Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с Микроинвест Инвойс Про
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 126

МнениеПуснато на: Вто Апр 28, 2015 10:04    Заглавие: Проблем с Микроинвест Инвойс Про Отговорете с цитат

Здравейте,
от известно време наблюдавам странен проблем с продукта.
При издаване на фактура, след написването и следва да се отпечата.
Ползвам преди това функцията ЕКСПОРТ в ПДФ.
На няколко пъти се случва създаденият файл да не става ПДФ, а някакъв архив, който не може и да се отвори.
Случвало се е 4-5 пъти, без обяснима за мен причина.
Моля за съвет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2375
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Апр 28, 2015 18:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте
За да ви помогнем първо отговорете на тези въпроси:
1. Каква е точна версия и дата на продукта?
2.каква е операционната система?
3. Имали инсталиран Adobe Reader?
4. В каквъв формат се записва файла?

Без тази важна информация няма как да ви помогнем.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 126

МнениеПуснато на: Пет Май 01, 2015 07:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Версията е 1.02.024.
WIN 7 64-bit
Има Adobe
Файла се записва в RAR формат, но при стартиране на WinRAR излиза съобщение, че файла не може да се отвори или е повреден.

Това се случва няколко пъти, не всеки път. Нямам правени промени или преинсталации на компютъра.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21126

МнениеПуснато на: Пет Май 01, 2015 09:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Как така файлът се записва в RAR формат? Кой го записва така? Какво е разширението на файла?

Проверете дали някой не е променил асоциациите на операционната система и не е пренасочил PDF файловете към WinRAR.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2375
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Май 01, 2015 11:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Сменете, човека, който ви поддържа или уволнете системния си администратор. Той знае как да го оправи този проблем в рамките на 30 секунди, осен ако не е пишман специалист.

Относно проблема
1.Избирате произволен файл, който е *.pdf(например фактура от инвойс);
2. Избирате Open with->
3. От новият прозорец избирате Addobe Reader;
4. Указвате Set as Defaut;
5. Натискате ОК
След което вече всички *.pdf ще се отварят със Addobe Reader.
Ако имате нужда от съдействие може да ми звъннете за дистанционен сервиз, но услугата е платена.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 126

МнениеПуснато на: Нед Май 03, 2015 18:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Първо за пореден път ще ви помоля да си спестявате злобните коментари относно системни администратори и др., и да отговаряте на проблема без заяждане. Не всички са компютърни или софтуерни специалисти, за да им е лесно колкото на вас.
Сигурен съм, че вие също сте пълни профани в моята област, но това не ми дава право да ви се подигравам.
Файла никой не го записва в RAR формат, а го прави програмата по неизвестна за мен причина. Както казах, случвало се е 4-5 пъти за 2 год., и ви го казвам като факт, а не заяждане или обида на продукта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2375
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Май 03, 2015 19:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Направихте ли това, което ви написах??

Относно злобният ми коментар...просто вашият системен администратор, трябва да може да реши този проблем за 30 секунди.....В България има много измуслени компютърни специалисти и то с више образование в тази област.....Същото се отнася и за счетоводителите, забелязвам,че във форрума се задават въпроси, на които един счетоводител, които познава и следи законодателството не би трябвало да задават.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21126

МнениеПуснато на: Нед Май 03, 2015 21:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Нека аз също да се намеся. В България винаги е имало компютърни "специалисти", разликата е в това, че преди 10 години те се справяха, а при навлизането на новите технологии не могат. Обаче винаги обвиняват софтуера, така е най-лесно и той не може да се защити.

Сега професионално:
1. Всеки файл има разширение. Ако един файл се получава в RAR формат има 2 възможности:
а) Разширението е неправилно пренасочено към WinRAR, разрушени са асоциациите в Windows;
б) Някой междинно преправя файла. Обикновено това е вирус.
2. Desktop продуктът има библиотека, която създава PDF файлове. Няма библиотека в същия продукт, която да прави RAR файлове, съмненията там отпадат;
3. Сайтът има библиотека, която създава PDF файлове. Няма библиотека в същия сайт, която да прави RAR файлове, съмненията там също отпадат, освен това сайтът се използва от много клиенти, почти 10 000 дневно, затова форумът щеше да "гръмне" от такива проблеми.

По отношение на острия език за псевдо-компютърните специалисти, крайно време е в България всеки да започне да се занимава с това, което разбира. Затова ако имате компютърен проблем - консултирате се с нас и ние решаваме въпроса.

Вярно е, че ние не разбираме от други области, аз например не бих направил сърдечна операция. Но различавам PDF от RAR, дори и ако им промените разширенията, това е лесно да се направи дори с обикновен Notepad.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2375
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Май 03, 2015 21:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:


По отношение на острия език за псевдо-компютърните специалисти, крайно време е в България всеки да започне да се занимава с това, което разбира. Затова ако имате компютърен проблем - консултирате се с нас и ние решаваме въпроса.


Напълно подкрепям колегата. Аз лично нямам достатъчно познания в областта на счетоводството, че да бъда гл.счетоводител, но имам оперативни познания и много се изненадвам, когато професионален счетоводител задава въпрос от типа "как да създам сметкоплан?" или "как да начисля заплатите?", при условие че това го има описано в ръководство, а и има пълно функционално демо, с което човек може да работи и да тества в рамките да 30 дни или 60 стартирания..
За мен с това темата е приключила. Направете, това което съм написал и сканирай компютъра в безопасен режим за всеки случай.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 126

МнениеПуснато на: Пон Май 04, 2015 06:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Пак пояснявам:
1.Ползвам Инвойс Про десктоп, не он-лайн версията.
Настройките за ПДФ и РАР са направени за дефолт, като РАР не включва ПДФ в асоциациите си.
2. Този проблем се е случил 4-5 пъти за 2 год., и не е нещо кой знае какво. Просто факт.
Аз решавам проблема като дам редакция на документа, и отново го експортирам. И става.

И пак ви казвам-вместо 5 човека да пишете обидни коментари, по добре е един да отговори смислено.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2375
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Май 04, 2015 11:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Направете това което съм написал:
Цитат:
1.Избирате произволен файл, който е *.pdf(например фактура от инвойс);
2. Избирате Open with->
3. От новият прозорец избирате Addobe Reader;
4. Указвате Set as Defaut;
5. Натискате ОК
След което вече всички *.pdf ще се отварят със Addobe Reader
, както и
Цитат:
сканирайте кмпютъра за вируси, в безопаснен режим.
С г-н Павлов няма какво друго да ви предложим, като решение. Просто асоциацията в Windows е "прецакана".
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21126

МнениеПуснато на: Вто Май 05, 2015 16:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Моето мнение точно съдържа обяснения на принципа на работа. Прочетете го още веднъж, точно съм обяснил какво прави продукта.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 126

МнениеПуснато на: Сря Май 20, 2015 16:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Сега друг проблем излиза от време на време.
При създаване на документ, след натискане на "Запис" излиза съобщение за грешка.
"В програмата възникна неочаквана грешка. Приложението трябва да се затвори. Желаете ли да изпратите съобщение за грешка до Microinvest?

След повторно стартиране на програмата, отивам в "Документи"-"Редакция", и го отпечатвам/експортирам без проблеми.

Това се случва за 3-ти път в рамките на 4-5 месеца.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21126

МнениеПуснато на: Сря Май 20, 2015 17:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Този проблем се получава периодично, за съжаление не можем да разберем откъде е. Работим и скоро ще има версия с оптимизация.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 126

МнениеПуснато на: Сря Май 20, 2015 19:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Не е голям проблем, просто информирам. Нали така се подобряват различните програми-в реален тест и обратна връзка от клиентите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov