Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
largefairy
Регистриран на: 30 Юли 2019 Мнения: 2
|
Пуснато на: Вто Юли 30, 2019 07:33 Заглавие: Проблем със стартиране на Инвойс про |
|
|
Здравейте,
Моя проблем е следния - работя на Windows 7 - 32 bit. Имах инсталиран Инвойс про - допълнително работно място. В един момент програмата спря да работи. Пробвах да деинсталирам и инсталирам на ново, но резултат няма. Инсталира си се без проблем, но при опит за стартиране на програмата не се случва нищо. Дори и съобщение за грешка няма. Просто не иска да се стартира. Много ще съм благодарна ако има решение на проблема. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 396
|
Пуснато на: Вто Юли 30, 2019 07:39 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
изтрийте файловете от директория >> C:\ProgramData\Microinvest\Invoice Pro и стартирайте програмата като администратор. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
largefairy
Регистриран на: 30 Юли 2019 Мнения: 2
|
Пуснато на: Вто Юли 30, 2019 07:53 Заглавие: |
|
|
Много благодаря за съдействието. Получи се.  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Alta BG
Регистриран на: 14 Авг 2019 Мнения: 6
|
Пуснато на: Сря Авг 14, 2019 13:23 Заглавие: Помощ |
|
|
Здравейте,
В петък се ъпдейтна уиндоуса и оттогава не мога да стартирам Микроинвеста. Моля, за помощ как да процедирам.
Като стартирам ми дава греша и ме изхвърля. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Щирлиц
Регистриран на: 05 Мар 2005 Мнения: 304
|
Пуснато на: Сря Авг 14, 2019 13:43 Заглавие: Re: Помощ |
|
|
Alta BG написа: | … В петък се ъпдейтна уиндоуса и оттогава не мога … |
Така се случва с Windows 10. Не е лошо да се търси алтернатива вече.
Иначе за стартирането на програмата, опитайте да направите това, което е описал Димитър Грудев малко по-нагоре в тази тема. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Alta BG
Регистриран на: 14 Авг 2019 Мнения: 6
|
Пуснато на: Сря Авг 14, 2019 14:16 Заглавие: |
|
|
Много,много благодаря!
При мен няма такова нещо Program data. Има Program file и Programe file (x86). Дали е същото. Извинявам са за тъпия въпрос, просто се притеснявам да не прецакам повече неща, отколкото да оправя. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Сря Авг 14, 2019 14:18 Заглавие: |
|
|
Alta BG написа: | Много,много благодаря!
При мен няма такова нещо Program data. Има Program file и Programe file (x86). Дали е същото. Извинявам са за тъпия въпрос, просто се притеснявам да не прецакам повече неща, отколкото да оправя. |
Просто копирайте написаното от колегата Димитър Грудев в адресната лента на Windows Explorer. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Alta BG
Регистриран на: 14 Авг 2019 Мнения: 6
|
Пуснато на: Сря Авг 14, 2019 14:39 Заглавие: |
|
|
Оххх, не става. Изтрих всичко. И като стартирам пак ми излиза това съобщение за грешка и пак ме изхвърля. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21324
|
Пуснато на: Сря Авг 14, 2019 15:20 Заглавие: |
|
|
Свържете се с нашата поддръжка. Не са настроени правата на достъп в операционната система.
Указаната папка съществува, но е скрита. Написаното е правилно и трябва да се изпълни прецизно. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Alta BG
Регистриран на: 14 Авг 2019 Мнения: 6
|
Пуснато на: Сря Авг 14, 2019 15:37 Заглавие: |
|
|
Сега влязох като администратор и няма фирми, няма ги старите фактури, няма нищо. Излизам и мога да вляза само като администратор, по нормалния начин не ми дава и пак ми излиза грешка и ме изхвърля.
Когато върна изтритите папки обратно в директорията всичката информация я има като вляза като администратор. Мога ли да си ползвам програмата като администратор и повече да не ВИ досаждам?
Последната промяна е направена от Alta BG на Сря Авг 14, 2019 15:46; мнението е било променяно общо 1 път |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Alta BG
Регистриран на: 14 Авг 2019 Мнения: 6
|
Пуснато на: Сря Авг 14, 2019 15:41 Заглавие: |
|
|
Как мога да се свържа с поддръжката? Написах им мейл. Това е единственото, което намерих като контакти. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21324
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
Alta BG
Регистриран на: 14 Авг 2019 Мнения: 6
|
Пуснато на: Сря Авг 14, 2019 16:01 Заглавие: |
|
|
Много благодаря за оказаното съдействие! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
motiv-sofia
Регистриран на: 02 Сеп 2019 Мнения: 1
|
Пуснато на: Пон Сеп 02, 2019 09:45 Заглавие: |
|
|
След ъпдейта на Уин10, ако при стартиране на InvoicePro получавате грешка и програмата не тръгва, намерете InvoicePro.exe в инсталационната директория, изберете с десен бутон Properties, и в отворилия се прозорец в графа Compatibility изберете отметката "Run this program as administrator". Би трябвало да е достатъчно. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21324
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
|