Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем при изготвяне на международна фактура
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 669

МнениеПуснато на: Пон Мар 16, 2015 13:43    Заглавие: Проблем при изготвяне на международна фактура Отговорете с цитат

Здравейте.
Проблем с изготвянето на международни фактури с Microinvest Invoice Pro 1.02. Програмата работеше без проблем до преди месец. След като избера фактурата, която искам да направя като международна, и натисна бутончето "Запис" прозорецът за генериране на самата фактура излиза, но самата фактура не се генерира. По средата на страницата датчикът се върти, но без резултат. Деинсталирах версията, която имах, и инсталирах последната на лична /1,02 /. Без промяна. Интересното е, че на друг компютър съм инталирал същата версия на програмата и по мрежата работя с базите на първия. Без проблем.
Моля за мнение защо на първия компютър има проблем с генерирането на международни фактури.
Поздрави
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2375
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 16, 2015 13:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Пробвайте да деинсталирате Microsoft Native client и Sap Crystele Reports, след което пуснете повторна инсталация на Invoice Pro. Възможно е единт от двата компонента да са се е повредил. Напишете резултата след това.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 669

МнениеПуснато на: Пон Мар 16, 2015 14:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Даниел Петков написа:
Здравейте,
Пробвайте да деинсталирате Microsoft Native client и Sap Crystele Reports, след което пуснете повторна инсталация на Invoice Pro. Възможно е единт от двата компонента да са се е повредил. Напишете резултата след това.

Благодаря за бързия отговор.
След като деинсталирам указаните от Вас компоненти новата инсталация като самостоятелно работно място ли да я направя или като сървър /или както се наричаше/ ?
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2375
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 16, 2015 17:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Може като централно работно място. Програмата инсталаторът сам ще качи необхдимите му компоненти.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 669

МнениеПуснато на: Пон Мар 16, 2015 23:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Деинсталирах програмата и двата компонента. След това направих нова инсталация при която програмата ме уведоми, че има нужда от тези компоненти и ще си ги инсталира. След приключване на инсталацията резултатът е негативен. Програмата отново не генерира международна фактура. Други идеи ?
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 09:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Има ли запис в Дневник на приложението? Изпратете ни го.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 669

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 09:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Мария Рашева написа:
Здравейте,

Има ли запис в Дневник на приложението? Изпратете ни го.

Здравейте.
Последният запис е от 05/03/2015. Пратих го на Вашата поща.
Поздрави
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 17:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Дали изчаквате достатъчно дълго справката?

Опитайте с инсталиране на MWinFix.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 669

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 20:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Мария Рашева написа:
Дали изчаквате достатъчно дълго справката?

Опитайте с инсталиране на MWinFix.


След третата минута се отказвам.
MWinFix не помогна.
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2375
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 21:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Освен да има някаквъв проблем с Microsoft Net Framework...
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 669

МнениеПуснато на: Вто Мар 17, 2015 23:55    Заглавие: Отговорете с цитат

Даниел Петков написа:
Освен да има някаквъв проблем с Microsoft Net Framework...

Разреших му ъпдейтите и си инсталира една камара компоненти. Въпреки това проблемът остава.
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Чет Мар 19, 2015 09:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Проверете дали разделителя на цифрите в настройките Ви е един интервал, също дали групирането на цифрите е в следния формат "123 456 789".

Настройката ,можете да проследите в Control Panel -> Region and Language.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 669

МнениеПуснато на: Чет Мар 19, 2015 17:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте.
Към момента настройките са така :

_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2375
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Мар 19, 2015 19:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Най-добре се се свържете със специалист. Сам най-вероятно няма да може да се справите.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 669

МнениеПуснато на: Чет Мар 19, 2015 22:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Даниел Петков написа:
Най-добре се се свържете със специалист. Сам най-вероятно няма да може да се справите.

Да разбирам, че знаете къде е проблема, или ... ?
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov