Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Не изписва името на стоката при СУПТО версията
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
esimwolf



Регистриран на: 08 Яну 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Яну 08, 2020 18:02    Заглавие: Не изписва името на стоката при СУПТО версията Отговорете с цитат

Привет,
направих актуализация на InvoicePro към СУПТО версията. Всичко мина като по вода...ТЕСТ...изкара тестова бележка...Направих първата продажба, генерира УНП, всичко изглеждаше добре, докато стигнах до името на продадената стока - беше изписано: Стоки група Б, нямащо нищо общо с продадения ЛАК БОХЕМИТ /да речем/. Направих няколко опита с продажба на различни артикули, но винаги в касовия бон фигурираше "Стоки група Б".
Доколкото съм запознат, в касовия бон трябва да фигурира името на продадената стока, взето от номенклатура СТОКИ и включено във фактурата.
Какво не е наред и вероятно не съм направил или отбелязал.
Апаратът е Datecs DP-150 /доработен/.
Моля за помощ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 386

МнениеПуснато на: Сря Яну 08, 2020 20:41    Заглавие: Отговорете с цитат

При фактура и дебитно известие в които са изброени количества, имена и цена- е позволено да е впише "Към документ номер - XXXXXXXXXXX" в касов бон, а частта на стоките да са сумарно по ДДС Групи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
esimwolf



Регистриран на: 08 Яну 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Яну 08, 2020 21:48    Заглавие: Отговорете с цитат

В такъв случай приемам, че всичко е ОК. Благодаря за бързия отговор!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
yanakr



Регистриран на: 14 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Яну 14, 2020 12:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Въпрос по същия модел КА
При издаване на Стокова разписка към Физичесли лица и Фактура
КА издава Фискален бон на Обща стойност 0.00лв за 0 артикула.
Посочен е коректно номера на фактурата/стоковата разписка във Фискалния бон
В същото време за артикулът е изписан "?????? ?????"

Къде бъркам?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 386

МнениеПуснато на: Вто Яну 14, 2020 13:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
възможен е проблем от регионалните настройки. Можете да инсталирате сервизна програма от тук https://www.microinvest.net/pub/MWinFix.zip , коригираща необходимите параметри по регионалните настройки. Друг е въпроса и каква е кодировката на касов апарат.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
yanakr



Регистриран на: 14 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Яну 14, 2020 13:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Когато издавам касов бон ръчно, КА изписва на кирилица артикула.
Когато използвам FISCO - KA изписва на кирилица артикула и посочената сума коректно
Когато използвам Invoice PRO - изписва артикула с "????" и за сума изписва 0.00лв
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21198

МнениеПуснато на: Вто Яну 14, 2020 14:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Неправилна настройка на Windows. Не сте задали Non-Unicode програмите да са на български език.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
yanakr



Регистриран на: 14 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Яну 14, 2020 14:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Да. Благодаря.
А сумата мога ли да оправя да излиза, както е по фактура? Защо излиза 0.00лв, след като съм избрала плащане в БРОЙ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Vickey



Регистриран на: 16 Яну 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Чет Яну 16, 2020 17:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, имам същия проблем. Прилагам снимка на касовия бон. Може ли да кажете как да оправим проблема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 386

МнениеПуснато на: Пет Яну 17, 2020 08:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
какви са касовите апарати и каквва е последователнста и стъпките които правите, за да се стигне до бон с 0.00?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет Яну 17, 2020 08:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Vickey написа:
Здравейте, имам същия проблем. Прилагам снимка на касовия бон. Може ли да кажете как да оправим проблема?


Погледнете регионалните настройки на операционната система. Навсякъде трябва да е посочено България.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Vickey



Регистриран на: 16 Яну 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пет Яну 17, 2020 11:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Касовия ми апарат е Datecs DP-150. Това е бележката от теста.
В рег. настройки навсякъде е България.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
yanakr



Регистриран на: 14 Яну 2020
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Съб Яну 18, 2020 10:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Възможно ли е просто този софтуер да не работи добре на Windows 10?

Инсталирах и успешно издаваме всички документи на работните места със по-стари версии на Windows.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб Яну 18, 2020 10:51    Заглавие: Отговорете с цитат

yanakr написа:
Възможно ли е просто този софтуер да не работи добре на Windows 10?

Инсталирах и успешно издаваме всички документи на работните места със по-стари версии на Windows.



Възможно е да не е настроена правилно операционната система. Както и преди ви отговорих. Няма как приложение използващо най-новите компоненти да не работи под Windows 10, операционна система на 5 години ако не и повече...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21198

МнениеПуснато на: Съб Яну 18, 2020 11:29    Заглавие: Отговорете с цитат

yanakr написа:
Възможно ли е просто този софтуер да не работи добре на Windows 10?

Инсталирах и успешно издаваме всички документи на работните места със по-стари версии на Windows.


99% че не е настроена локализация "България" в Windows. Позвънете ми на 0888 344 304 когато сте пред компютъра и можем да направим дистанционен сервиз.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov