Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

НОВИЯ СКЛАД
Иди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Съб Мар 21, 2015 16:59    Заглавие: НОВИЯ СКЛАД Отговорете с цитат

Здравейте,
Разбрахме, че се работи изцяло по нов Склад.
Кога се очаква да бъде пуснат в употреба?

Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Съб Мар 21, 2015 17:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Скоро.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Чет Апр 30, 2015 10:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Относно новия склад. Ще има ли първо нещо като демо? И отделно някакво запитване и съвети от ползващите сегашния склад ще има ли примерно като среща и т. н.?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Пет Май 01, 2015 08:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Можете да направите всички предложения тук, във форума. Така всички ще могат да ги дискутират. Не е необходимо да има среща, за да се направят предложения.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Пет Май 01, 2015 09:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Ок,
Ще пусна предложения и се надявам повече хора да се включат.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Вто Май 12, 2015 12:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Надявам се предложенията, които ще пусна да не правят полемики, а да обсъдим спокойно какво можем да подобрим спрямо сегашната програма.

1. Да се премахне нуждата всеки път програмата да зарежда обект, когато се ползва само един обект при работа, тъй като това е забавяне във времето и дразни.
2. Да се премахне модул Доставки и да се остави само Разширена доставка, като много по удобен.
3. Да се подобри експорта на документи. Имам предвид, като се експортнат в Word или Excel да могат да се обработват по лесно, защото сега са или във фреймове или в ексел са в много колони и е трудно за дообработване.
4. Да се променят ценовите правила защото са много трудоемки и неефективни. Трябва да има възможност в табличен вид да се зареждат групите стоки и партньорите и да се въвеждат отстъпки или цени за групи или отделни продукти. Знам че звучи странно, но просто ми писна да поддържам ценови листи за отделни клиенти на файлове в Excel и да ги отварям да сверявам цени. Или пък отстъпките пак са в ехсел за всеки партньор и групи стоки. Вие ще кажете че това може да се прави и на ценовите правила, но е доста трудоемко и ако примерно днес оферирам 20 клиента аз ги отбелязвам в една екселска таблица за 5 мин., а иначе ще ми отнеме 1-2 часа. Знам че е доста сложно, но поне да не поддържаме ценови листи на отделни файлове, а да могат да се зареждат от програмата. Това с последна цена и да се ползва от оферта в компютъра не работи и ако има нужда ще обясня защо.

5. Голяма улеснение ще е ако може да се измисли нещо от рода да има бутон, който да пуска дадена стока в заявка с цел да не се забравя, защото сега или пишем на тефтер или оглеждаме цялостно продуктите от програмата от групите но пак се пропуска.

6. Възможност да се добавят снимки към продуктите.

Това е засега ще пусна и още неща, когато се сетя. Пак пиша не искам никой да си мисли че си търся моите удобства. Нека някой ме обори че масово търговците не работят по този начин с цените или заявките.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Вто Май 12, 2015 13:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Позволявате ли да задам въпроси по посочените предложения?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Вто Май 12, 2015 13:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Разбира се
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Вто Май 12, 2015 14:30    Заглавие: Отговорете с цитат

1. В това има известна логика, но тя важи само за фирми с 1 обект.
а) При нас рядко има фирми с по 1 обект, базите имат по много обекти, затова това повече прилича на индивидуално изискване, Вие само един обект ли имате?
б) При всички специализирани модули за много продажби (Търговски екран, Търговски обект, Microinvest Склад Pro Light) обектът се избира еднократно и работи точно така, както Вие сте написали. Защо не използвате точно тези модули, а предлагате преработка на по-универсалния модул за продажби?

2. Няма особена логика. Ето и въпроси:
а) Защо да се премахва? Нека всеки да използва това, което на него му харесва...
б) Засечете времето за въвеждане на една доставка през стандартния модул и модула разширена доставка. Около 2 пъти повече натискане на Enter, също така много полета, които не се попълват от фирмите на едро и магазините с постоянни цени. Защо да елиминираме бързия модул и да оставяме само бавния?

3. Експортът на документите в Word и Excel е опция. Въпросите са:
а) Защо не налага да обработва документа в Word и Excel?
б) Какви възможности постигаме чрез допълнителна обработка на документите в Word и Excel?
в) Каква част от операциите изискват допълнителна обработка на документите в Word и Excel?

4. Въпроси:
а) Как по Вашата система ще въведете промоциите на МЕТРО, които стартират на 5 май и приключват на 12 май;
б) Как по Вашата система ще направите 1 в подарък, ако купиш 10 от същата стока?
в) Как по Вашата система ще направите карти с натрупване на точки, които във всяка група са различни?
г) Кое е бавното в ценовите правила?
д) Как по-бързо ще направите 5% отстъпка на определена група от стоки, ако сумата на документа е над 100 лева;
е) Как ще направим допълнителна отстъпка на клиента от 3% по Вашата система, ако оборотът му за месец е над 1000 лева?
ж) Как по вашата система ще направим всички тези отстъпки да работят съвместно и едновременно?
з) При 100 групи от стоки и 1000 клиента, колко отстъпки трябва да въведете?

5. Това не го разбрах.
а) Какво пречи да се прави стандартен документ за заявка при всяка стока, накрая на деня да се направи трансформация от всички заявки за деня към обобщена заявка?
б) Като натиснете този бутон как да се разбере какво количество от стоката заявявате?

6. Това ще го има в новия продукт, но колко стоки на екран ще виждате едновременно?

Очаквам отговори на всяка една от точките с всичките им подточки. От тези предложения аз оценявам само едно като положително и то със спорни предимства. Така или иначе предложенията трябва да се дискутират.

Добре би било да четете този форум: http://forum.microinvest.su в него има много стойностни предложения, като част от тях са много обмислени.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Вто Май 12, 2015 14:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще отговоря на всички въпроси и вече вие ще прецените кое си заслужава.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Сря Май 13, 2015 10:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Съжалявам но руския не ми е добър. С удоволствие бих го изчел.

1. Относно обектите. Имам 4, като всеки си има собствена база данни в различни градове. Защо не са в една база данни? Защото риска от срив на базата е голям, интернета не е добър навсякъде, ако се случи нещо другите не се влияят, артикулите не се покриват в обектите и много други. Работя с Invoice pro за пускане на свободни фактури, което е закачено към всяка от базите.
Отделно да приемем че всичките обекти са закачени в една база. Примерно София, Плевен, Варна, Добрич и тн. Всеки град си работи главно с обекта на място. Рядко се случва някой да сменя обекти много пъти на ден или по скоро малък процент от всички.
Всички специализирани модули заклюват винаги потребителя към обекта, а това е неудобно защото това не е перфектна среда и е хубаво потребителя да седи отключен, но да е зареден по подразбиране. Не навсякъде може само един човек да работи с конкретен компютър. Примери много с вашата програма. Ние сме търговци на строителни материали. В складовете има поне 3-4 компютъра и се налага често да се изписва от свободен компютър, а това значи и смяна на потребителя. Вашето мнение мисля че е всеки компютър да си има човек , но съжалявам това не става по този начин на доста места докато при вас може.
2. ТАКА ПО ВТОРИЯ ВЪПРОС ИМАМЕ ОГРОМНО РАЗМИНАВАНЕ.

Съгласен съм че ако не мърдат цените и обикновения модул става НО, кой е магазина или склада с 4000 и повече артикула, който работи с постоянни цени. Направете си експеримент. Вземете стокова с 30 позиции от които поне 10 са със сменени цени, което сега заради долара е нещо постоянно и я вкарайте по двата модула да видим кой е по удобен. Самия факт че елиминирате калкулатора при разширения модул премахва този проблем с "многото" ЕНТЕРИ.
Вижте аз съм за двата модула само в трансформация на документи да се включи и модул Разширена Доставка. По този въпрос имаме разбирателство от преди, защото не пиша за първи път.
Единствената ми забележка и към двата модула е ако може продажната цена да е с падащо меню и да се избират различните ценови групи за да се поправят цените на момента защото е трудоемко да се смени една продажна цена и после да се влиза в СМЯНА НА ЦЕНИ и да се поправят и другите продажни цени по групи. Това е ако може.

3. По въпроса с Word и Excel е проблем че офертите които правим (не само ние) трябва да са по подробни, а не само лого и цени и ако има възможност ще е добре да се обработват по лесно след като се експортнат. Не знам защо така сте го направили, а например експорт на наличости от справка Количества на стоки излиза много добре и е иделна за обработка в Ексел.

4. Относно ценовите правила.

Всичките примери които сте ми дали са добри, но аз нямам това предвид. Вие ми давате примери за неща които се правят по рядко, НО в повечето случаи, търговеца дава или конкретни отстъпки за дадени стоки или групи стоки или конкретни цени за дадени стоки от 10 000 артикула. Вие по отношение на отстъпките горе-долу сте го измислили, но въпроса е че е много трудоемко. Аз разбирам че един модул трябва да обслужва всичко но идва тежко за работа. Може би специализираните промоции и там всички примери без последния за отстъпките е хубаво да са в един модул, а търговските отстъпки и конкретните цени да са в друг в табличен вид със зареждане на стоки или групи стоки.
Вие сега ще ме оборите като кажете че с оферта това е постижимо и със Задаване на клиента да е по последна продажна цена ще стане, НО направете оферта в която 10 артикула да имат променена цена а пък друга част да са с вкарана отстъпка и направете 5 продажби да видим какво ще се случи. Ако искате и отделни оферти направете едната с цени другата с процент търговска отстъпка на стоки. Случва се това че при всяка продажба с процент търговска отстъпка цената която се взима е последната продажна и се намалява с процента и така на 5-тата продажба цената става 0.
Друго идва търговеца и ми казва от днес имам нова фирма, което се случва постоянно. Как се сменят най удобно всички ценови правила.
НО проблема е че Ценовите правила не работят при Редакция на Продажба, което автоматично компроментира цялата им работа и стават ненадеждни.

5. Относно бутона за Заявки. Това е просто идея като се види че нещо свършва да може да се събира в някаква операция с бърз бутон вместо да се пише по тефтери, но това е просто идея нищо повече.

Това е засега

Като цяло искам да кажа мислено, но недомислено.
И нещо изключително важно. Ценовите правила не работят при Редакция на продажба. От там пък всичко си губи смисъла.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Сря Май 13, 2015 14:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Като цяло искам да кажа мислено, но недомислено.
И нещо изключително важно. Ценовите правила не работят при Редакция на продажба. От там пък всичко си губи смисъла.


Да предположим, че ценовите правила работят при редакция. Приемаме следното правило: "5% отстъпка за сума над 1000 лева".
Правим следното:
1. Извършваме продажба на стока за 2000 лева. Програмата начислява 5% и получаваме сума 1900 лева;
2. В следващ момент редактираме продажбата. Сумата на екрана е 1900 лева (всички документи в момента на редакция имат вида, в който са издадени). При запис се активират Ценовите правила, сумата е 1900 лема, начислява се 5% отстъпка и сумата става 1805;
3. Нова редакция, сумата е 1805
4. Нова редакция, сумата е 1714.75
5. Нова редакция, сумата е 1629.01
6. Нова редакция, сумата е 1547.56
7. Нова редакция, сумата е 1470.18
и така нататък...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1756
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Май 13, 2015 16:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Как ще го дефинираме това правило, че да натрупва всеки път отстъпка? Задавайки 5 процента те винаги ще са си пет процента, при редакция не виждам как ще станат повече.
Например ед. цена 100 лева, 20 бр. Сумата е по-голяма от 1000 лв, тогава колона т.о. става 5 - сума 1900. Следва редакция 12 бр. по 100 лв, пак имаме сума над 1000 лв, т.о. се променя на 5%, сумата става 1140лв. Следваща редакция 9 бр. по 110 лв. тук не се задейства правилото. Опционално според типа бизнес или операторът ще прецени дали да остане отстъпката, или ще има второ правило да маха процента.
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Сря Май 13, 2015 16:54    Заглавие: Отговорете с цитат

По Вашата технология се взима базовата цена от програмата (таблица Goods). Да, обаче тя се променя динамично и по усмотрение на оператора. Затова при редакция на документа се взема цената, която е записана в базата (таблица Operations). И върху нея се обработва документа. Когато ценовото правило е върху сумата на документа, тогава програмата няма как да изчисли предишното състояние на документа и ценовото правило ще се приложи още веднъж.

Твърдението
Цитат:
Задавайки 5 процента те винаги ще са си пет процента
е върху какво са тези 5%? Вие винаги смятате, че ще е върху оригиналния документ, а не върху текущия. В режим редакция се отваря текущия документ, а не оригиналния. И същите тези 5% ще се приложат още веднъж.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rumbata



Регистриран на: 13 Дек 2006
Мнения: 299

МнениеПуснато на: Сря Май 13, 2015 19:21    Заглавие: Отговорете с цитат

По принцип колегата Azrod е прав и г-н Павлов е прав. Просто г-н Павлов вече започва да ни запознава и с някой тънкости, които ние не знаем.
Но аз, колегата Azrod и всички останали го имаме този проблем с тази цена от втория вид.
Г-н Павлов вие сам доказахте, че нещо куца и трябва да се доизмисли.
Не може ценовите правила да не работят в Редакция на продажба, защото те се правят постоянно.
По същата логика работи и Последна продажна цена.
Аз правя оферта че за 1 торба Цимент даден клиент ползва 5 % отстъпка и го залагам на последна продажна цена.
И какво става:
Първа продажба - Базова цена 5.50 лв. - 5 % = 5.23 лв.
Втора продажба - Вместо базова цена излиза 5.23 лв. - 5% = 4.97 лв. и тн.
Това не е нормално. Очевидно трябва да се зададе цените да се теглят от базовите и вече ако има ТО зададен в офертата да се ползва, ако не просто го махнете защото това го установих по трудния начин като ми светна продажната цена в червено.
И задължително трябва да се зададе последна продажна цена + някоя от ценовите групи, защото имам клиенти които са на едрови цени други на дребнови и в ценовите групи. Като задам Последна продажна цена и клиента работи по ценова група 2 как ще ориентирам програмата за това. Това ако го направите ще ни улесните всички безкрайно много.

Надяваме се да съм внесъл яснота. Лек ден
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Страница 1 от 4

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov