Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
sambini
Регистриран на: 21 Юни 2019 Мнения: 2
|
Пуснато на: Пет Юни 21, 2019 14:07 Заглавие: invoice pro error |
|
|
Здравейте.Имам invoice pro на 2 работещи PC-та с обща база, след последната актуализация, програмата на единия спря да работи.
При опит за repair, reinstall и install получавам следния проблем :
На другата машина всичко функционира нормално, и двете са win7 32bit.
Пробвано е и с администраторски акаунт, спряна антивирусна и тн. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 395
|
Пуснато на: Пон Юни 24, 2019 07:36 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
ще е нужен дистанционен достъп, за да се прегледа проблема в детайли. Моля, свържете се с мен в офис Бургас. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21308
|
Пуснато на: Пон Юни 24, 2019 14:45 Заглавие: |
|
|
Пробвайте нова инсталация, но включете режим СУПТО, вероятно миналият път е бил включен, а веднъж активиран, този режим не може да се деактивира. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
sambini
Регистриран на: 21 Юни 2019 Мнения: 2
|
Пуснато на: Вто Юни 25, 2019 09:29 Заглавие: |
|
|
Виктор Павлов написа: | Пробвайте нова инсталация, но включете режим СУПТО, вероятно миналият път е бил включен, а веднъж активиран, този режим не може да се деактивира. |
Инсталацията мина по този начин, но след стартриане отново crash като от първата снимка. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21308
|
Пуснато на: Сря Юни 26, 2019 08:29 Заглавие: |
|
|
Позвънете ми на 0888 344 304 _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
parlapanov
Регистриран на: 25 Мар 2014 Мнения: 4
|
Пуснато на: Пон Окт 21, 2019 21:44 Заглавие: |
|
|
След последното зареждане на новата версия и стартиране на програмата получавам следното съобщение и не мога да вляза.
Многократно деинсталиране и преинсталиране не помага.
Какво според вас означава това и какъв е изходът от положението?
[url=https://postimg.cc/cvFsNRSY][img]https://i.postimg.cc/cvFsNRSY/image.jpg[/img][/url] |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 395
|
Пуснато на: Вто Окт 22, 2019 07:30 Заглавие: |
|
|
Посочения DLL e част от Windows, а по-точно е част от .Net Framework. Пробвайте да деинсталирате и инсталирате .Net Framework 4.0. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|