Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Крашване на програмата (след ъпдейт на Уиндоус???)

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Scorpio



Регистриран на: 28 Дек 2019
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Авг 04, 2020 17:47    Заглавие: Крашване на програмата (след ъпдейт на Уиндоус???) Отговорете с цитат

Програмата се опитва да зареди дълго като на дисплея стои синия правоъгълник със статус "Зареждане на модулите" а след това излиза съобщение за грешка и рапорт до вас.
Възможно е да няма връзка с това но наскоро имах ъпдейт на Уиндоус 10 Про до 2004 (19041.388) и е възможно да се е "сбил" с програмата ви.
Моля, помагайте за решаването на проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Scorpio



Регистриран на: 28 Дек 2019
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Авг 04, 2020 18:14    Заглавие: Re: Крашване на програмата (след ъпдейт на Уиндоус???) Отговорете с цитат

Възможно решение!
Влязох в C:\Program Files (x86)\Microinvest\Invoice Pro, дадох десен бутон върху иконата на програмата и натиснах "Run as administrator" след което програмата зареди без никакво замисляне.
Пратих шорткът към десктопа и вече може да се отваря директно (без никакви десни бутони).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 381

МнениеПуснато на: Сря Авг 05, 2020 08:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
да това е така защото при ъпдейт на Windows 10 се променят абсолютно всички права по всички системни папки дори и в Microsoft Office. Стартирането еднократно на програмата като администратор позволява на програмата да си зададе съответните права по нужните и папки и директории. Това е новост от последната версия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21150

МнениеПуснато на: Сря Авг 05, 2020 08:38    Заглавие: Отговорете с цитат

С коя версия на продукта сте? Актуализирайте до последната.

Разгледайте нашите видеообучения по продукти:
Microinvest Invoice Pro
Microinvest Продукти
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vrati



Регистриран на: 07 Сеп 2020
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пон Сеп 07, 2020 14:42    Заглавие: Архивиране Отговорете с цитат

Архивирайте цялата база данни и инсталирайте актуалната версия на програмата. Аз така реших проблема! Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21150

МнениеПуснато на: Вто Сеп 08, 2020 10:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Прочетете това: Винаги последна версия
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov