Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
normted_konsult
Регистриран на: 18 Фев 2007 Мнения: 43 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Май 31, 2016 16:48 Заглавие: Windows 10 проблем |
|
|
Здравейте, незнайно как, но компютъра ми автоматично премина към стартиране на тази версия. Така...инсталирана е , но при стартиране на Микроинвест Делта Про и ТРЗ Про ми дава следното съобщение и моля за съдействие:
"Нямате необходимите права за автоматично стартиране на SQL Server услугата за базата данни. Моля, стартирайте програмата отново като администратор (десен бутон-Run as administrator) или стртирайте SQL Server услугата ръчно." |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Даниел Петков
Регистриран на: 12 Апр 2011 Мнения: 2380 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Юни 01, 2016 12:32 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Ъпгрейдът 10 не се прави сам, а някой трябва да му разреши. Най-вероятно програмата не е инсталирана с администраторски права. Сега трябва да се стартира ръчно. Ако нямате необходимите знания се обърнете към специалист. Услугата е платена. _________________ Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
Бърз чат отговор
W: https://www.danistudio.net/ |
|
Върнете се в началото |
|
 |
pc_shop_vd
Регистриран на: 03 Юли 2004 Мнения: 233
|
Пуснато на: Сря Юни 01, 2016 21:15 Заглавие: |
|
|
Има има win10 - прави сам обновяване, дори при забранени update-ти. Аз лично от две седмици се боря ~ 100 машини са обновени, само тези с лицензен Win. Има различни решения- оправяне на разрешения, връщане на стария Win - възстановяване на системата. Но най- правилното е да се направи програмка като WINFIX- която да оправя - правта на достъп, защитната стена и редица подобни настройки, като HIDE87.COM в -autoexec.nt |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21536
|
Пуснато на: Нед Юни 05, 2016 18:16 Заглавие: |
|
|
Предложението за универсален инструмент е много примамливо. За съжаление е неизпълнимо, това е нещо като универсален гаечен ключ, който оправя всички проблеми по всички автомобили едновременно, само с едно завъртане!
Наблюдаваните права на достъп, деинсталация на програми, промяна на потребители, спиране на сървиси са много различни при различните клиенти и няма универсален подход. При това има огромна разлика дали SQL сървърът е бил 2008 или 2008R2, колкото и невероятно да звучи, това са два различни сървъра.
Като последно, в рамките на 1-2 месеца нещата ще се уталожат и цялото това натоварване ще премине. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
normted_konsult
Регистриран на: 18 Фев 2007 Мнения: 43 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Юни 06, 2016 14:11 Заглавие: |
|
|
Да, явно не може с един бутон да се оправи всичко, но аз наистина не съм разрешавала това или ако съм го направила е несъзнателно, в бързината и т.н. да не се обяснявам. Разбирам тук и звънейки по телефона, че трябва да деинсталирам старите версии и да ги инсталирам и актуалиризам отново. Питам: При такава деинсталация и нова инсталация какво се случва с информацията, че ми е притеснено. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21536
|
Пуснато на: Пон Юни 06, 2016 14:17 Заглавие: |
|
|
Един съвет, който аз давам на всички: Нека специалист да погледне. Ще платите за 1 час дистанционен сервиз и няма да загубите данни. Иначе може да спестите 15 EUR и се наложи да въвеждате информация за последните 10 месеца.
Аз лично не зная какво да ви посъветвам. Много често клиентите натискат Yes, OK или Install без да четат и после трябват часове за да се възстановят системите. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
normted_konsult
Регистриран на: 18 Фев 2007 Мнения: 43 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Юни 06, 2016 14:41 Заглавие: |
|
|
Благодаря много! Ще прочета за дистанционния сервиз и ще се възползвам. Нямам никакво намерение да правя свободни съчетания с подобна информация градена с години труд. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
preslavnedev
Регистриран на: 09 Яну 2007 Мнения: 58 Местожителство: Велико Търново
|
Пуснато на: Сря Юни 08, 2016 16:35 Заглавие: |
|
|
Даниел Петков написа: | Най-вероятно програмата не е инсталирана с администраторски права. Сега трябва да се стартира ръчно. |
Благодаря ти много! При ъпдейт от Уиндоус 7 на Уиндоус 10 "забравя", че са дадени "администраторски права". Скъсаха ми се нервичките  _________________ Чем больше бумаги, тем чище задница! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
tazmaniec
Регистриран на: 29 Май 2009 Мнения: 67
|
Пуснато на: Чет Юни 09, 2016 19:46 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Да не отварям нова тема ще опиша тук моя проблем. След ъпгрейда до Windows 10 при мен се случва следното:
- Архи про- работи перфектно
- Делта про и Трз про дават следната грешка:
"Внимание! Това копие от програмата НЕ Е РЕГИСТРИРАНО! Нямате право на повече стартирания! Желаете ли да регистрирате продукта Да/Не"
Като дам "Да" ми излиза ново съобщение:
"В Микроинвест Делта (или ТРЗ) възникна неочаквана грешка. Приложението трябва да се затвори. Желаете ли да изпратите съобщение за грешката до Микроинвест?"
Аз по принцип имам сложена флашка с лиценза и според мен не трябва да ми иска тези лицензи, а и Архи про работи. Какво трябва да направя за другите два продукта, за да тръгнат?
Преди да изпратя писмото пробвах още нещо Стартирах програмата с Run As Administrator. Сега ми дава да въвеждам някакъв регистрационен код. Аз нали имам лиценз с флашка защо ми иска лицензиране?
Сигурно ще попитате за версиите.
-Делта- предпоследна версия
- Трз Про- последна версия |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Даниел Петков
Регистриран на: 12 Апр 2011 Мнения: 2380 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
tazmaniec
Регистриран на: 29 Май 2009 Мнения: 67
|
Пуснато на: Пет Юни 10, 2016 09:28 Заглавие: |
|
|
Да, получи се така, бях забравил за това листче и едвам го намерих. Благодаря за решението.
Поздрави |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Мария Андреева Microinvest

Регистриран на: 01 Апр 2005 Мнения: 1482
|
Пуснато на: Пет Юни 10, 2016 10:24 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Може да направите справка за регистрираните продукти и кодовете им за регистрация на USB ключ на http://register.microinvest.net ->Проверка за хардуерен лиценз->вписвате номера от металната част на флашката. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
astrahilis
Регистриран на: 02 Юли 2007 Мнения: 55
|
Пуснато на: Вто Авг 02, 2016 09:01 Заглавие: |
|
|
Моята флашка е от най-първите, къде да търся този номер на металната част, като е капсулована пластмаса? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Ирена Люцканова Microinvest

Регистриран на: 20 Окт 2006 Мнения: 396 Местожителство: Бургас
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
Танина
Регистриран на: 19 Дек 2012 Мнения: 47 Местожителство: СОФИЯ
|
Пуснато на: Пон Авг 15, 2016 11:23 Заглавие: |
|
|
От няколко дни съм с нов компютър и уин 10 / легален/.
Въпросите са ми:
1. На стария комп имам Делта про, ТРЗ и склада. Искам на новия да ги инсталирам, защото старият едвам върви - мн е стар.
2. Версиите на програмити са от акцията преди години- мисля, че нещо 048 беше. Тази ли трябва да изтегля, и от къде, или може директно тази от сайта на фирмата?
3. Ще ползвам вече само новия компютър и трябва ли да плащам нещо за програмите и на него?
4. Има ли нещо особено при инстал на програмите за уин 10 ?
Поздрави! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|