Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Сторно при Инвойс про 3
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21148

МнениеПуснато на: Чет Яну 09, 2020 16:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Нека да проверим настройките. Позвънете ми на 0888 344 304 когато сте пред компютъра.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
pip



Регистриран на: 30 Май 2006
Мнения: 425

МнениеПуснато на: Пет Яну 10, 2020 23:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Има ли развитие по темата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
sx999



Регистриран на: 31 Яну 2014
Мнения: 13
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 14, 2020 14:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Да има всичко тръгна както трябва, човека влезна в компа и каза че драйвера който съм избрал с него няма да станат нещата(аз го избрах защото беше единственият с който минаваше теста,а теста не мине ли бележка няма да излезне) та от листата избра друг драйвър и нещата тръгнаха.Дори и УНП номера го печати вече в бележката.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
activesolutions



Регистриран на: 28 Яну 2020
Мнения: 1
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 16:00    Заглавие: Подобен проблем Отговорете с цитат

Здравейте, имам подобен проблем с Invoice Pro.
Касов апарат Tremol ZM-KL.

Инсталиран драйвер от сайта на тремол, изглежда че всичко работи ок, минава си и тест-а.

Ситуацията е следната.

Пуснах една стокова разписка за 1 продукт и не очаквах, че ще се изпечата касова бележка, но се изпечата. Не знам дали това е ок или не, но да го приемем за правилно.

На касовата бележка не се изпечата УНП!
В Стоковата разписка има УНП!


След това реших да направя сторно на този документ, чрез нов документ от тип Сторно.

Въведох му всички данни като УНП-то го взех от стоковата разписка.
Стоката въведох същата т.е. същия тотал.

Всичко ок, но вместо да извади сумата от касовия апарат, тя се добави и се изпечата нормален касов бон, пак без УНП на него. От X-отчета също се вижда че сумата е добавена а не извадена.

При инсталация единственото което е включено допълнително като опция в касовия апарат е да работи като фискален принтер. Друго не видях а и не намерих подробни инструкции. От настройките на касовия апарат в Invoice Pro има зададен серийният номер на касовият апарат ZKxxxxxx, оператор 1, парола 0, устройство Tremol ZM-KL, съответния COM порт, и кодова таблица Mik ... нищо друго. Апарата е в режим на продажба.

Само мога да предполагам, че след като не се изпечатва УНП на бележката, то свързана с него причина не позволява да се запише, като сторнирана сума.

Очевидно е, че така не може да се работи, защото грешки стават, и се надявам да помогнете.
_________________
Tremol ZM-KL
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21148

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 21:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Прочетете Технически бюлетин 015, там точно е описано какво сте пропуснали.

Подсказки:
1. Не е въведен код на оператор;
2. Не е избран правилния модел на апарата, не е KL !
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov