Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем със стартиране на Инвойс про
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 126

МнениеПуснато на: Пон Сеп 02, 2019 12:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Не следвайте предишния съвет. Грешен е и води до лоши резултати. Ето правилния: Права за инсталиране и стартиране


При мен е същото. Настройките са спрямо вашите указания, но не тръгва. Трябва всеки път да давам десен бутон и да стартирам като администратор.
Като чекна "Run as administrator" тръгва, но пак ме пита дали разрешавам.


Последната промяна е направена от rosen71 на Пон Сеп 02, 2019 12:37; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21137

МнениеПуснато на: Пон Сеп 02, 2019 12:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Дайте достъп до машината за да видим какво се случва. Вероятно липсват права на достъп до папка C:\ProgramData\Microinvest
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 126

МнениеПуснато на: Пон Сеп 02, 2019 12:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Дайте достъп до машината за да видим какво се случва. Вероятно липсват права на достъп до папка C:\ProgramData\Microinvest


Как да ви дам достъп?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21137

МнениеПуснато на: Пон Сеп 02, 2019 13:09    Заглавие: Отговорете с цитат

0888 344 304 като сте пред компютъра. Ще използваме тази програма https://www.microinvest.net/pub/MRemote.exe
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 126

МнениеПуснато на: Пон Сеп 02, 2019 19:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
0888 344 304 като сте пред компютъра. Ще използваме тази програма https://www.microinvest.net/pub/MRemote.exe


Благодаря. Утре.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21137

МнениеПуснато на: Пон Сеп 02, 2019 21:00    Заглавие: Отговорете с цитат

Като потвърждение на всичко, тази вечер оправихме един Microinvest Invoice Pro. За пореден път - ненастроени права за достъп.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
impuls99000



Регистриран на: 22 Окт 2007
Мнения: 282

МнениеПуснато на: Пет Сеп 06, 2019 19:54    Заглавие: Отговорете с цитат

При мен се оказа че трябва и да се инсталира и framework 3.5
_________________
живота е кратък - да направим така че да е весел
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21137

МнениеПуснато на: Нед Сеп 15, 2019 13:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Вероятно проблемът е бил друг, нашите продукти никъде не използват Framework.NET 3.5 !
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Петко Петков



Регистриран на: 10 Юли 2020
Мнения: 4
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Юли 10, 2020 19:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, аз днес ъпдейтнах до последната версия на продукта и стана проблем. За мен сериозен.
-При опит за стартиране на програмата отваря прозорец че настройките ми не отговарят на препоръчаните от Микроинвест. Това не ми е фатално, но след това
-Грешка при обновяване на текуща фирма
След това влизя в програмата и до там. Не мога да стигна до настройки нито до фактурите, нито нищо.
-Опитвам се да активирам фирмата, но изпизва че е неуспешно.
Вече крайно изнервен се опитвам да затворя програмата, но прозореза става черен и си седи. Налага се да работя с 3-те бутона, за да я затворя.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
impuls99000



Регистриран на: 22 Окт 2007
Мнения: 282

МнениеПуснато на: Съб Юли 11, 2020 08:26    Заглавие: Отговорете с цитат

При мен няма проблеми
_________________
живота е кратък - да направим така че да е весел
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Йордан Атанасов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 02 Авг 2018
Мнения: 163
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб Юли 11, 2020 09:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте @Петко Петков
когато за първоначално е инсталиран сървара на програмата (Microsoft SQL Server), той не е бил зададен с правелните си настройки.
В момента , за да се оправи вашият проблем трябва някой колега да влези и да ви настрое правелно настройките на този продукт. Това е платена услуга - 44.59лв на час.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петко Петков



Регистриран на: 10 Юли 2020
Мнения: 4
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Юли 11, 2020 13:46    Заглавие: Отговорете с цитат

@Йордан Атанасов, имате Л.С.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mercyemo



Регистриран на: 20 Сеп 2020
Мнения: 2
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Сеп 21, 2020 15:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Имам макроинвест про на стационарен копютър.Сега се опитвам да си прехвърля данните на лаптопа (ще преинсталирам стационарния)и след като си архивирах фирмата си инсталирах от сайта програмата. След стартирането ми казва че няма връзка с базата данни. Sad
Опитах и четох в форума но не става нищо.
Моля дайте съвет къде бъркам.
Благодаря ви предварително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov