Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Как да свържа ФУ с Инвойс Про
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 372

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 10:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
различните касови апарати имат различни параметри за подаване и връщане на информация. От драйвъра е.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 14:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Прочетете Технически Бюлетин 015, всичко е описано. Новите апарати нямат KL в името си.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
petarv



Регистриран на: 11 Фев 2009
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 15:35    Заглавие: Здравейте Отговорете с цитат

Не излиза таба УСТРОЙСТВА в менюто настройки и не мога да избера касовия апарат за да го свържа?
Отначало програмата беше инсталиране без СУПТО, но дейнсталирах и инсталирах отново в в режим СУПТО, но таба пак го няма?
И как да вържа сега тоя касов апарат?
касовия иначе е свързан с всички драйвери към компа!
Касовия искам да го свържа под Win7 32bit!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rdstudio



Регистриран на: 20 Яну 2020
Мнения: 11
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 15:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Прочетете Технически Бюлетин 015, всичко е описано. Новите апарати нямат KL в името си.


Разбирам че касовия ни апарат е старо поколение. Но при положение че само с промяна на драйвера започна да изписва УНП номера, за мен проблема е в самия драйвер за конкретния апарат който се избира от Invoice Pro. Може би грешно се изразявам, по-скоро е набор от променливи за конкретното устройство. Драйвера си е на Тремол в моя случай Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 19:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Какъв е точния модел на касовия апарат?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rdstudio



Регистриран на: 20 Яну 2020
Мнения: 11
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 17:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Апарата е Tremol ZM-KL
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 18:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Доработен ли е? Ако е доработен, в програмата го изберете като Tremol ZM-v2.

Прочетете Технически Бюлетин 015 от СУПТО секцията на сайта.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
aurobg



Регистриран на: 06 Дек 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 15:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
използваме СУПТО версията на няколко комютъра с един касов апарат (Datecs DP-25X) и всичко работи без проблемно на тях, но подменяме единия компютър с нов и на новия при избиране на фискалното устройство програмата се затваря. Имали ли сте подобен проблем?

операционна система: Windows 10
NX бит изключен (alwaysoff)
избор на апарат от менюто: Datecs DP 25X lan
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Daniel Toshev
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 20 Ное 2017
Мнения: 74

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 17:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

може да решите проблема с мрежовия касов апарат като:

*стартирате CMD като администратор
*изпълнявате команда:

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff

*след като видите "The operation completed successfully" е необходим рестарт на компютъра
_________________
http://wiki.microinvest.net
Базата Знания на Microinvest!
https://pos.microinvest.net/
Продуктов магазин Microinvest
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 17:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Противно на написаното nx бита не е изключен.
Изключете го и рестартирайте компютъра.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
aurobg



Регистриран на: 06 Дек 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Фев 21, 2020 10:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Daniel Toshev написа:
Здравейте,

може да решите проблема с мрежовия касов апарат като:

*стартирате CMD като администратор
*изпълнявате команда:

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff

*след като видите "The operation completed successfully" е необходим рестарт на компютъра


Здравейте,
благодаря за бързия отговор.

Разбрах от къде е проблема.

При windows 10 няма как да стане директно с CMD- първо трябва да се изключи Secure Boot от BIOS.
Както написах nx бита беше изключен, но след това включих Secure Boot-а, който явно връща първоначалното състояние.
Т.е. единствения вариант е Secure Boot да бъде изключен. Има ли друг вариант, който да не компрометира сигурността?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Пет Фев 21, 2020 13:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Този бит отдавна е загубил своето значение за сигурността на системата. Атаки от този вид са на ниско ниво, вече атаките са на ниво операционна система, където този бит не е от значение.

Ако желаете, позвънете ми на 0888 344 304 за дискусия.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
aurobg



Регистриран на: 06 Дек 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Фев 21, 2020 13:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Този бит отдавна е загубил своето значение за сигурността на системата. Атаки от този вид са на ниско ниво, вече атаките са на ниво операционна система, където този бит не е от значение.

Ако желаете, позвънете ми на 0888 344 304 за дискусия.


Под сигурност имах предвид, че Secure Boot трябва да е изключен, защото при включване връща настройката за бит-а
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
niki_stil



Регистриран на: 30 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Сря Апр 15, 2020 14:45    Заглавие: Проблем с Daisy Compact M Отговорете с цитат

Здравейте,
имаме инсталиран Invoice Pro ver.3.00.101 и свързан към него ФУ Daisy Compact M. До преди няколко дни всичко работеше нормално издавахме фактури и ФУ печаташе бон. В момента при издаване на фактура излиза съобщение "Възникнала е неочаквана грешка с ФУ". Когато от настройките за ФУ дам "Тест" излиза "Не е настроена връзка с ФУ". Не са правени никакви промени в настройки по програмата или ФУ.
Някаква идея къде може да е проблема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Сря Апр 15, 2020 14:50    Заглавие: Отговорете с цитат

В какъв режим е апарата?
Пробвайте да пуснете 0.01 стотинка от самия апарат, без компютър. Напишете за резултата. Ако е "Непродадени документи в НАП", повредата е в друг телевизор...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Следваща
Страница 11 от 12

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov