Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Някой може ли да каже какво се случва с тези касови бонове?

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
BoyanS



Регистриран на: 20 Сеп 2014
Мнения: 53
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет Яну 24, 2020 09:57    Заглавие: Някой може ли да каже какво се случва с тези касови бонове? Отговорете с цитат

Може ли някой да ме насочи къде да търся проблема?
Излезли са два касови бона с ЕДНО и СЪЩО УНП, но различни поредни номера на ФБ и час. А реално продажбата е само една - втората (тя отговаря на записа в Склад Про). Продавачът нищо не знае...
Вижте снимката:
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Пет Яну 24, 2020 12:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Това е интересно. Възможно ли е 2 компютъра да са стояли в режим "Плащане", с отворен прозорец?

Позвънете ми на 0888 344 304 когато сте пред компютъра за да проверим.

Искам да видя и версията на програмата.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dobi



Регистриран на: 17 Ное 2018
Мнения: 20

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 21:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, и при нас се получи същия проблем....касовия апарат заби и издаде втори касов бон със същия УНП, но със следващ пореден номер на касовия бон. Сторнирахме единия касов бон, но сега артикула се върна в наличност....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 22:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с мен на 0888 344 304 за да видим версиите. Това трябва да се изследва при всяка една ситуация за да въведем силна защита.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
BoyanS



Регистриран на: 20 Сеп 2014
Мнения: 53
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Фев 03, 2020 16:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Вече имаме 4-5 такива случая с еднакви УНП за еднаква сума.

А сега нова версия на проблема - еднакво УНП, различна сума...



В програмата са отразени само втория и третия бон. Първия, който е с дублираното УНП е призрачен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Пон Фев 03, 2020 16:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Първият документ на 100% ли е платен или е останал с частично плащане?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
BoyanS



Регистриран на: 20 Сеп 2014
Мнения: 53
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Фев 03, 2020 17:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Ето някаква хронология, която успявам да събера по данните, които имам:
1) в 13:24 излиза бон с номер 1990 и клиента си плаща и си го взима.
В същото време обаче свършва хартията (след нормално отпечатване на бона) и оператора изважда ролката и оставя капака отворен.
На екран излиза някакво съобщение (не се чете), което оператора игнорира и натиска само ОК без да го прочете. В последствие, слага новата ролка и не обръща внимание, че артикулите от направената преди малко продажба все още са на екран и ги продава още веднъж, като не се досеща, че бона вече е отпечатан. Това е причината за принтирането на втория касов бон. Първата продажба остава незаписана в базата данни.
2) в 13:25 излиза бон с номер 1991, с генерирано следващ пореден УНП, и се записва в базата данни.
3) в 13:26 излиза бон с номер 1992, който е към фактура, но е с УНП-то на бона, който е бил за предишната продажба, и се записва в базата данни.

Да, оператора не е внимавал какво съобщение му излиза, но като говориш с 2-3 клиента едновременно, няма много време да следиш предупрежденията или грешките.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
NytroCash-BG



Регистриран на: 09 Юли 2019
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Вто Фев 04, 2020 13:12    Заглавие: Отговорете с цитат

И при нас се получи същия проблем.

Касата е със Склад Про Лайт, КА е свързан директно към програмата. На същия компютър сме инсталирали Microinvest Smart Printer и достъпваме КА по мрежата. На врория компютър отварям Склад Про и искам да пусна 2 продажби от онлайн магазина. Втория компютър ползва Microinvest Smart Printer и подава данни към КА, който е свързан към PC1, на коeто е инсталиран Склад Про Лайт.

В резултат имам доблиране на УНП-тата. Едно и също УНП и на двете работни станции, ако оператора е различен от този на касата поне тогава номера на оператора е различен и цялото УНП е уникално. Според мен ще е добре да се направи някаква защита да недублира номера
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Вто Фев 04, 2020 16:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Точна версия и дата на продукта?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
NytroCash-BG



Регистриран на: 09 Юли 2019
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Сря Фев 05, 2020 23:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Точна версия и дата на продукта?


ПРО е с версия - 3.07.100 - 10.01.2020
Light е с версия - 3.07.100 - 10.01.2020
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
BoyanS



Регистриран на: 20 Сеп 2014
Мнения: 53
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет Фев 06, 2020 09:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Естествено, версията ни е от 10-ти януари.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
BoyanS



Регистриран на: 20 Сеп 2014
Мнения: 53
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет Фев 06, 2020 09:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Звъним Ви, както е уговорката за днес, но не вдигате. Кога ще е удобно да се чуем?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Чет Фев 06, 2020 10:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Посочете ми ваш телефон на ЛС.
Искам да проверим това заедно.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
BoyanS



Регистриран на: 20 Сеп 2014
Мнения: 53
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Апр 06, 2020 09:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Видяхме, че е излязла нова версия на Скрад Про. Тя отстранява ли бъговете, които сме описали в тази тема?

А тази нова версия одобрена ли е от НАП изобщо, защото пише само че е 057 и няма наклонена черта 100 след номера. По-надолу на страницата Ви, също така все още пише само, че 056/100 е одобрена от НАП.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Пон Апр 06, 2020 09:53    Заглавие: Отговорете с цитат

В тази версия има изключително много изменения, които са по желание на клиентите. Не е предоставяна на НАП и не е предназначена за СУПТО клиенти. След като видим отзивите на клиентите, тогава ще мислим дали да я предоставяме на НАП за лицензиране.

С прости думи - следваща не-СУПТО версия.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov