Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Windows 10 проблем
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
normted_konsult



Регистриран на: 18 Фев 2007
Мнения: 43
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Май 31, 2016 16:48    Заглавие: Windows 10 проблем Отговорете с цитат

Здравейте, незнайно как, но компютъра ми автоматично премина към стартиране на тази версия. Така...инсталирана е , но при стартиране на Микроинвест Делта Про и ТРЗ Про ми дава следното съобщение и моля за съдействие:

"Нямате необходимите права за автоматично стартиране на SQL Server услугата за базата данни. Моля, стартирайте програмата отново като администратор (десен бутон-Run as administrator) или стртирайте SQL Server услугата ръчно."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2380
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Юни 01, 2016 12:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Ъпгрейдът 10 не се прави сам, а някой трябва да му разреши. Най-вероятно програмата не е инсталирана с администраторски права. Сега трябва да се стартира ръчно. Ако нямате необходимите знания се обърнете към специалист. Услугата е платена.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
Бърз чат отговор
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
pc_shop_vd



Регистриран на: 03 Юли 2004
Мнения: 233

МнениеПуснато на: Сря Юни 01, 2016 21:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Има има win10 - прави сам обновяване, дори при забранени update-ти. Аз лично от две седмици се боря ~ 100 машини са обновени, само тези с лицензен Win. Има различни решения- оправяне на разрешения, връщане на стария Win - възстановяване на системата. Но най- правилното е да се направи програмка като WINFIX- която да оправя - правта на достъп, защитната стена и редица подобни настройки, като HIDE87.COM в -autoexec.nt
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21423

МнениеПуснато на: Нед Юни 05, 2016 18:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Предложението за универсален инструмент е много примамливо. За съжаление е неизпълнимо, това е нещо като универсален гаечен ключ, който оправя всички проблеми по всички автомобили едновременно, само с едно завъртане!

Наблюдаваните права на достъп, деинсталация на програми, промяна на потребители, спиране на сървиси са много различни при различните клиенти и няма универсален подход. При това има огромна разлика дали SQL сървърът е бил 2008 или 2008R2, колкото и невероятно да звучи, това са два различни сървъра.

Като последно, в рамките на 1-2 месеца нещата ще се уталожат и цялото това натоварване ще премине.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
normted_konsult



Регистриран на: 18 Фев 2007
Мнения: 43
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Юни 06, 2016 14:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, явно не може с един бутон да се оправи всичко, но аз наистина не съм разрешавала това или ако съм го направила е несъзнателно, в бързината и т.н. да не се обяснявам. Разбирам тук и звънейки по телефона, че трябва да деинсталирам старите версии и да ги инсталирам и актуалиризам отново. Питам: При такава деинсталация и нова инсталация какво се случва с информацията, че ми е притеснено.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21423

МнениеПуснато на: Пон Юни 06, 2016 14:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Един съвет, който аз давам на всички: Нека специалист да погледне. Ще платите за 1 час дистанционен сервиз и няма да загубите данни. Иначе може да спестите 15 EUR и се наложи да въвеждате информация за последните 10 месеца.

Аз лично не зная какво да ви посъветвам. Много често клиентите натискат Yes, OK или Install без да четат и после трябват часове за да се възстановят системите.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
normted_konsult



Регистриран на: 18 Фев 2007
Мнения: 43
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Юни 06, 2016 14:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря много! Ще прочета за дистанционния сервиз и ще се възползвам. Нямам никакво намерение да правя свободни съчетания с подобна информация градена с години труд.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
preslavnedev



Регистриран на: 09 Яну 2007
Мнения: 58
Местожителство: Велико Търново

МнениеПуснато на: Сря Юни 08, 2016 16:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Даниел Петков написа:
Най-вероятно програмата не е инсталирана с администраторски права. Сега трябва да се стартира ръчно.


Благодаря ти много! При ъпдейт от Уиндоус 7 на Уиндоус 10 "забравя", че са дадени "администраторски права". Скъсаха ми се нервичките Very Happy
_________________
Чем больше бумаги, тем чище задница!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
tazmaniec



Регистриран на: 29 Май 2009
Мнения: 67

МнениеПуснато на: Чет Юни 09, 2016 19:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Да не отварям нова тема ще опиша тук моя проблем. След ъпгрейда до Windows 10 при мен се случва следното:
- Архи про- работи перфектно
- Делта про и Трз про дават следната грешка:

"Внимание! Това копие от програмата НЕ Е РЕГИСТРИРАНО! Нямате право на повече стартирания! Желаете ли да регистрирате продукта Да/Не"

Като дам "Да" ми излиза ново съобщение:
"В Микроинвест Делта (или ТРЗ) възникна неочаквана грешка. Приложението трябва да се затвори. Желаете ли да изпратите съобщение за грешката до Микроинвест?"

Аз по принцип имам сложена флашка с лиценза и според мен не трябва да ми иска тези лицензи, а и Архи про работи. Какво трябва да направя за другите два продукта, за да тръгнат?

Преди да изпратя писмото пробвах още нещо Стартирах програмата с Run As Administrator. Сега ми дава да въвеждам някакъв регистрационен код. Аз нали имам лиценз с флашка защо ми иска лицензиране?
Сигурно ще попитате за версиите.
-Делта- предпоследна версия
- Трз Про- последна версия
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2380
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Юни 09, 2016 20:49    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Напише кодовете от флашката и готово.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
Бърз чат отговор
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
tazmaniec



Регистриран на: 29 Май 2009
Мнения: 67

МнениеПуснато на: Пет Юни 10, 2016 09:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, получи се така, бях забравил за това листче и едвам го намерих. Благодаря за решението.
Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1458

МнениеПуснато на: Пет Юни 10, 2016 10:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Може да направите справка за регистрираните продукти и кодовете им за регистрация на USB ключ на http://register.microinvest.net ->Проверка за хардуерен лиценз->вписвате номера от металната част на флашката.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
astrahilis



Регистриран на: 02 Юли 2007
Мнения: 55

МнениеПуснато на: Вто Авг 02, 2016 09:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Моята флашка е от най-първите, къде да търся този номер на металната част, като е капсулована пластмаса?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ирена Люцканова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 20 Окт 2006
Мнения: 396
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто Авг 02, 2016 10:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с Търговски Отдел - София, за да ви предоставят номерата - 02/9555515.
_________________
Документация, ръководства и настройки на Microinvest софтуер
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Танина



Регистриран на: 19 Дек 2012
Мнения: 47
Местожителство: СОФИЯ

МнениеПуснато на: Пон Авг 15, 2016 11:23    Заглавие: Отговорете с цитат

От няколко дни съм с нов компютър и уин 10 / легален/.
Въпросите са ми:
1. На стария комп имам Делта про, ТРЗ и склада. Искам на новия да ги инсталирам, защото старият едвам върви - мн е стар.
2. Версиите на програмити са от акцията преди години- мисля, че нещо 048 беше. Тази ли трябва да изтегля, и от къде, или може директно тази от сайта на фирмата?
3. Ще ползвам вече само новия компютър и трябва ли да плащам нещо за програмите и на него?
4. Има ли нещо особено при инстал на програмите за уин 10 ?

Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov