Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Invoice PRO версия 3.00.101
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Mistletoe



Регистриран на: 11 Фев 2019
Мнения: 25

МнениеПуснато на: Сря Апр 08, 2020 08:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Решихме да преминем към 64 битова операционна система. Имаме архиви от 32 битовата версия на Инвойс про с F11.

След инсталация на 64 битовата версия на програмата могат ли да се очакват някакви проблеми при възстановяване от архивен файл?

Необходима ли е и някаква друга информация да си запишем, или архивът ще направи всички настройки, както са били до момента?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Сря Апр 08, 2020 08:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Единствено се уверете, че архивът на стария компютър е направен с последна версия на Microinvest Invoice Pro.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
y.mihaylov



Регистриран на: 28 Май 2020
Мнения: 1
Местожителство: Враца

МнениеПуснато на: Чет Май 28, 2020 10:26    Заглавие: промяна на статут на фирма Отговорете с цитат

Здравейте,

използвам invoice pro 3.00.101. Бих искал да попитам как се променя статут на фирмата т.е. от ООД на ЕООД. Също така до какви последици води това в базата данни.

Благодаря предварително,
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Чет Май 28, 2020 11:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Редакция/Администриране/Моята фирма. Прояна, Запис и Рестарт на програмата.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Lambrev



Регистриран на: 05 Юни 2020
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет Юни 05, 2020 09:41    Заглавие: Проблем с програмата след update на Win 10 May 2020 Отговорете с цитат

Привет
След последния упдейт на WIN 10 с 2004 may 2020
Invoice pro спря да стартира. Предполагам скоро доста хора ще имат този проблем. Надявам се да реагирате.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Пет Юни 05, 2020 09:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Не е проблем в ъпдейта.
Проблемът е в това, че Windows не е настроен правилно в частта с правата на достъп.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Lambrev



Регистриран на: 05 Юни 2020
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет Юни 05, 2020 10:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Привет
До сега не бях имал такъв проблем . Как се оправя това ?

П.п. Справих се.

Десен бутон на прекия път след това Advanced и следва отметката стартирай като администратор.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Пет Юни 05, 2020 11:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Най-лошия вариант. Така не оправяте проблема, а давате върху софтуера пълни права. И всеки запис, експорт, настройка и т.н. ще прилагат администраторски права върху файловете. Съответно в бъдеще Excel ще трябва да се отваря като администратор (при достъп на такъв файл) и т.н.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Lambrev



Регистриран на: 05 Юни 2020
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Съб Юни 06, 2020 11:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Привет
Кой е другия вариант?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Съб Юни 06, 2020 19:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Другият вариант е на настроите правата на достъп на потребителите по папките.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Mistletoe



Регистриран на: 11 Фев 2019
Мнения: 25

МнениеПуснато на: Пет Юни 12, 2020 07:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Появи ми се съобщение за ъпдейт и реших да актуализирам.
Сега, когато тръгна да пускам някакъв документ, ми дава дублирано УНП?

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Пет Юни 12, 2020 08:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Посочете телефон за връзка.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ndt



Регистриран на: 12 Юни 2020
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пет Юни 12, 2020 12:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, имам идентичен проблем "дублирано УНП" (каквото и да значи това). Колегите Ви ми отговориха по телефона, че се чака нова версия на софтуера днес, но не казаха кога. Блокирани сме и не можем да работим. Има ли възможност да преминем на по-стара версия на софтуера?
https://acmilan-bg.com/images/uploads/5ee317927f80d.jpg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Detritus



Регистриран на: 12 Юни 2020
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пет Юни 12, 2020 13:38    Заглавие: Проблем след обновяване 3.0 Отговорете с цитат

Здравейте,
току-що обновихме към новата версия и дава следната грешка.




Не знам дали не е свързано с грешката, която излиза от много време, но досега не ни е пречила да работим.





Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Пет Юни 12, 2020 14:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нашата поддръжка.
Когато сте инсталирали SQL сървъра сте допуснали грешка. В последните 2 години, програмата ви е предупреждавала всеки ден.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Страница 7 от 8

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov