Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
georgiev_it@abv.bg
Регистриран на: 26 Мар 2020 Мнения: 2
|
Пуснато на: Чет Мар 26, 2020 11:15 Заглавие: Спря да работи календарът на склад PRO |
|
|
Здравейте, имам проблем с изчезване на календара в склад про! Когато искам да сортирам по дати или изобщо да отворя календара, ми излиза само едно малко прозорче с иконата на бутона за календар, но не и самият календар. Има ли разрешение този проблем? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21324
|
Пуснато на: Чет Мар 26, 2020 14:28 Заглавие: |
|
|
Меню Други/Нулиране на състоянието на прозорците. След това рестарт на програмата.
Сменяли ли сте формата на датите в Windows? _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
georgiev_it@abv.bg
Регистриран на: 26 Мар 2020 Мнения: 2
|
Пуснато на: Чет Мар 26, 2020 16:09 Заглавие: |
|
|
Благодаря! Получи се. Нищо по датите не е променяно. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21324
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
|