Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21437
|
Пуснато на: Пет Окт 04, 2019 08:27 Заглавие: |
|
|
Как да не сте? Какво пише долу, в дясно? Искате ли да четете това, което ви пиша? Също така се консултирайте с производителя на КА за правилата за код на потребителите.
Правата за достъп оправихте ли?
Това ми е последното съобщение към вас. Ако имате още трудности - 0888 344 304 и дистанционен сервиз за настройка. Услугата е платена. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
lako
Регистриран на: 01 Окт 2019 Мнения: 12
|
Пуснато на: Пет Окт 04, 2019 08:39 Заглавие: |
|
|
Я пак погледнете, ако обичате:
И правата са пълни да! Разбирасе, че ще е платена не се учудвам изобщо така сте го направили, че да е задължително.
Последната промяна е направена от lako на Пет Окт 04, 2019 08:52; мнението е било променяно общо 1 път |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21437
|
Пуснато на: Пет Окт 04, 2019 08:43 Заглавие: |
|
|
0888 344 304 _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
lako
Регистриран на: 01 Окт 2019 Мнения: 12
|
Пуснато на: Пет Окт 04, 2019 08:46 Заглавие: |
|
|
Благодаря ви, но ще се ориентирам към друг продукт колкото и сложно да ми е това! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21437
|
Пуснато на: Пет Окт 04, 2019 09:00 Заглавие: |
|
|
Успех! _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 408
|
Пуснато на: Пет Окт 04, 2019 09:53 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
можете да направите поне опит да се свържете с поддръжката на Микроинвест. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
johnstalker
Регистриран на: 10 Сеп 2015 Мнения: 3
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 19:13 Заглавие: Добре, че са ми останали стари кочани.. ;) |
|
|
Добре, че не изхвърлих старите празни кочани. Сега просто ще си преписвам фактурите на ръка от фактурите които генерирам с Инвойс-а... тъкмо ще си упражнявам и ръкописа. Мислят за нас другарите от НАП.. и ние мислим обаче за тях. Де'а.. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21437
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 21:12 Заглавие: |
|
|
Каква е причината да бягате от СУПТО софтуера? Всъщност няма нищо сложно в това. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
johnstalker
Регистриран на: 10 Сеп 2015 Мнения: 3
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 21:48 Заглавие: |
|
|
Виктор Павлов написа: | Каква е причината да бягате от СУПТО софтуера? Всъщност няма нищо сложно в това. |
Не бягам от софтуера, ще си го ползвам.. нали не е проблем, че ще приписвам на ръка фактурите генерирани от не-СУПТО версията за да не влизам в колизия със законЯ?
Или да приключа с ФУ.. алтернатива и без друго повечето фактури минават по банков път. Но, като се замисля.. първия вариант ме устройва. Ще хвана жената да преписва де..  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
e_popov
Регистриран на: 14 Яну 2020 Мнения: 2 Местожителство: Стара Загора
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 22:39 Заглавие: Супто версия на безплатен продукт Microinvest Invoice Pro |
|
|
Здравейте! Ползвам безплатния програмен продукт Microinvest Invoice Pro. Дейността е компютърен сервиз. Като има малки продажби на компютърни аксесоари. Издават се фактури за плащане в брой и фактури за плащане по банка. Нямам складова програма и не ми е нужна. Въпроса ми е как мога да ползвам програмата и да отговарям на изискванията на НАП. Както казах издават се фактури по банка и за плащане в брой. в момента я ползвам с актуализациите и но не във вариант СУПТО. Ако я актуализирам до СУПТО, как става издаването на фактури? Предварително благодаря. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
azrod
Регистриран на: 17 Май 2008 Мнения: 1754 Местожителство: Пловдив
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
e_popov
Регистриран на: 14 Яну 2020 Мнения: 2 Местожителство: Стара Загора
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 23:02 Заглавие: |
|
|
друг някой да се пробва с по смислен отговор .... |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Сря Яну 15, 2020 08:02 Заглавие: |
|
|
e_popov написа: | друг някой да се пробва с по смислен отговор .... |
Издаването на фактури остава както до сега. При СУПТО каквото вие трябва да използвате програмата ще проверява връзката с фискалното устройство при опит за издаване на фактура, ако такава липсва програмата извежда съобщение за неуспех. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21437
|
Пуснато на: Сря Яну 15, 2020 09:08 Заглавие: |
|
|
Ако имате софтуер и плащания в брой в обекта сте длъжни да имате СУПТО система. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
xomep
Регистриран на: 15 Яну 2020 Мнения: 4
|
Пуснато на: Сря Яну 15, 2020 12:45 Заглавие: |
|
|
Здравейте, възможно ли е връзката от RS порт на касовия апарат към USB на компютъра и нужно ли е да направим нещо хардуерно към касовите апарати за да работят? 2 от 3 касови апарати по обектите които имаме нямат USB портове на марката Datecs и Tremol.В момента ползваме Invoice Pro на Windows 7 и ще минем към СУПТО версия. Инсталирането на Microinvest Smart Printer задължително ли е? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|