Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Планове и предстоящи промени в политиката и продуктите

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21681

МнениеПуснато на: Чет Мар 28, 2019 09:04    Заглавие: Планове и предстоящи промени в политиката и продуктите Отговорете с цитат

Уважаеми клиенти, в тази тема ще публикуваме нашите планове и предстоящи промени в продуктите. Инсталирайте си Twitter и добавете този канал https://twitter.com/microinside за да сте в течение на всички изменения.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21681

МнениеПуснато на: Съб Мар 30, 2019 14:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Във връзка с бъдещото развитие на продуктите ни е добре да бъдете информирани за следните изменения:
1. През втората половина на 2019 година ще има глобално изменение на технологията за търсене на данните по ЕИК и по-старите версии на всички продукти ще спрат да търсят по ЕИК и ДДС номер;
2. Ще преместим част от сървърите ни в друг дейта център. Това ще промени техните IP адреси, съответно за определено време част от автоматичните услуги (търсете на ЕИК, облачно архивиране и подобни) ще бъдат недостъпни до опресняване на DNS записите и при много стари версии.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21681

МнениеПуснато на: Вто Мар 23, 2021 11:56    Заглавие: Отговорете с цитат

След като 2 години отлагахме спирането на старите сървъри, на 31.03.2021 ще преминем към по-защитен стандарт на обмен на информация. С това много от старите версии ще престанат да имат достъп до ЕИК търсене.

Този промяна е наложителна за бъдещото развитие на нашите продукти.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Casper



Регистриран на: 14 Апр 2021
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Апр 14, 2021 16:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
поздравление за наложителната промяна.

Но след тази промяна софтуерът който сме закупили изгуби връзка към сървърите ви за ЕИК търсене.

Както сте обявили тук на 30 март 2019-та година цитирам:
Цитат:
2. Ще преместим част от сървърите ни в друг дейта център. Това ще промени техните IP адреси, съответно за определено време част от автоматичните услуги (търсете на ЕИК, облачно архивиране и подобни) ще бъдат недостъпни до опресняване на DNS записите и при много стари версии.


Минаха 2 седмици след наложителната промяна, но програмите ви още нямат достъп до ЕИК търсене.

Говорих с техник от поддръжката и ме беше посъветвано да си актуализираме програмите. Това решение било взето от началството. Цената на актуализацията в сайта ви е 103лв имаме над 10 лиценза и сумата става доста голяма.
Не мисля че трябва да заплащаме за нещо което е работело и сме го били закупили веднъж, да го плащаме втори път.

Не е коректно спрямо вашите клиенти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21681

МнениеПуснато на: Сря Апр 14, 2021 21:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще започна в обратен ред.

При нас актуализация на 10 работни места имат цена, по-ниска от 1 актуализация на конкурентен софтуер. Мога да дам примери с препратки към сайт. Едновременно с това ние нямаме месечни такси.

С извеждането на протокола TLS 1.0 и 1.1 от употреба, ние нямаме полезен ход.

Продуктите преминаха към нова платформа .NET 4 и там има други изисквания за работа на отдалечени сървиси.

Тази функция е само за удобство. В никакъв случай не пречи на нормалната работа на продукта.

За тази функция вие не сте платили, а ние плащаме към доставчиците на информация за всяко едно търсене, при това сумите на месец са няколко пъти по-големи от цялата ваша актуализация.

Като управител на Microinvest, аз взех решение ние да развиваме технологията, а не да стоим на едно място. Вие преценявате дали ще преминете към новите версии с възможност за автоматично попълване или ще останете на стари версии и данните ще ги попълвате както 99% от конкурентния софтуер в България.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Casper



Регистриран на: 14 Апр 2021
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Чет Апр 15, 2021 08:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте г-н Павлов


Цитат:
При нас актуализация на 10 работни места имат цена, по-ниска от 1 актуализация на конкурентен софтуер. Мога да дам примери с препратки към сайт. Едновременно с това ние нямаме месечни такси.


Така е, за това избрахме вашият софтуер да закупим преди 3 месеца. И след 3 месеца ползване се налага да заплатим една трета от цената която сме заплатили преди 3 месеца. Когато говорихме с вашите търговци имахме специално запитване за тази функция, съответно разбирате за нашето разочарование в момента.
Пример: Като си купувате кола и имате изискване за климатроник и след 3 месеца спре да работи и е нужен ъпдейт на стойност една трета от цената на колата, едва ли ще сте доволен. Колата ще си върви, а климатроника е само да удобство и комфорт. И сега ви цитирам отново:
Цитат:
В никакъв случай не пречи на нормалната работа на продукта.


Моля и да ми обясните как на 30 март 2019-та година като анонсирате бъдещата за тогава промяна, никъде не се споменава за платен ъпдейт, а за актуализация на DNS записи.

Предполагам повечето хора биха се съгласили на платен ъпдейт на софтуер за да получат нещо ново, а не да заплащат нещо което е било включено в първоначалната цена на продукта.

Цитат:
За тази функция вие не сте платили, а ние плащаме към доставчиците на информация за всяко едно търсене, при това сумите на месец са няколко пъти по-големи от цялата ваша актуализация.

Вие може да плащате колосални суми за всички запитвания към доставчиците, но вярвам това е за всичките ви клиенти, така че сравнението ви не е точно. Кажете колко трафик прави една фирма и какъв паричен трафик генерира към тези доставчици.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21681

МнениеПуснато на: Чет Апр 15, 2021 10:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с мен на 0888 344 304
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
anonimov



Регистриран на: 18 Май 2011
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Пон Апр 26, 2021 20:21    Заглавие: Инфо Отговорете с цитат

Какво стана след свързването, наложи ли се плащане или ?



Casper написа:
Здравейте г-н Павлов


Цитат:
При нас актуализация на 10 работни места имат цена, по-ниска от 1 актуализация на конкурентен софтуер. Мога да дам примери с препратки към сайт. Едновременно с това ние нямаме месечни такси.


Така е, за това избрахме вашият софтуер да закупим преди 3 месеца. И след 3 месеца ползване се налага да заплатим една трета от цената която сме заплатили преди 3 месеца. Когато говорихме с вашите търговци имахме специално запитване за тази функция, съответно разбирате за нашето разочарование в момента.
Пример: Като си купувате кола и имате изискване за климатроник и след 3 месеца спре да работи и е нужен ъпдейт на стойност една трета от цената на колата, едва ли ще сте доволен. Колата ще си върви, а климатроника е само да удобство и комфорт. И сега ви цитирам отново:
Цитат:
В никакъв случай не пречи на нормалната работа на продукта.


Моля и да ми обясните как на 30 март 2019-та година като анонсирате бъдещата за тогава промяна, никъде не се споменава за платен ъпдейт, а за актуализация на DNS записи.

Предполагам повечето хора биха се съгласили на платен ъпдейт на софтуер за да получат нещо ново, а не да заплащат нещо което е било включено в първоначалната цена на продукта.

Цитат:
За тази функция вие не сте платили, а ние плащаме към доставчиците на информация за всяко едно търсене, при това сумите на месец са няколко пъти по-големи от цялата ваша актуализация.

Вие може да плащате колосални суми за всички запитвания към доставчиците, но вярвам това е за всичките ви клиенти, така че сравнението ви не е точно. Кажете колко трафик прави една фирма и какъв паричен трафик генерира към тези доставчици.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21681

МнениеПуснато на: Пон Апр 26, 2021 21:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Това ще остане загадка за масовата публика.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dimitrova_iveto



Регистриран на: 06 Апр 2015
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Нед Май 09, 2021 22:46    Заглавие: проблем с делтра про Отговорете с цитат

И аз имам същото запитване! Как така се случва :направим ли актуализация всичко с автоматичното попълване на данни е ок .Целта ви е да се плащат актуализации през месец , не друго!!!!!Когато съм закупила програмата ,тази функция е била налична , и държа да я ползвам.Кога ще се възползвам от вашите нови изменение решавам аз.И след като не сте ни уведомили ,че ще я ползваме само с последните ви версии ,сте длъжни да ни я предоставяте. Да не говорим ,че в годината правите по 3 -4 актуализации! От време на време програмите ви зациклят-ДАВАТ ГРЕШКИ И НЕЗНАЙНО ЗАЩО СЕ ЗАТВАРЯТ В сравнение със старата делта ,която работеше идеално. И една препоръка: ВПИСВАЙТЕ ВЪВ ВСЯКА НОВА ВЕРСИЯ :"ДОБАВЕНО Е АВТОМАТИЧНО ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИ СЛЕД ВЪВЕЖДАНЕ НА ЕИК ",да се знае за какво трябва да платим.Така не се печелят клиенти г-н Павлов !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21681

МнениеПуснато на: Пон Май 10, 2021 07:59    Заглавие: Отговорете с цитат

За първи път от 2004 година преместваме сървъри.
Старите версии гледат към старите сървъри. Те не знаят за съществуването на новите сървъри.
Новите версии гледат към новите сървъри.

PS: Актуализацията не е задължителна. Вадете си фирмите от Търговския регистър и въвеждайте данните ръчно, както всички други конкурентни програми.
PS2: Много интересно, че не протестирате, когато електронния ви подпис изтече след 1 или 3 години. Те защо точно искат подновяване, да не би да се подписвате по различен начин на всеки 3 години?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov