Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Как да свържа ФУ с Инвойс Про
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
nedka27



Регистриран на: 19 Яну 2020
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Пон Яну 20, 2020 08:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Инсталацията съм я направила като администратор.Стартирам като администратор, но грешката си остава.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Яну 20, 2020 08:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете с наш специалист за установяване на дистанционен сервиз.


Услугата се заплаща по ценовата листа на Микроинвест
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
skiptar



Регистриран на: 15 Апр 2008
Мнения: 182

МнениеПуснато на: Пон Яну 20, 2020 12:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Деинсталирана старата версия от компютъра и той беше рестартиран. Инсталирана последна версия на Инвойс про.
Свързване на касов апарат ПЕРФЕКТ S01. Сам прочете си ком, сериен номер на касовия апарат и скорост на свързване.
Идадена касова тестова бележка.
Оператор 1, парола 1.
На касовия апарат на оператор 1 с парола 1 е разрешено сторниране.

Правя опит да я сторноирам от Инвойс Про и дава

Възникнала е неочаквна грешка с касовия апарат.

При сторното е въведено всичко, дори и секундите от касовата бележка.
Някой има ли идея от къде е проблема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Яну 20, 2020 12:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Какъв тип сторно се опитвате да издадете? Опишете точно стъпки!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
skiptar



Регистриран на: 15 Апр 2008
Мнения: 182

МнениеПуснато на: Пон Яну 20, 2020 12:56    Заглавие: Отговорете с цитат

За разрешаване на СТОРНО при касов апарат PERFECT S01:
настройка на първи оператор:

парола=1
нова парола=1

сторно...=1
сторно...=1
сторно...=1
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21060

МнениеПуснато на: Пон Яну 20, 2020 13:41    Заглавие: Отговорете с цитат

0888 344 304 като сте пред компютъра.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
nedka27



Регистриран на: 19 Яну 2020
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Пон Яну 20, 2020 16:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Сърдечни благодарности на екипа Ви в град Бургас за оказаната помощ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
skiptar



Регистриран на: 15 Апр 2008
Мнения: 182

МнениеПуснато на: Пон Яну 20, 2020 16:51    Заглавие: Отговорете с цитат

При така споделените направени на касовия апарат настройки, нещата са ОК. Печата и сторно.
Не знаех, че старата парола е и нова парола = 1.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rdstudio



Регистриран на: 20 Яну 2020
Мнения: 11
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Яну 21, 2020 17:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, инсталирана е последната версия на InvoicePro в режим СУПТО, КА е Тремол ZM-KL, минава тест и печата бележки.
Проблемите са 2:
1. На бележката под името на оператора излиза надпис "НЕ СЕ ДЪЛЖИ ПЛАЩАНЕ" последващо има СТОКА Б със стойността на стоката.
2. Не се отпечатва УНП на касовата бележка, номера се генерира и присъства на фактурата и в таблицата със справки за операциите.

Ако е необходимо ще сканирам една бележка за онагледяване на проблема.

Опитах с различни драйвери за КА Тремол, но без успех.

Благодаря предварително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Яну 21, 2020 18:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Апарата доработен ли е? Относно не се дължи плащане имате избран шаблон за фискален бон.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
rdstudio



Регистриран на: 20 Яну 2020
Мнения: 11
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Яну 22, 2020 09:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Апарата е доработен в началото на годината. Да разбирам, че може да работим и без избран шаблон? Предлопалгам, че надписа излиза поради спецификата при нас, а именно група А е за стоки без ДДС.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21060

МнениеПуснато на: Сря Яну 22, 2020 11:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Задължително работите без шаблон!
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rdstudio



Регистриран на: 20 Яну 2020
Мнения: 11
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Яну 26, 2020 13:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, предполагам имате грешка в драйвера за КА TREMOL ZM-KL, не изкарва УНП номера. След като смених с драйвер за ZS-KL-V2 вече си излиза.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1749
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Яну 26, 2020 20:10    Заглавие: Отговорете с цитат

rdstudio написа:
Здравейте, предполагам имате грешка в драйвера за КА TREMOL ZM-KL, не изкарва УНП номера. След като смених с драйвер за ZS-KL-V2 вече си излиза.

Нормално е като изберете стар модел апарат дето изобщо няма идея от УНП да не работи Smile Явно сте имали достатъчно време да пробвате различните варианти и да стигнете до верния.
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
rdstudio



Регистриран на: 20 Яну 2020
Мнения: 11
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 10:45    Заглавие: Отговорете с цитат

След като КА е ZM-KL, в менюто има драйвер ТОЧНО за него и не излиза УНП. Как с различен драйвер, КА 'изведнъж' започва да разбира от УНП?
Няма логика с един драйвер апарата да поумнее Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Следваща
Страница 10 от 12

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov