Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
diyagaz
Регистриран на: 07 Мар 2013 Мнения: 84
|
Пуснато на: Вто Яну 21, 2020 13:28 Заглавие: |
|
|
Стана, благодаря! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
diyagaz
Регистриран на: 07 Мар 2013 Мнения: 84
|
Пуснато на: Сря Яну 22, 2020 14:46 Заглавие: |
|
|
А сега да попитам , от Диспечър за печат защо не може да се избира различна визия на документите? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21312
|
Пуснато на: Сря Яну 22, 2020 15:54 Заглавие: |
|
|
Би трябвало да може, какво се случва при избор на документ? _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
diyagaz
Регистриран на: 07 Мар 2013 Мнения: 84
|
Пуснато на: Сря Яну 22, 2020 17:08 Заглавие: |
|
|
При нас , много странно , но на някои от компютрите се отварят документите от "диспечър за печата" , а на другите компютри не се отварят |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21312
|
Пуснато на: Сря Яну 22, 2020 17:15 Заглавие: |
|
|
Направете следното:
1. Проверете правата на потребителите в C:\ProgramData\Microinvest\Warehouse Pro
2. Изтрийте папка Serilization от същото място
3. Изтрийте файл PrintCenterConfigBG от същото място _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
diyagaz
Регистриран на: 07 Мар 2013 Мнения: 84
|
Пуснато на: Вто Яну 28, 2020 11:36 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
имам следното питане:
2 различни компютъра работят с една марка касови апарати. На касовата бележка на единия компютър излиза номер на стоковата разписка, което много ни улеснява.Може ли да настроим и на другия компютър да излиза, ако да откъде се прави.
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21312
|
Пуснато на: Вто Яну 28, 2020 14:06 Заглавие: |
|
|
От Настройки/Печат изберете "Сумарен бон". _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
diyagaz
Регистриран на: 07 Мар 2013 Мнения: 84
|
Пуснато на: Вто Яну 28, 2020 14:43 Заглавие: |
|
|
Добре, благодаря! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
diyagaz
Регистриран на: 07 Мар 2013 Мнения: 84
|
Пуснато на: Пет Апр 03, 2020 17:34 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
свалих си последната версия на Склад Про , но настройката за устройства не ми е активна. Защо е така
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
azrod
Регистриран на: 17 Май 2008 Мнения: 1754 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Съб Апр 04, 2020 11:38 Заглавие: |
|
|
diyagaz написа: | Здравейте,
свалих си последната версия на Склад Про , но настройката за устройства не ми е активна. Защо е така
 |
Трябва да си настроите първо в Печат връзка с устройство и тогава ще Ви е активно менюто. _________________ CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
diyagaz
Регистриран на: 07 Мар 2013 Мнения: 84
|
Пуснато на: Съб Апр 04, 2020 12:35 Заглавие: |
|
|
Къде по-точно в печат
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21312
|
Пуснато на: Нед Апр 05, 2020 10:01 Заглавие: |
|
|
Горе в ляво изберете "За програмата". Настройката на печат е за програмата, а не за потребител. След това изберете "Device Manager" от падащия списък и с това ще разрешите настройка на устройствата. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
diyagaz
Регистриран на: 07 Мар 2013 Мнения: 84
|
Пуснато на: Пон Апр 06, 2020 11:40 Заглавие: |
|
|
Стана, благодаря!
Само , че сега ми излиза следното съобщение , моля да погледнете снимката
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21312
|
Пуснато на: Пон Апр 06, 2020 12:37 Заглавие: |
|
|
Има 2 проблема:
1. Windows не е кирилизиран правилно. Не сте избрали Non-Unicode език да е български;
2. Касовият апарат не е в правилния режим - 6. Комуникация с компютър. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|