Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
esimwolf
Регистриран на: 08 Яну 2020 Мнения: 2
|
Пуснато на: Сря Яну 08, 2020 18:02 Заглавие: Не изписва името на стоката при СУПТО версията |
|
|
Привет,
направих актуализация на InvoicePro към СУПТО версията. Всичко мина като по вода...ТЕСТ...изкара тестова бележка...Направих първата продажба, генерира УНП, всичко изглеждаше добре, докато стигнах до името на продадената стока - беше изписано: Стоки група Б, нямащо нищо общо с продадения ЛАК БОХЕМИТ /да речем/. Направих няколко опита с продажба на различни артикули, но винаги в касовия бон фигурираше "Стоки група Б".
Доколкото съм запознат, в касовия бон трябва да фигурира името на продадената стока, взето от номенклатура СТОКИ и включено във фактурата.
Какво не е наред и вероятно не съм направил или отбелязал.
Апаратът е Datecs DP-150 /доработен/.
Моля за помощ! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 408
|
Пуснато на: Сря Яну 08, 2020 20:41 Заглавие: |
|
|
При фактура и дебитно известие в които са изброени количества, имена и цена- е позволено да е впише "Към документ номер - XXXXXXXXXXX" в касов бон, а частта на стоките да са сумарно по ДДС Групи. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
esimwolf
Регистриран на: 08 Яну 2020 Мнения: 2
|
Пуснато на: Сря Яну 08, 2020 21:48 Заглавие: |
|
|
В такъв случай приемам, че всичко е ОК. Благодаря за бързия отговор! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
yanakr
Регистриран на: 14 Яну 2020 Мнения: 4
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 12:36 Заглавие: |
|
|
Въпрос по същия модел КА
При издаване на Стокова разписка към Физичесли лица и Фактура
КА издава Фискален бон на Обща стойност 0.00лв за 0 артикула.
Посочен е коректно номера на фактурата/стоковата разписка във Фискалния бон
В същото време за артикулът е изписан "?????? ?????"
Къде бъркам? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 408
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 13:12 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
възможен е проблем от регионалните настройки. Можете да инсталирате сервизна програма от тук https://www.microinvest.net/pub/MWinFix.zip , коригираща необходимите параметри по регионалните настройки. Друг е въпроса и каква е кодировката на касов апарат. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
yanakr
Регистриран на: 14 Яну 2020 Мнения: 4
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 13:44 Заглавие: |
|
|
Когато издавам касов бон ръчно, КА изписва на кирилица артикула.
Когато използвам FISCO - KA изписва на кирилица артикула и посочената сума коректно
Когато използвам Invoice PRO - изписва артикула с "????" и за сума изписва 0.00лв |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21423
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 14:28 Заглавие: |
|
|
Неправилна настройка на Windows. Не сте задали Non-Unicode програмите да са на български език. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
yanakr
Регистриран на: 14 Яну 2020 Мнения: 4
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 14:39 Заглавие: |
|
|
Да. Благодаря.
А сумата мога ли да оправя да излиза, както е по фактура? Защо излиза 0.00лв, след като съм избрала плащане в БРОЙ? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Vickey
Регистриран на: 16 Яну 2020 Мнения: 2
|
Пуснато на: Чет Яну 16, 2020 17:58 Заглавие: |
|
|
Здравейте, имам същия проблем. Прилагам снимка на касовия бон. Може ли да кажете как да оправим проблема?
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 408
|
Пуснато на: Пет Яну 17, 2020 08:30 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
какви са касовите апарати и каквва е последователнста и стъпките които правите, за да се стигне до бон с 0.00? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Пет Яну 17, 2020 08:43 Заглавие: |
|
|
Vickey написа: | Здравейте, имам същия проблем. Прилагам снимка на касовия бон. Може ли да кажете как да оправим проблема?
 |
Погледнете регионалните настройки на операционната система. Навсякъде трябва да е посочено България. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Vickey
Регистриран на: 16 Яну 2020 Мнения: 2
|
Пуснато на: Пет Яну 17, 2020 11:06 Заглавие: |
|
|
Касовия ми апарат е Datecs DP-150. Това е бележката от теста.
В рег. настройки навсякъде е България. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
yanakr
Регистриран на: 14 Яну 2020 Мнения: 4
|
Пуснато на: Съб Яну 18, 2020 10:33 Заглавие: |
|
|
Възможно ли е просто този софтуер да не работи добре на Windows 10?
Инсталирах и успешно издаваме всички документи на работните места със по-стари версии на Windows. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Съб Яну 18, 2020 10:51 Заглавие: |
|
|
yanakr написа: | Възможно ли е просто този софтуер да не работи добре на Windows 10?
Инсталирах и успешно издаваме всички документи на работните места със по-стари версии на Windows. |
Възможно е да не е настроена правилно операционната система. Както и преди ви отговорих. Няма как приложение използващо най-новите компоненти да не работи под Windows 10, операционна система на 5 години ако не и повече... |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21423
|
Пуснато на: Съб Яну 18, 2020 11:29 Заглавие: |
|
|
yanakr написа: | Възможно ли е просто този софтуер да не работи добре на Windows 10?
Инсталирах и успешно издаваме всички документи на работните места със по-стари версии на Windows. |
99% че не е настроена локализация "България" в Windows. Позвънете ми на 0888 344 304 когато сте пред компютъра и можем да направим дистанционен сервиз. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|