

МнениеПуснато на: Сря Окт 19, 2011 15:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Ура, работи! Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21198

МнениеПуснато на: Пет Окт 21, 2011 17:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Разбира се, че работи. За това няма никакво съмнение. Но ако Вие сте направили някакви специфични действия, напишете ги тук, много потребители ще ги прочетат и ще се натрупа практически опит.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
petia1980



Регистриран на: 15 Дек 2010
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Окт 21, 2011 21:55    Заглавие: Отговорете с цитат

Имах същият проблем, след като инсталирах Invoice Pro ми изписа съобщение, че нямам SQL сървър. Деинсталирах програмата и започнах да я инсталирам отново, тогава ми излезе въпрос дали да се инсталира SQL сървър, потвърдих и сега работи без проблем. Успех на всички Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
costas



Регистриран на: 02 Яну 2012
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пон Яну 02, 2012 18:05    Заглавие: Problem Отговорете с цитат

Здравейте при мен е абсолютно същото.
Днес инсталирах нов Windows 7 64bit. и като инсталирах програмата ми дава че не се е свързал с SQL сървара.
Пробвах с премахване и инсталиране вече 4 пъти и не става.
Превахвам всичко както е описано горе и пак не става.
Моля за съвет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21198

МнениеПуснато на: Пон Яну 02, 2012 19:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Има ли инсталиран SQL сървър? Работи ли неговия процес? Каква парола му е зададена?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
zlobarov



Регистриран на: 10 Фев 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пет Фев 10, 2012 11:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблема с липса на връзка със SQL сървъра е налице и при мен.
Първоначално инсталирах Invoice Pro на нетбук ASUS Eee pc със windows starter. При инсталацията програмата качи net frameworker 4 SQL server i Cristal нещо си. След инсталацията рестартирах и при опит да пусна програмата ми се появи съобщението за липса на връзка. няколко пъти преинсталирах програмата но все същото. Преинсталирах и SQL сървъра, но резултат не постигнах. Същата процедура повторих на стационарен компютър с Windows 7 Ultimate пак със същия резултат.
Преди ползвах Invoice pro на лаптоп с Windows XP и нямах горните проблеми. Моля за съвет.[/img]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21198

МнениеПуснато на: Пет Фев 10, 2012 11:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Как точно "преинсталирахте" SQL сървъра? Какви пароли и какви настройки му направихте?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
zlobarov



Регистриран на: 10 Фев 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пет Фев 10, 2012 15:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Деинсталирах от премахване на програми след което сложих дадения в тази тема http://www.microinvest.net/phpBB2/viewtopic.php?t=7497 и пробвах. След като не стана премахнах SQL сървъра от горната тена и оставих Invoice Pro да го инсталира наново. Настройки и пароли на SQL нямам идея откъде и как се задават.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21198

МнениеПуснато на: Съб Фев 11, 2012 08:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Позвънете ми на 0888 344 304 до утре на обяд.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov