Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
krassy_atzinov
Регистриран на: 02 Яну 2020 Мнения: 6
|
Пуснато на: Пон Яну 06, 2020 16:22 Заглавие: Сторниране |
|
|
Здравейте, не успявам да открия възможност за сторниране на касовите бележки издавани чрез "Тест" бутончето... регистрират ли се някаде и възможно ли е сторнирането им през програмата или трябва да се извърши ръчно, директно от касовото апаратче?.. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 412
|
Пуснато на: Пон Яну 06, 2020 17:17 Заглавие: |
|
|
Нужно е ръчно да ги сторнирате. Възможно е през програмата от документ Сторно. В следващи версии ще бъде добавена опция за автоматично сторно веднага след издаването на тестов бон. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Mistletoe
Регистриран на: 11 Фев 2019 Мнения: 30
|
Пуснато на: Сря Яну 08, 2020 15:01 Заглавие: |
|
|
В процеса на работа с Invoice pro изникнаха някои въпроси.
1) Възможно ли е колоната КОД да се премахне от фактурите, защото не я използваме, което съответно ще увеличи мястото на полето с наименование.
2) Възможно ли е тип плащане по подразбиране да остане празно и да се избира всеки път преди финализиране продажба, за да не стане някой неволен гаф и да се издаде фактура в брой, която трябва да се плати по сметка.
3) Възможно ли е полето "място на сделката" да остане празно, а да не се трие всеки път. Доколкото разбирам това не е задължителен атрибут на една фактура.
Искам да ви поздравя за чудесния продукт. Много интуитивен и лесен за употреба софтуер! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21536
|
Пуснато на: Сря Яну 08, 2020 15:29 Заглавие: |
|
|
1. Чрез платена доработка;
2. Не. Трябва да е попълнено;
3. Ще помислим за оптимизация, за първи път възниква такъв въпрос. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
user2020
Регистриран на: 09 Яну 2020 Мнения: 4
|
Пуснато на: Чет Яну 09, 2020 09:12 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
първо да благодаря за активната работа и предлагани продукти!
Възникна следният проблем при работа с Microinvest Invoice Pro СУПТО под Windows 10 64x и касов апарат TREMOL ZM-KL / доработен /.
Към текущият момент връзка от програмта към апарата има, когато се изиска тест - апарата печата бележка за 0.9ст. / която е добре да може да се сторнира, поради факта, че когато се сторнира се изисква номер на документ /. При операции за отчети апарата също реагира или при издаване на стокова разписка / фактура - печата.
Проблем е това, че липства както на документа така и на касовата бележка уникалният номер / УНП /. Остава неясно, какво следва да се направи за да се появи ? Има ли допълнителни настройки или друго което би следвало да се направи от наша страна?
Благодаря! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21536
|
Пуснато на: Чет Яну 09, 2020 09:16 Заглавие: |
|
|
Как сте настроили апарата в програмата? Вероятно сте избрали Tremol ZM-KL, а той вече не е такъв. Изберете Tremol ZS v2. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
user2020
Регистриран на: 09 Яну 2020 Мнения: 4
|
Пуснато на: Чет Яну 09, 2020 10:27 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Отговорът Ви имаше ефект, когато се промени на Tremol ZS v2 се появи серийният номер на апарата в разширени, но при тест даваше грешка и връзка нямаше. Апарата даваше грешка и след няколко рестартирания нямаше ефект.
Това което проработи е да се върне на ZM-KL / старите настройки / и в полето сериен номер - се наложи да се въведе ръчно.
При този вариант, при печат на тест бележка работи и изписва УНП номер.
Благодаря за помощта! Сега ще тестваме... |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21536
|
Пуснато на: Чет Яну 09, 2020 10:32 Заглавие: |
|
|
Проблемът е друг. Отново настройката ви не е правилна. Върнете на това, което аз съм ви написал като настройка и изпълнете точка 6 от Приложение 26 на Наредба Н-18. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
user2020
Регистриран на: 09 Яну 2020 Мнения: 4
|
Пуснато на: Чет Яну 09, 2020 16:29 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Приложение 26 за за извършване на сервизно обслужване/ремонт не видях т.6 ? Не е ли достатъчно след привеждане в работа / след тест / на системата в 7 дневен срок да се информират органите, спрямо „Приложение № 32 към чл. 52з, ал. ?
Благодаря! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21536
|
Пуснато на: Чет Яну 09, 2020 16:50 Заглавие: |
|
|
Извинявайте, приложението е Приложение 29. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
user2020
Регистриран на: 09 Яну 2020 Мнения: 4
|
Пуснато на: Пет Яну 10, 2020 11:28 Заглавие: |
|
|
Здравейте, да там вече всичко се изясни.
Не успрях само да се ориентирам къде трябва да изпълня следното:
"5. Софтуерът използва по възможност надежден източник на точно астрономическо време и задължително осигурява синхронизиране на времето между всяко работно място и използваното от него за печат ФУ."
т.е от къде се прави синхронизирането или е ръчно?
Благодаря! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21536
|
Пуснато на: Съб Яну 11, 2020 22:05 Заглавие: |
|
|
Синхронизацията на времето е автоматична. Нашата програма разчита, че компютърът е с точен часовник (това е функция на операционната система), след това проверява часовника на ФУ, ако има разлика над определена граница се прави сверяване. Всичко това е автоматично, като ако часовникът на ФУ е изостанал, тогава дори не забелязвате проблема, ако е избързал, програмата нищо не може да направи, ако вече има издаден фискален документ. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Mistletoe
Регистриран на: 11 Фев 2019 Мнения: 30
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 09:09 Заглавие: |
|
|
Преди няколко дни получихме фактура от invoicepro, в която забелязахме грешка във фирмените ни данни (не знам с коя версия работят).
Това ме наведе на въпроса, има ли инвойс про супто функционалност да коригира автоматично данните на контрагента при промяна в регистъра, или като добавиш веднъж партньор, трябва сам да добавяш настъпили промени в регистрацията? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21536
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 09:11 Заглавие: |
|
|
Данните ги получаваме от сървърите на EU и на НАП.
Ние нямаме контрол върху тяхното съдържание.
Всеки клиент може сам да въведе, редактира, добави и промени всички данни в своята система. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Mistletoe
Регистриран на: 11 Фев 2019 Мнения: 30
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 09:20 Заглавие: |
|
|
Виктор Павлов написа: | Данните ги получаваме от сървърите на EU и на НАП. |
Да, това ми е ясно. Въпросът ми е следният:
Днес добавям като партньор фирма "А" с ЕИК 111111111 и адрес ул. "Първа"
След месец обаче въпросната фирма си сменя адрес на ул. "Втора".
Започваме да издаваме фактура и избираме партньор "А". Ще си смени ли автоматично адреса или тази корекция трябва предварително да я въведем ръчно в меню "партньори"? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|